Licitatie Publica - Executare lucrari de curatire vegetatie din statile de transformare ale ST Pitesti
Anunt de participare (utilitati) numarul 46612/14.03.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010325, Romania, Punct(e) de contact: RADUCU FEDIUC, Tel.021 3035617, Email: [email protected], Fax: 021 3035670
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
CN Transelectrica SA-Sucursala Transport Pitesti
Adresa postala: str. Fratii Golesti, nr. 25 B, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110174, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Comercial, Tel.0248/607200, Fax: 0248/607209
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
CN Transelectrica SA-Sucursala Transport Pitesti
Adresa postala: str. Fratii Golesti, nr. 25 B, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110174, Romania, Tel.0248/607283, Fax: 0248/607209
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CN Transelectrica SA-Sucursala Transport Pitesti
Adresa postala: str. Fratii Golesti, nr. 25 B, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110174, Romania, Tel.0248/607200, Fax: 0248/607209
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Executare lucrari de curatire vegetatie din statile de transformare ale ST Pitesti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: statiile electrice de transformare ale ST Pitesti din judetele Arges, Valcea si Olt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executare lucrari de curatire vegetatie din statile de transformare ale ST Pitesti, conform prevederilor din caietul de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45111220-6 - Lucrari de indepartare a vegetatiei (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executare lucrari de curatire vegetatie din statile de transformare ale ST Pitesti, conform prevederilor din caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 450, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
31 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare 4500 lei, garantia de buna executie 7% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
legalizarea asocierii fara a crea o noua personalitate juridica
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.decl. eligibilit;2.decl. pt. neincadrare art. 181;3.certif. Reg. Com., certif. taxe si impoz. locale, certif.impoz. si taxe (DGFP)(pt. operat. straini doc. emise in tara in care este stabilit acesta sau o decl. data in fata unui notar daca in tara respectiva nu se emit astfel de doc.);4.inf. general;5.certif. inreg, atestat ANRE pentru domeniul tip F sau doc. echivalente(op. straini vor prezenta doc. emise in conf. cu prevederile din tara in care este stabilit care dovedesc forma de inreg., atestare);decl. pt. incadrare in categ. IMM(daca este cazul)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
nu se solicita
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.experienta similara-un contract incheiat in ultimii 3 ani cu o valoare de minim 100 000 lei; cel putin trei recomandari din parte beneficiarilor pt. executarea unor lucrari similare;2.dovada exist.pers. autorizat-minim doi electricieni autorizati grupa III NPM (talon de autorizare sau doc. echivalent);4.decl. cu dotarile specifice, 5.decl. privind subcontractantii, decl. privind asociatii, legaliz.asocierii;5.certif. sist. manag. calit. si mediu, certif. sist. manag. sanat. si securit. ocupationala (sau doc. echivalente emise de organisme acreditate); decl. ca la elab. ofertei a tinut cont de oblig. ref. la cond. de munca si prot. muncii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
2546
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.04.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 12 RON
Conditii si modalitate de plata: plata la casieria ST Pitesti
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.04.2008 09:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.04.2008 10:00
Locul: ST Pitesti, sala etaj II
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare oferte, reprezentanti imputerniciti ai operat. economici care au depus oferta
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CN Transelectrica SA-Sucursala Transport Pitesti
Adresa postala: str. Fratii Golesti, nr. 25 B, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110174, Romania, Tel.0248/607200, Fax: 0248/607209
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.03.2008 12:19