Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Evaluarea terenului proprietate privata a CNCF ?CFR ? SA necesar obtinerii certificatului de atestare a dreptului de proprietate asupra terenului conform HG 834/1991 pentru terenul privat din Statia CF Botosani


Anunt de participare (utilitati) numarul 105747/10.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala:  str. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Punct(e) de contact:  Ion Preda, Tel. 021/3192433, Email:  [email protected], Fax:  021/3192433, Adresa internet (URL):  www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Compania Nationala de Cai Ferate"CFR" SA prin Sucursala Regionala CF Iasi
Adresa postala:  Str. Piata Garii nr.1, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700090, Romania, Punct(e) de contact:  Julieta Aghion, Tel. 0232273507, Email:  [email protected], Fax:  0232273507, Adresa internet (URL):  www.cfr.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Compania Nationala de Cai Ferate"CFR" SA prin Sucursala Regionala CF Iasi
Adresa postala:  Str. Piata Garii nr.1, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700090, Romania, Punct(e) de contact:  Julieta Aghion, Tel. 0232273507, Email:  [email protected], Fax:  0232273507, Adresa internet (URL):  www.cfr.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Compania Nationala de Cai Ferate"CFR" SA prin Sucursala Regionala CF Iasi
Adresa postala:  Str. Piata Garii nr.1, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700090, Romania, Punct(e) de contact:  Julieta Aghion, Tel. 0232273507, Email:  [email protected], Fax:  0232273507, Adresa internet (URL):  www.cfr.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Evaluarea terenului proprietate privata a CNCF ?CFR ? SA necesar obtinerii certificatului de atestare a dreptului de proprietate asupra terenuluiconform HG 834/1991 pentru terenul privat din Statia CF Botosani
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Statia Botosani
Codul NUTS: RO212 - Botosani
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Evaluarea terenului proprietate privata a CNCF ?CFR ? SA necesar obtinerii certificatului de atestare a dreptului de proprietate asupra terenuluiconform HG 834/1991 pentru terenul privat din Statia CF Botosani
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71354300-7 - Servicii de cadastru (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Evaluare teren pe suprafata de 71.589, 30 mp.
Valoarea estimata fara TVA: 6, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantiei pentru participare este de 100 lei sau 50 leipentru I.M.M.Garantia de buna executie va fi de 5% (sau 2, 5% pentru IMM ) din valoarea fara TVA, a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii 2010
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie pe proprie raspundere, ca ofertantul nu se afla in nici una din situatiile prevazute la art. 180 si 181din OUG nr.34/2006
2. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale destatla data de 25.07.2010sau ulterior pana la data depunerii ofertei3.Certificatde inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului4.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa de informatii generale cu cifre medii de afaceri pe ultimii 3 ani de minim 12.000 lei.
2.Bilantul contabil la data de 31.12.2009
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor servicii executate in ultimii 3 ani.
2.Fise de informatii privind experienta similara.Se va face dovadaindeplinirii si finalizarii, in ultimii 3 (trei) ani, a3contractecare au avut ca obiect prestarea unor servicii similare si o valoarea totala egala sau mai mare decat 6.000 lei/1.412, 86 Euro si , 3 recomandari de la beneficiari.
3.Declaratie care contine informatii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat, personal de specialitate (autorizat ANEVAR conform HG. 107/2008).
4.Declaratie ce contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic.
5.Certificat de atestare al sistemului calitatii conform SR EN ISO 9001-2001.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.08.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.08.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.08.2010 11:00
Locul: Sucursala Regionala CF Iasi, Serviciul Comercial, Biroul Achizitii Publice
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este publicata in SEAP la Sectiunea "Documentatie si clarificari"
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr.6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Iasi
Adresa postala:  Str. Anastasie Panu nr.25, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700024, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5zile de la luarea la cunostinta de catre contestatar a unui act al autoritatii contractante.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al SRCF Iasi
Adresa postala:  Piata Garii nr.1, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700090, Romania, Tel. 0232215600
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.08.2010 12:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer