Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - EXAMINARI, VERIFICARI SI INVESTIGATII ALE INSTALATIILOR TEHNOLOGICE M1 SI M2 BUTIMANU


Anunt de participare (utilitati) numarul 140917/03.12.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Adresa postala: STR.GHE.GR.CANTACUZINO, NR.184, Localitatea: PLOIESTI, Cod postal: 100490, Romania, Punct(e) de contact: MOISE MADALINA, Tel. +40 244503075, Email: [email protected], Fax: +40 244545230, Adresa internet (URL): www.romgaz.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SOCIETATE NATIONALA
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
EXAMINARI, VERIFICARI SI INVESTIGATII ALE INSTALATIILOR TEHNOLOGICE M1 SI M2 BUTIMANU
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: STATIA DE COMPRESOARE BUTIMANU M1 SI M2
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICII " EXAMINARI, VERIFICARI SI INVESTIGATII ALE INSTALATIILOR TEHNOLOGICE M1 SI M2 BUTIMANU "
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
76600000-9 - Servicii de inspectie a conductelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini publicat pe SEAP.
Valoarea estimata fara TVA: 184, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuant gar de part: 1845lei.Per de valab a gar de part-60 de zile de la term lim de primire a of.Forma de const a gar de part: virament bancar in contul RO74RNCB0205044860130001deschis la BCR PLOIESTI, Beneficiar: SISGN PLOIESTI;se prez O.P.confir de banca emit-copia doc, sau-instr de gar emis in condit legii de o soc banc sau de o soc de asig, care se prez in orig, in cuant si pentru per de valab prev mai sus.Instr de gar treb sa prevada daca plata gar se va ex condit sau necond conf prev art.86al(3)dinHG925/2006 cu toate modif si comp ulter.Se va compl Formularul 16.Gar treb sa fie irev. Nota: Gar de partic se va returna de catre AC conf cu prev.art.88dinHG925/2006, corel cu art.2781alin.(2)dinOUG34/2006 cu toate modif si compl ulter.Of va depune in acest sens o adresa de solic privind restit ac, insot de o copie a doc de constit.In masura in care Consiliul respinge o contes, AC va retine contestatgar de partic, 1845Lei, conf art.278¹dinO.U.G.34/2006;Nota: Doc emise in alta lb, treb sa fie insot de trad autoriz in lb rom. Cuant gar de bna ex a contr de prest.serv. reprez 5% din val contr, fara T.V.A.Modul de const a gar de bna ex : ret succ din sumele dat pt facturi partiale.Contract are oblig de a deschide laTrez Stat un ct de disp distinct la disp AC. Suma initiala care se dep de catre contract in ctul creat nu treb sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contract. Pe parcursul indepl contract, AC urmeaza sa alim acest ct de disponibil prin ret succ din sum dat si cuvenite contract pana la concurenta sumei stab drept gar de bna ex. Din ct de displ deschis la Trez St pe numele contract pot fi dispuse plati, cf.Art 90 din HG925/2006 cu mod. si compl ulterioare Ctul astf deschis este purtator de dob in fav contract.AC are drept de a emite pretentii asupr gar de bna ex, cf. Art 91 din HG925/2006 cu mod. si compl ulterioare.Modalit de restituire a garantiei de buna executie se va face in conf cu prev art. 92 al (4) din HG.925/2006.form.15
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 Se va completa Formularul 2)Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006 Se va completa Formularul 2.;3) Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Persoane cu functie de decizie din cadrul institutiei implicati in procedura de achizitie: dl.Vasile Carstea-director SNGN Romgaz SA SI.S.G.N. Ploiesti dl.Scarlatescu Virgil-presedinte comisie evaluare dna.Moise Madalina?Sef serviciu Contracte?membru;dl.Soptea Nicolae?Sef birou mecanic?membru Se va completa Formularul3 ;Se va prezenta atat de catre subcontractant cat si de tertul sustinator.4)Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului (copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata)Din Certificatul mentionat la punctul4)trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.5)Declaratie pe propria raspundere, conform Ordin nr.314 din 12 octombrie 2010, publicat in Monitorul Oficial nr.701 din 20 octombrie 2010, privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta Fiecare ofertant va prezenta o declaratie pe
propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Se va completa Formularul 4: ?Certificat de participare la procedura cu oferta independenta?. 1)Persoane juridice /fizice romane.Cerinte obligatorii: ? Persoane juridice/fizice romane: 1. Certificat constatator emis de ONRC in baza Legii nr.26/1990 (doc. in original sau copie lizibila certificata?conform cu originalul?semnata si stampilata), din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Ofertantul clasat pe primul loc, va prezenta certificatul de atestare fiscala in original sau copie legalizataCertificat ANRE ? Atestat tip EP in baza Regulamentului pentru atestarea operatorilor economici aprobat prin Ordinul Nr.24/2007 al presedintelui ANRE
Autorizarie ISCIRPT CR6 / 2010, conform prevederilor prescriptiei tehnice CR6, Ed.1, Colectia ISCIR, COMFORM LEGII 64/2008;Laborator autorizat conform prescriptiilor tehnice ISCIR PT CR6-2010.
2)Persoane juridice /fizice straine? Persoane juridice /fizice straine: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizatain limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale.Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizatain limba romana.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista a principalelor serv.similare pres.in ultimii 3 ani continand valori, per. de prest., beneficiari, insotita de certificari de buna exec. pentru cele mai imp. servicii.
Fisa de experienta similara. Se impune ca cerinta min. pentru exp. similara in ultimii 3 ani: a)- prez. unui contr. de pres. serv. similare ( parti relevante ale contr.) care are o val. egala sau mai mare decat 150.000 lei Pentru echivalenta lei/euro se va tine cont de cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR .Doc. care sa ateste indeplinirea oblig. Contr. de catre contractant, din partea unui/unor beneficiar privind exec. de lucr. similare celor supuse prezentei achizitii.
Informatii privind subcontractantii.Se va prezenta obligatoriu: a) lista cuprinzand subcontractantii insotita de acordurile de subcontractare;b)partea/partile pe care ofertantul are intentia sa le subcontractezec) datele de recunoastere ale subcontractantilor.Se va completa o declaratie care va contine toti subcontractantii cu care ofertantul intentioneaza sa incheie contracte de subcontractare, indiferent de contributia acestora la indeplinirea contractelor.
Se solicita, la incheierea contractului, contractele incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta.Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica
Informatii privind Angajamentul ferm al tertului sustinator -In cazul in care pentru indeplinirea contractului ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea unei alte persoane (indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, in original, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.In acest caz persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, avand obligatia de a prezenta declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 si 181-lit. a, c¹ si d din OUG 34/2006, legea 279/2011-art 19, 20mai sus mentionata si Declaratia pe proprie raspu
Documentele emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii conform ISO 9001 sau echivalent.Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii pentru prestarea serviciilor supuse prezentei proceduri, conform ISO 9001 sau echivalent
Documente emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de certificare a sistemului de management almediului conform ISO 14001 sau echivalent.Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de certificare a sistemului de management almediului pentru executia lucrarilor supuse prezentei proceduri, conform ISO 14001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
) Elementele ofertei care vor face obiectul procesului repetitiv de ofertare, cu conditia ca respectivele elemente sa fie cuantificabile si sa poata fi exprimate in cifre sau procente: Pretul3.Numarul de runde ale licitatiei electronice :1 (una);4.Licitatia electronica va incepe la 2 (doua ) zile lucratoare de la transmiterea invitatiei la adresa de posta electronica (e-mail)inregistrata in sistem ca adresa de contact.5.Durata unei runde :1(una) zi, respectiv 24 ore;
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.01.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.01.2013 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.01.2013 10:00
Locul: SEDIUL SISIGN PLOIESTI, STR.GHE.GR.CANTACUZINO, NR.184
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei si delegati imputerniciti ai firmelor ofertante
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care in urma licitatiei deschise vor fi mai multe oferte cu acelasi pret (cel mai scazut) autoritatea contractanta va solicita reofertareain plic inchis pentru departajarea ofertelor.OFERTA FINANCIARA VA FI TRANSMISA IN RON.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul limita pentru depunerea contestatiilor este de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act de catre contestator al autoritatii contractante, pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROUL JURIDIC din cadrul S.I.S.G.N. PLOIESTI
Adresa postala: STR.GHE.GR.CANTACUZINO, nr.184, Localitatea: ploiesti, Cod postal: 100490, Romania, Tel. +40 244503101, Email: [email protected], Fax: +40 244545230
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.12.2012 13:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer