Licitatie Publica - Executare lucrari de reparatii capitale si consolidare la sediul Parchetului de pe langa Judecatoria Campulung
Anunt de participare numarul 35318/08.10.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PARCHETUL DE PE LANGA TRIBUNALUL ARGES
Adresa postala: B-DUL EROILOR NR. 47, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110417, Romania, Punct(e) de contact: MIOARA DUMITRU, Tel.0248224211, Email: [email protected], Fax: 0248224211
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executare lucrari de reparatii capitale si consolidare la sediul Parchetului de pe langa Judecatoria Campulung
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Parchetul de langa Judecatoria Campulung
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
executare lucrari de reparatii capitale si consolidare la sediul Parchetului de pe langa Judecatoria Campulung
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform proiectului tehnic intocmit de SC Proiect Arges SA si a caietelor de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 000, 000 si 1, 300, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare si garantie de buna executie conform documentatiei de atribuire
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociatie legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 OUG 34/2006. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat, inclusiv catre bugetele locale, in termenele de valabilitate. Certificat unic de inregistrare. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Autorizatie de functionare/altele echivalente- Documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara : - bilantul la 31.12.2006 in copie inregistrat la autoritatile competente/balanta verificare la 31.12.2006.- Declararea cifrei de afaceri medie anuala, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani, sa fie mai mare sau egala cu 3500000 lei, inclusiv tva si echivalentul in euro la data de 25.10.2007
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani. Se va prezenta in copie un contract cu o valoare de minim 390000 lei sau 3 contacte a caror sume cumulate sa fie de minim 650000 lei. Se va prezenta receptia lucrarilor in copie, precum si recomandare de la beneficiar. Declaratie cu privire la personalul de conducere inclusiv cv-urile acestora si atestarile. Declaratie cu privire la utilajele aflate in proprietate sau in inchiriere. Manualul calitatii pentru lucrarea ce face obiectul achizitiei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.11.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 1300 RON
Conditii si modalitate de plata: Documentatia se obtine de la SC Proiect Arges sa , Pitesti, str I.C.Bratianu nr.24 etaj III, Serv Editie tel/fax 0248214880 , 0248212270
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.11.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.11.2007 11:00
Locul: Parchetul de pe langa Tribunalul Arges cu sediul in Pitesti, b-dul Eroilor nr.47
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii legali ai ofertantului sau imputerniciti ai acestuia
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor de pe langa Autoritatea Nationala pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6 , sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic al Parchetului de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie
Adresa postala: B-dul Libertatii nr.14 sector 5 etaj IV, camera 417, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 03008, Romania, Tel.021/3193833, Fax: 021/3193833, Adresa internet (URL): www.mpublic.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.10.2007 10:31