Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - EXECUTARE LUCRARI DE INVESTITII "SEDIUL PARCHETULUI DE PE LINGA JUDECATORIA CARANSEBES"


Anunt de participare numarul 59537/23.07.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Parchetul de pe langa Tribunalul Caras-Severin
Adresa postala: Horia, nr.4, Localitatea: Resita, Cod postal: 320060, Romania, Punct(e) de contact: Ema Cocora, Tel.0255210976, Email: [email protected], Fax: 0255210976
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
INSTITUTIE PUBLICA
Activitate (activitati)
Altele: JUSTITIE
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
EXECUTARE LUCRARI DE INVESTITII "SEDIUL PARCHETULUI DE PE LINGA JUDECATORIA CARANSEBES"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: PARCHETUL DE PE LINGA JUDECATORIA CARANSEBES
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
EXECUTARE SEDIUL NOU LA PARCHETUL DE PE LINGA JUDECATORIA CARANSEBES
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45216110-8 - Lucrari de constructii de institutii de ordine publica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
EXECUTARE CLADIRE
Valoarea estimata fara TVA: 2, 690, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.10.2008 pana la 30.09.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE BUNA EXECUTIE DE 10% DIN VALOAREA CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
SUBCONTRACTARE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATII PRIVIND ELIGIBILITATEA
DECLARATII PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART.181
CERTIFICATE CONSTATOARE PRIVIND IND.OBLIG.ELIGIBILE DE PLATA
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
BILANT CONTABIL
BALANTA DE VERIFICARE
CIFRA MEDIE DE AFACERI PE ULTIMI 3 ANI
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
INFORMATII PRIVIND CAPACITATEA TEHNICA
RESURSE UMANE SI STRUCTURA MANAGEMENTULUI
STANDARE DE ASIGURARE A CAPACITATII
CONFORMITATE CU SPECIFICATIILE TEHNICE.
INFORMATII REFERITOARE LA PERSONALUL /ORGANISMUL TEHNIC DE SPECIALITATE DE CARE DISPUNE SAU AL CARUI ANGAJAMENT DE PARTICIPARE A FOST OBTINUT DE CATRE CANDIDAT/OFERTANT, IN SPECIAL PENTRU ASIGURAREA CONTROLULUI CALITATII.
INFORMATII REFERITOARE LA STUDIILE, PREGATIREA PROFESIONALASI CALIFICAREA PERSONALULUI DE CONDUCERE, PRECUM SI A PERSOANELOR RESPONSABILE PENTRU EXECUTIA LUCRARILOR.
O DECLARATIE REFERITOARE LA EFECTIVELE MEDII ANUALE ALE PERSONALULUI ANGAJAT SI AL CADRELOR DE CONDUCERE IN ULTIMII 3 ANI.
O DECLARATIE REFERITOARE LA UTILAJELE, INSTALATIILE, ECHEPAMENTELE TEHNICE DE CARE POATE DISPUNE OPERATORUL ECONOMIC PT.INDEPLINIREA CORESPUNZATOARE A CONTRACTULUI DE LUCRARI;
INFORMATII PRIVIND PARTEA/PARTILE DIN CONTRACT CE URMEAZA SA FIE INDEPLINITE DE CATRE SUBCONTRACTANTI SI SPECIALIZAREA ACESTORA;
O LISTA A LUCRARILOR IN ULTIMII 5 ANI INSOTITA DE CERTIFICARI DE BUNA EXECUTIE PT.CELE MAI IMPORTANTE LUCRARI SI CARE VOR CONTINE VALORI, PERIOADA SI LOCUL EXECUTIEI LUCRARILOR , MODUL DE INDEPLINIRE A OBLIGATIILOR, BENEFICIARI, INDIFERENT DACA ACESTIA SINT AUTORITATI CONTRACTANTE SAU CLIENTI PRIVATI.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.08.2008 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.09.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
2luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.09.2008 11:00
Locul: SEDIUL PARCHETULUI DE PE LINGI TRIBUNALUL CARAS-SEVERIN
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
ORICE OFERTANT ARE DREPTUL SA ASISTE LA DESCHIDEREA OFERTELOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR.STAVROPOLEOS, NR.6 SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL TIMISOARA
Adresa postala: STR.EUGENIU DE SAVOYA , NR.2, Localitatea: TIMISOARA, Cod postal: 300055, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
CONFORM OUG.NR.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIUL JURIDIC DIN CADRUL PARCHETUL DE PE LINGA INALTA CURTE DE CASATIE SI JUSTITIE BUCURESTI
Adresa postala: STR.LIBERTATI, NR.14, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 040129, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.07.2008 15:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer