Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executare obiectiv de investitii: "Alimentare cu apa, canalizare menajera si statie de epurare in localitatile Prisaca si Zagujeni, comuna Constantin Daicoviciu, Judet Caras-Severin"


Anunt de participare numarul 82794/22.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Constantin Daicoviciu (Consiliul Local Constantin Daicoviciu)
Adresa postala: Constantin Daicoviciu Nr. 11, Localitatea: Constantin Daicoviciu, Cod postal: 327090, Romania, Punct(e) de contact: Ileana Antonesa, Tel.0255510126, Email: [email protected], Fax: 0255510126, Adresa internet (URL): www.primariaconstantindaicoviciu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executare obiectiv de investitii: "Alimentare cu apa, canalizare menajera si statie de epurare in localitatile Prisaca si Zagujeni, comuna Constantin Daicoviciu, Judet Caras-Severin"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: satele Prisaca si Zagujeni, comuna Constantin Daicoviciu, Judet Caras-Severin
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executare obiectiv de investitii: "Alimentare cu apa, canalizare menajera si statie de epurare in localitatile Prisaca si Zagujeni, comuna Constantin Daicoviciu, Judet Caras-Severin"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232411-6-Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
45232420-2-Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1: Alimentare cu apa in localitatile Prisaca si Zagujeni, comuna Constantin Daicoviciu, Judet Caras-Severin
Lotul 2: Canalizare menajera si statie de epurare in localitatile Prisaca si Zagujeni, comuna Constantin Daicoviciu, Judet Caras-Severin
Valoarea estimata fara TVA: 6, 148, 400RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 22.000 ron pentru lotul 1 si 40.000 pentru lotul 2.Garantia de buna executie va fi de 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat HG nr. 1338/8.11.2007, prin Trezoreria CaransebesPrin programul FEADR
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conf. art. 44 din OUG 34/2006, subcontractanti conf. art. 45 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat constatator emis de Registrul Comertului
Autorizatie de functionare/echivalente
Declaratii privind eligibilitatea
Adeverinte eliberate de organele de specialitate privind plata impozitelor si taxelor catre bugetele locale si de stat
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 si 181 din OUG 34/2006
Declaratie privind calitatea de participant
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani va fi de cel putin 15.000.000 ron
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Bilanturile contabile sau extrasele pe ultimii 3 ani, vizate de organele de stat/echivalente.Scrisoare de bonitate bancara.Lichiditatea sa fie mai mare de 100%.Solvabilitatea patrimoniala sa fie mai mare de 30%.Dovada ca are asigurat un cash-flow in procent de 25% din valoarea ofertei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul 12F - Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani
Probe minime
Formularul 12H - Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 5 aniPrezentarea a minim 1 contract receptionat, similarDeclaratie privind utilajele si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: pretul cel mai scazut
2.
Durata de executie
20%
Descriere: nivel tehnic, calitativ si functional corespunzator
3.
Perioada de garantie acordata lucrarii
10%
Descriere: se tine cont de calitatea materialelor folosite
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.08.2009 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.08.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.08.2009 10:00
Locul: Primaria Comunei Constantin Daicoviciu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantii sau reprezentantii ofertantilor, membrii comisiei de evaluare, expertii cooptati observatori
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul FEADR cu nr. C322010851100004 din data de 27.08.2008 incheiat intre comuna Constantin Daicoviciu si APDRP
VI.3) Alte informatii
Data organizarii vizitei pe teren de catre autoritatea contractanta: 27.07.2009, ora 11.00
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleus, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected], Fax: 021-310642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel, Sectia Contencios Administrativ Timisoara
Adresa postala: str. Tepes Voda, nr. 2A, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Fax: 0256-498092
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la anuntarea ofertantului castigator
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Constantin Daicoviciu
Adresa postala: str. Principala, nr. 11, Localitatea: Constantin Daicoviciu, Cod postal: 327090, Romania, Tel.0255/510126, Email: [email protected], Fax: 0255/510126
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.07.2009 10:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer