Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - EXCUTIE LUCRARI DE REPARATII CAPITALE SI CONSOLIDARE LA SEDIUL PARCHETULUI DE PE LANGA TRIBUNALUL SIBIU


Anunt de participare numarul 68998/18.11.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Parchetul de pe langa Tribunalul Sibiu
Adresa postala: B-dul. Victoriei nr. 11, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550024, Romania, Punct(e) de contact: Haralampie Gorcia, Tel.0269218343, Email: [email protected], Fax: 0269230191
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
EXCUTIE LUCRARI DE REPARATII CAPITALESI CONSOLIDARE LA SEDIUL PARCHETULUI DE PE LANGA TRIBUNALUL SIBIU
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: PARCHETUL DE PE LANGA TRIBUNALUL SIBIU, Str. Dumbravii nr.28-32, Jud. Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LUCRARI DE REPARATII CAPITALESI CONSOLIDARE LA SEDIUL PARCHETULUI DE PE LANGA TRIBUNALUL SIBIU
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LUCRARI DE REPARATII CAPITALESI CONSOLIDARE LA SEDIUL PARCHETULUI DE PE LANGA TRIBUNALUL SIBIU
Valoarea estimata fara TVA: 5, 800, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantiei de participare 100.000 lei, forma de constituire a garantiei de participare -scrisoare de garantie bancara.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratii privind eligibilitatea;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181;
- Declaratie privind integritatea morala a ofertantului;
- Declaratii privind calitatea de ofertant;
- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor de stat, inclusiv cele locale precum si a contributiei pentru aigurarile sociale de stat si de asigurare de accidente de munca si boli profesionale.- Certificat constatator (in copie legalizata sau original) emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala, respectiv certificatul de inregistrare (in copie) si certificatul constatator;
- Pentru persoane juridice/fizice romane - Certificat constatator (in copie legalizata sau original) emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala, respectiv certificatul de inregistrare (in copie) si certificatul constatator;
- Pentru persoane juridice /fizice straine - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta ori apartenenta din punct de vedere profesionalca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, precum si un Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Informatii privindsituatia economico-financiara - rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani .
- Copii dup bilantul contabilpe ultimii trei ani financiari ( 2005, 2006, 2007 ), insotit de anexele explicative, vizat si inregistrat de organele competente.- Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate ale documentelor solicitate mai sus.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri a ofertantului, pe ultimii 3 ani ( 2005, 2006, 2007 ) in domeniul de activitateaferent contractului de lucrari (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) trebuie sa fie mai mare sau egala cu10.000.000 leipe ultimii trei ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa de informatii privind experienta similara pentrucontracte similare indeplinite si finalizatein decursul ultimilor 5 ani.- Se va prezenta in copie 2 contracte, a caror valoarecumulata sa fie de minim2.900.000 lei.Ofertantul va prezenta pentru contractele propuse ca experienta similara : - recomandarile vizate de Inspectoratul de Stat in Constructii, pentru acesata lucrare - original ;
- copii dupa procesele verbale de receptie la terminarea lucrarilor.
- Ofertantul trebuie sa prezinte informatii referitoare la modul de organizare si personal, astfel: a)Declaratie cu privire la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere din cadrul societatii ofertantului, completare formular 12 I, inclusiv CV urile acestora si atestarileb)Declaratie cu privire la utilajele aflate in proprietate sau in inchiriere, completare formular 12 Hc)Declaratie prin care Ofertantul sa dovedeasca faptul ca la elaborarea ofertei, a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, care sunt la nivel national, precum si ca le va respecta pe parcursul indeplinirii contractului de lucrari. Informatii detaliate privind reglementarile care sunt in vigoare la nivel national si se refera la conditiile de munca si protectia muncii, securitatii si sanatatii in munca.
- Manualul calitatii pentru lucrarea ce face obiectul achizitiei, documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii firmelor ofertante, respectiv ISO 9001 sau echivalent;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1032/X/6/08 din 10.11.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.12.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerare sau virament de la Biroul de contabilitate
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.12.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.12.2008 11:00
Locul: Sibiu, B-dul. Victoriei nr. 11 , Parchetul de pe langa Tribunalul Sibiu , camera 16
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, observatori, reprezentantii/imputernicitii ofertantului.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos Nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PARCHETUL DE PE LANGA TRIBUNALUL SIBIU
Adresa postala: B-dul Victoriei nr.11, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550024, Romania, Tel.0269/211429, Email: [email protected], Fax: 0269/211429
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.11.2008 13:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer