Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executare put forat hidraulic pentru alimentarea cu apa a Spitalului de Pneumoftiziologie Rosiorii de Vede


Anunt de participare numarul 146288/03.09.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITAL DE PNEUMOFTIZIOLOGIE ROSIORII DE VEDE
Adresa postala: STR.AVIATIEI NR.1, Localitatea: Rosiori de Vede, Cod postal: 145100, Romania, Punct(e) de contact: Spitalul de Pneumoftiziologie Rosiorii de Vede, Tel. +40 247406085, In atentia: Toma Crisitiana, Email: [email protected], Fax: +40 247406095, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SANATATE
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executare put forat hidraulic pentru alimentarea cu apa a Spitalului de Pneumoftiziologie Rosiorii de Vede
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Rosiorii de Vede, str. Aviatiei nr. 1
Codul NUTS: RO317 - Teleorman
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul cuprinde totalitatea lucrarilor pentru realizarea forajului la 90 m adancime(executie forare put hidraulic, cabina put cu imprejmuire, instalatii hidraulice, instalatii electrice, conducta de alimentare cu apa la statia de pompe existenta si rezervor, sistem filtare apa si dozare hipoclorit)Valoarea estimata cuprinde si cuantumul aferent procentului de cheltuieli diverse si neprevazute, asa cum acestea au fost definite de catre proiectant in devizul general.Valoare totala estimata, fara TVA este de 411.410 lei.
Cheltuieli diverse si neprevazute in procent de 10% reprezentand suma de 32.960 lei.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45262220-9 - Forare de puturi de apa (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executare put forat hidraulic pentru alimentarea cu apa a Spitalului de Pneumoftiziologie Rosiorii de Vede, str. Aviatiei nr. 1, judetul TeleormanValoarea totala estimata, fara TVA, a contractului de lucrari este defalcata pe componente, astfel: a)Investitia de baza = 371.850 leib)Organizare de santier= 6.600 leic)Diverse si neprevazute conform HG 28/2008 = 32.960 lei
Valoarea estimata fara TVA: 411, 410RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
a) In conformitate cu prevederile Art. 43^1 si Art. 278 indice 1 din OUG 34/2006 : se solicita garantia de participare in cuantum de 7.569 ron. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.b) Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.c) Modul de constituire a garantiei de participare acceptat : Garantia de participare se va constitui in conformitate cu prevederile Art. 86 din HG 925/2006 actualizata, respectiv: ? prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari ? original sau, ? prin ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor ? copie, conform cu originalul, semnat si stampilat de reprezentantul ofertantului.Dovada constituirii garantiei de participare se va depune la autoritatea contractanta ? secretariat, pana la data si ora limita de deschidere a ofertelor.Ofertele care nu prezinta dovada constituirii garantiei de participare asa cum a fost solicitat mai sus, vor fi declarate ca oferte inacceptabile conform Art. 36 alin (1), lit. a) din HG 925/2006.SPITALUL DE PNEUMOFTIZIOLOGIE ROSIORII DE VEDECont trezorerie RO 68 TREZ 60 85 006 XXX 00 45 94, deschis la Trezoreria Rosiorii de Vede.Cod de inregistrare fiscala: 4568250 Cuantumul garantiei de buna executie = 10% din pretul contractului fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie: conform prevederilor art.90 alin.(1) si alin.(2) din H.G.nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Daca partile convin, se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, conform prevederilor art.90 alin.(3) din H.G.nr.925/2006 modificat prin H.G. nr.1045/2011.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular nr. 1 original;2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular nr. 2 original;3.Declaratia pe propria raspundere a ofertantului privind neincadrarea in prevederile art. 69^1, din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular nr. 3. original;Persoanele ce detin functii de decizie cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt : Ec. Circiumaru Valerica ? manager, Ec. Chirita Corina ? director financiar contabil, Dr. Nastasescu Mihail ? director medical, Tudor Bujorel, Toma Cristiana, Mangiru Aurelian, Drimbu Adrian, Preda Nicoleta, Matei Constanta, Bajan Mariana4.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta conform Ordin ANRMAP nr. 314/2010 ? Formular nr.4 original;5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular nr. 5 original;6.Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local, din care sa reiasa obligatiile scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor - se va prezenta in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?7.Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul consolidat, din care sa reiasa obligatiile scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor- se va prezenta in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, documentele solicitate trebuie depuse de fiecare membru al asocierii. Pentru terti sustinatori este obligatorie prezentarea formularelor nr.1, nr.2, nr.3 si nr.5 ? original;Pentru subcontractanti este obligatorie prezentarea formularului nr.3 si nr.5 ? original Ofertantul va depune certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde cu obiectul procedurii - original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"Certificatul constatator trebuie sa contina informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, documentele solicitate trebuie depuse de fiecare membru al asocierii;Pentru persoane juridice/fizice straine se vor depune documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit, documentele respective vor fi prezentate in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si vor fi insotite de traducere legalizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani fiscali incheiati, 2010, 2011 si 2012 sa fie cel putin egala cu 756.900 leiIn cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana (conform art. 186 alin (2) din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr. 7, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c1) si d) si ale art. 69^1 din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare.Pentru calcul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei /valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte (http: //www.bnr.ro).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Informatii generale aferente ultimilor 3 ani financiari incheiati ? Formular nr. 6 originalAngajament Tert sustinator financiar ? Formular nr. 7 originalPentru calcul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte (http: //www.bnr.ro).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
O lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit (contract(e) /proces(e) de receptie etc.) prin care sa se confirme executarea lucrarilor in valoare cumulata de minim/cel putin 378.450 leiDovada experientei similare se va face cu prezentarea a maxim 3 contracte de lucrari similare cu cele ce fac obiectul contractului de achizitie publica.Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.In cazul in care autoritatea contractanta solicita, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta de art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire.
Declaratie privind personalul tehnic de specialitate de care dispune ofertantul pentru indeplinirea contractului - Formularul nr. 10 originalDeclaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere - Formularul nr. 11 originalPentru oferta comuna - depusa de mai multi operatori economici, cerinta se considera indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (cumulat pentru toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere). Cerinta poate fi indeplinita si de un tert sustinator conform art. 190 - OUG 34/2006 (prin cumul)
Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala a persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului: - 1 sef santier ? inginer sau subinginer constructor cu experienta profesionala in lucrari de constructii hidrotehnice sau edilitare; Se va anexa CV-ul - document semnat in original/copie legalizata/copie lizibila semnata si de ofertant cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru oferta comuna-depusa de mai multi operatori economici, cerinta se considera indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (cumulat pentru toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere). Cerinta poate fi indeplinita si de subcontractant (pentru partea sa de implicare) si/sau de un tert sustinator conform art.190 - OUG 34/2006(prin cumul)
- 1 responsabil tehnic cu executia ? atestat/ti conform L10/1995, Ord.777/2003, pentru minim categ. de lucrari IX - Constructii edilitare sau instalatii pentru constructii.Se vor anexa: - certificat/e de atestare insotit/e de legitimatii valabile la data limita de depunere a ofertei ? copii lizibile, semnate si de ofertant cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru oferta comuna - depusa de mai multi operatori economici, cerinta se considera indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (cumulat pentru toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere). Cerinta poate fi indeplinita si de un tert sustinator conform art.190 - OUG 34/2006 (prin cumul)
- 1 responsabil cu controlul calitatii pentru lucrari edilitare in constructii. Se vor anexa : CV-ul - document semnat in original/copie legalizata/copie lizibila semnata si de ofertant cu mentiunea ?conform cu originalul? si dovezi care sa ateste absolvirea cursului de management in domeniul calitatii, sau decizie de numire. Pentru oferta comuna - depusa de mai multi operatori economici, cerinta se considera indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (cumulat pentru toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere). Cerinta poate fi indeplinita si de un tert sustinator conform art.190 - OUG 34/2006(prin cumul)
Responsabil SSM, atestat ca si coordonator SSM pe santier in conformitate cu prevederile Hotararii de Guvern 300 din 2006 si Ordinului MMSSF 242 din 23 martie 2007. Se vor anexa: CV-ul -document semnat in original/copie legalizata/copie lizibila semnata si de ofertant cu mentiunea "conform cu originalul? ; Diploma studii (in copie semnata in conformitate cu originalul); Atestat /certificat /orice document justificativ care atesta calitatea de coordonator SSM, document valabil la data limita de depunere a ofertelor (in copie semnata in conformitate cu originalul).Pentru oferta comuna - depusa de mai multi operatori economici, cerinta se considera indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (cumulat pentru toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere). Cerinta poate fi indeplinita si de un tert sustinator conform art. 190 - OUG 34/2006 (prin cumul)
Ofertantul va prezenta dotarea tehnica, utilajele, echipamentele, mijloacele auto, sculele si dispozitivele pe care se angajeaza sa le aiba si sa le puna la dispozitie pentru realizarea lucrarilor cat si pentru perioada de garantie.
Echipamentul din dotare si destinat executiei lucrarilor sa fie considerat ca suficient si satisfacator pentru a asigura implementarea proiectului in perioada de timp programata.Informatii privind utilajele, echipamentele tehnice de care dispun operatorii economici pentru indeplinirea contractului. Operator economic va completa o declaratie cu privire la echipamentele tehnice care sunt necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari conform art. 188 alin.3 lit. f din OUG 34/2006
Laborator de grad II, autorizat ISC conform prevederilor Legii 10/1995 pentru efectuarea analizelor de laborator, prin prezentarea certificatului de autorizare al laboratorului respectiv, eliberat de organele competente. In cazul in care ofertantul nu dispune de laborator autorizat, se vor prezenta copii dupa contractele de colaborare cu laboratoare autorizate - pentru etapa de ofertare se va accepta si precontract/angajament de punere la dispozitie pentru efectuarea analizelor de laborator precum si dupa certificatul de autorizare al laboratorului respectiv, eliberat de organele competente, conform cu originalul. In cazul in care ofertantul va procura betonul si agregatele, se va prezenta declaratie pe propria raspundere, ca in cazul in care in urma evaluarii va fi declarat castigator, va prezenta contract de furnizare.
Informatii privind subcontractantii / asociatii (daca este cazul): a) Declaratie privind subcontractantul / subcontractantii, partile din contract pe care acesta/acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia/acestora si acordul acestuia / acestora. Documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.b) In cazul in care oferta se depune de o asociere, acesta trebuie sa cuprinda un acord de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asocierii este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tuturor asociatilor, individual si colectiv, si ca liderul asocierii este responsabil pentru executarea lucrarilor, inclusiv platile. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din asociere sunt obligati sa ramana in asociere pe intreaga durata a contractului.Liderul asocierii va fi autorizat sa isi asume angajamente si va primi instructiuni pentru si din partea oricaruia si a tuturor asociatilor in cadrul asocierii si intreaga executare a contractului, inclusiv plata, se va face de regula cu liderul asocierii.
Ofertantul va prezenta documente / certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii, conform ISO 9001/echivalent si a standardelor de protectia mediului ISO 14001/echivalent, pentru executia lucrarilor similare de constructii, valabile la data limita de depunere a ofertelor. Se vor prezenta copiile lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? a certificatelor ISO 9001/echivalent si ISO 14001/echivalent. In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici, fiecare membru semnatar al acordului va prezenta certificatele mentionate, pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimi 5 ani ? Formular nr. 8 originalFisa de experienta similara aferenta fiecarui contract similar - Formular nr. 9 originalPentru indeplinirea cerintei valorice impuse, echivalenta in euro se va calcula la cursul valutar mediu anual comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei http: //www.bnr.roDeclaratie privind personalul tehnic de specialitate de care dispune ofertantul pentru indeplinirea contractului - Formularul nr. 10 originalDeclaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere - Formularul nr. 11 originalDeclaratie tert sustinator tehnic si profesional + Anexa ? Formular nr. 12 originalCV - uri pentru personalul propus pentru derularea contractului - Formular nr. 13 originalAngajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/ candidatului / grupului de operatori economici, conform art. 190 din OUG 34/2006 - daca este cazul, se va completa si Formular nr. 14 originalSe va nominaliza un sef santier ? inginer sau subinginer constructor, pentru care se va anexa CV-ul document semnat in original/copie legalizata/copie lizibila semnat si de ofertant cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa experienta profesionala in lucrari de constructii civile.Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/ candidatului / grupului de operatori economici, conform art. 190 din OUG 34/2006 -daca este cazul, se va completa si Formular nr. 14 originalSe va/vor nominaliza : Responsabil / responsabili Tehnici cu Executia, pentru care se vor anexa: - certificat/e de atestare insotit/e de legitimatii valabile la data limita de depunere a ofertei ? copii lizibile, semnate si de ofertant cu mentiunea ?conform cu originalul?.Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului / candidatului / grupului de operatori economici, conform art. 190 din OUG 34/2006 -daca este cazul, se va completa si Formular nr. 14 originalSe va nominaliza un Responsabil cu controlul calitatii, pentru care se va anexa: CV-ul - document semnat in original/copie legalizata/copie lizibila semnata si de ofertant cu mentiunea ?conform cu originalul? si dovezi care sa ateste absolvirea cursului de management in domeniul calitatii, sau decizie de numire.Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului /candidatului / grupului de operatori economici, conform art. 190 din OUG 34/2006 - daca este cazul, se va completa si Formular nr. 14 originalSe va nominaliza responsabilul SSM, pentru care se vor anexa: CV-ul, document semnat in original/copie legalizata/copie lizibila semnat si de ofertant cu mentiunea ?conform cu originalul?;Diploma studii (in copie semnata in conformitate cu originalul); Atestat /diploma / certificat ? coordonator SSM, document valabil la data limita de depunere a ofertelor (in copie semnata in conformitate cu originalul).Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/ candidatului / grupului de operatori economici, conform art. 190 din OUG 34/2006 -daca este cazul, se va completa si Formular nr. 14 originalDeclaratie privind echipamentele tehnice, utilajele, instalatiile de care dispune ofertantul pentru indeplinirea contractului, inclusiv instalatia de foraj ?utilaj specific pentru indeplinirea contractului + Anexa ? Formular nr. 15 originalDeclaratie tert sustinator tehnic si profesional + Anexa (Lista utilaje) ? Formular nr. 16 originalPentru a dovedi indeplinirea cerintelor minime de calificare solicitate cu privire la dotarile minime impuse, ofertantul va prezenta acte doveditoare privind detinerea/inchirierea si disponibilitatea utilajelor, sculelor si dispozitivelor pe care ofertantul se obliga sa le angajeze, respectiv sa le utilizeze pentru realizarea lucrarilor valabile la data limita de depunere a ofertelor.Se va atasa copie dupa Lista de inventar a obiectelor din dotare, in care vor fi marcate echipamentele propuse pentru lucrare sau copie conform cu originalul dupa factura de achizitie sau orice alt document prin care se dovedeste aceasta dotare.Pentru echipamentele obtinute prin contractele de inchiriere/leasing trebuie sa fie in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertei.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita orice document pe care il considera relevant, suplimentar fata de cele prezentate initial de ofertanti, in cazul in care din documentele prezentate apar anumite neclaritati evidente.Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora + Anexa ? Formular nr.17 original (daca este aplicabil sau se va mentiona in formular ca nu este cazul)Acord de asociere in vederea participarii la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica ? Formular nr.18 originalSe vor prezenta copiile lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? a certificatelor ISO 9001/echivalent si ISO 14001/echivalent - documente valabile la data limita a depunerii ofertelor. In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici, fiecare membru semnatar al acordului va prezenta certificatele mentionate, pentru partea din contract pe care o realizeaza
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.09.2013 08:59
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.09.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.09.2013 10:00
Locul: Spitalul de Pneumoftiziologie Rosiorii de Vede, str. Aviatiei nr. 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti legali imputerniciti ai operatorilor, membrii comisiei de evaluare, membri UCVAP - alte persoane in conformitate cu legislatia in vigoare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In situatia in care doi sau mai multi ofertanti depun oferte financiare cu pretul cel mai scazut la egalitate, atunci autoritatea contractanta va solicita o reofertare de pret in plic inchis, numai pentru ofertantii in cauza. Contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.Ofertantului se recomanda sa viziteze si sa inspecteze locul viitorului santier de lucrari si imprejurimile acestuia in scopul evaluarii, din punctul sau de vedere al cheltuielilor, riscurilor si a tuturor datelor necesare pregatirii unei oferte fundamentate tehnic si conforma cu datele reale din teren.Operatorii economici vor anunta Autoritatea Contractanta data efectuarii vizitei cu 24 ore inainte.Autoritatea contractanta va intocmi un Proces Verbal de Vizitare a Amplasamentului in care se va consemna numele operatorilor economici a reprezentantilor prezenti si solicitarile de clarificari la problemele identificate in amplasament cu ocazia vizitei.Procesul Verbal va fi inregistrat la sediul Autoritatii contractante si va fi inmanat cate un exemplar fiecarui reprezentant prezent.In masura in care un ofertant inainteaza o contestatie, iar C.N.S.C. respinge contestatia ca nefondata sau contestatorul a renuntat la contestatie, in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre autoritatea contractanta a masurilor de remediere necesare, autoritatea contractanta va retine contestatorului suma calculata conf prev. art. 278^1 alin. (1) din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modif.si completarile ulterioare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de exercitare a cailor de atac este prevazut la art. 256^2 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul de Pneumoftiziologie
Adresa postala: str. Aviatiei nr. 1, Localitatea: Rosiorii de Vede, Cod postal: 145100, Romania, Tel. +40 0247406085, Email: [email protected], Fax: +40 0247406095
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.09.2013 16:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer