Licitatie Publica - EXECUTARE A LUCRARILOR DE CONSOLIDARE, REPARATII CAPITALE SI MODERNIZARE SCOALA NR. 1 "IORGU RADU" BARLAD
Anunt de participare numarul 57938/08.07.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SCOALA NR. 1"IORGU RADU" BARLAD
Adresa postala: STR. NICOLAE BALCESCU NR.6, Localitatea: Barlad, Cod postal: 731149, Romania, Punct(e) de contact: Birou Contabilitate, Tel.0335803639, In atentia: d-na ADINA LEVINSCHI, Email: [email protected], Fax: 0335803638
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
EXECUTARE A LUCRARILOR DE CONSOLIDARE, REPARATII CAPITALE SI MODERNIZARE SCOALA NR. 1 "IORGU RADU" BARLAD
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: SCOALA NR. 1 "IORGU RADU" BARLAD, STR. N. BALCESCU, NR. 6
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executarea lucrarilor de consolidare, reparatii capitale, modernizare corp existent P+1, executie cladire grup sanitar P+1, centrala termica, retele exterioare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214200-2 - Lucrari de constructii de institutii scolare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de reabilitare
Valoarea estimata fara TVA: 5, 825, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie participare 116500 RON; garantie buna executie 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea ofertantilor castigatori in scopul indeplinirii contractului va fi legalizata cu desemnarea unui lider de asociatie fara ca prin aceasta asociere sa se formeze o noua persoana juridica.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006; Certificat de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice si Certificat fiscal privind impozite si taxe locale emis de Directia de Impozite si Taxe Locale valabile la data de 08.08.2008; Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului; Cazier fiscal.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani; Bilanturile contabile la data de 31.12.2007, 31.12.2006, 31.12.2005; Lichiditatea generala si solvabilitatea patrimoniala
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala > 12500000 RON fara TVA;Lichiditatea generala > 100%, cu tendinta crescatoare;Solvabilitatea patrimoniala > 30%, cu tendinta crescatoare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lucrarile executate in ultimii 5 ani; Lista utilajelor, instalatiilor si echipamentelor tehnice, mijloace de transport si alte mijloace fixe de care dispune operatorul economic
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cel putin o lucrare similara in valoare de 5500000 RON fara TVA
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.07.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la casieria SCOLII NR. 1 BARLAD, Docum. se elibereaza in urma unei solicitari in scris in termen de 2 zile lucratoare.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.08.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.08.2008 10:00
Locul: SCOALA NR. 1 "IORGU RADU" BARLAD, str. N. Balcescu, nr. 6
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si cel mult 2 reprezentanti imputerniciti din partea fiecarui ofertant.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS, NR. 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL VASLUI
Adresa postala: STR. INGINER BADEA ROMEO, NR. 1, Localitatea: VASLUI, Cod postal: 730138, Romania, Tel.0235361889, Fax: 0235361889
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Secretariatul Scolii nr. 1 "Iorgu Radu" Barlad
Adresa postala: str. N. Balcescu, nr. 6, Localitatea: barlad, Cod postal: 731149, Romania, Tel.0335803639, Email: [email protected], Fax: 0335803638
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.07.2008 08:53