Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executare si modernizare de instalatii electrice de medie si joasa tensiune pentru zona mt/jt BUCURESTI-UO NORD, SUD, EST, VEST, GIURGIU, ILFOV


Anunt de participare (utilitati) numarul 132896/04.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA S.A.
Adresa postala: Bd. Ion Mihalachenr. 41-43, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Punct(e) de contact: DIRECTIA ACHZITII SI SERVICII, Tel. +40 212065073, In atentia: CAMELIA NAGHI, Email: [email protected], Fax: +40 372871911, Adresa internet (URL): www.enel.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
AUTORITATE CONTRACTANTA
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Executare si modernizare de instalatii electrice de medie si joasa tensiune pentru zona mt/jt BUCURESTI-UO NORD, SUD, EST, VEST, GIURGIU, ILFOV
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: BUCURESTI
GIURGIU
ILFOV
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 5 agenti economici
Durata acordului-cadru: 18 luni
Valoarea estimata fara TVA: 54, 000, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor exec lucr in urmat categ de instal, pt fiecare lot in parte: Linii el aeriene de mt/jt, PT .Linii el subt de mt/jt , cabine sec in anvelopa, lucrari de constr, edilit, .Brans aeriene/subterane.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45315500-3 - Instalatii de tensiune medie (Rev.2)
45315600-4-Instalatii de joasa tensiune (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Estima val totale a achizitiilor pentru intreaga durata a acordului-cadru pentru fiecare lot in parte:
Val estimata fara TVA: 9.000.000 Moneda: LEI
Val maxAcordului Cadru: 9.000.000lei(fara T.V.A.), 177.399, 58 puncte
Val minAcordului Cadru: 6.000.000lei(fara T.V.A.), 118.266, 38 puncteVal max ale punctului sunt: manopera: 108.139, 53 pcte-val.pct 51, 60 leimateriale: 60.887, 95 pcte-val.pct 47, 30 leisiguranta: 8.372, 09 pcte-val.pct 64, 50 lei (nenegociabil)
Val estim a celui mai marecontract subsecvent - 6.000.000 lei (fara T.V.A.)
Valoarea estimata fara TVA: 54, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar partic pentru fiecare lot in parte: 140000 lei/70000lei-IMM. Mod de constituire: instrument bancar emis de o soc bancara sau de o soc de asigurari-in original;OP sau fila CEC cu confirmarea lor de catre banca, pana la data deschiderii ofertelor in contul: ENEL DISTRIBUTIE DOBROGEA, RO62CITI0000000700086003, deschis la Citibank Romania. Se va prezenta si declr pe proprie raspundere privind incadrarea in cat IMM(daca este cazul), la data de 31.12.2010, in original. In conf. cu art 278prim-(1) din OUG34/2006, in mas in care CNSC respinge o contestatie, AC va retine contestatarului din garantia de particip in rap cu val estim a ct urmat suma: 8.460 lei fara TVA(calculat conform litera c) 10%(5%ptIMM)din val ct fara T.V.A.Per pt care se constit gar este egala cu durata ct la care se adauga per de gar a serv de 24 luni.Modul de constit a gar de buna exec: -prin ret succesive din fact prezentate;Avand in vedere faptul ca AC este o soc comerciala cu capital majoritar privat si finantarea ct se face din surse proprii, si nu din fonduri publice, nu se aplica prevederile HG 1045/2011?care fac referire la faptul ca«?sumele datorate de instit publice operat ec, incl cele datorate de op ec beneficiari de subventii sau transf altor operatori ec, se achita in conturile benefic deschise la trezoreria statului».Sau-Scrisoare de gar bancara de buna executie(la solicitarea ofert)care va constitui anexa la ct.Sau-Instrum de garantare emis in condit legii de o soc de asigurari, care va respecta prevederile din HGR 925/2006 art 86 alin.(2)-(4).Restit gar de buna executie se va efectua conform HGR 925/2006 art.92 alin.(4), asa cum este prevazut si in CGL-RO rev.1
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare F2-12) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-F2-23) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-F2-3Persoane cu functii de decizie din cadrul Autoritatii contractante: -Director Achzitii si Servicii-Cosmin Trofin-Director Adjunct Achzitii -Camelia Grigoruta si Responsabil Procedura - Camelia Naghi.4) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta F2-45) Cerinte referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat inclusiv referitoare la bugetul localCertificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale ? original/copie legalizata /copie lizibila certificata ?conform cu originalul?. (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident).Certificatele mentionate mai sus trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.Se vor completa esalonarile sau compensarile, aprobate de catre organele competente in domeniu, si dovada incadrarii in termen, in cazul existentei unor datorii. -Document edificator din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului-Persoane juridice romaneCertificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului - in original/copie legalizata /copie lizibila certificata ?conform cu originalul? cu cel mult 3 luni inainte de data deschiderii candidaturilor/ofertelor .Persoane juridice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este stabilit in original/copie legalizata/ copie lizibila certificata ?conform cu originalul?Document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractuluiAtestat emis de A.N.R.E. tip A, C2AConform L13/2007 si Ord ANRE nr.24/2007 este obligatorie prezentarea atestatelor ANRE de catre toti operatorii economici, persoane juridice romane si straine (ofertant, asociati, subcontractanti) care executa lucrari in instalatiile electrice.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul din asociati ? respectiv subcontractantul, daca este cazul detine autorizarea respectiva si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva.Inainte de trnasmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantul clasat pe primul loc, trebuie sa prezinte, pentru conformitate, certificatul constatator in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) solicitata pentru fiecare lot in parte: 11.800.000 lei (5.900.000 lei pentru IMM)In cazul in care, op ec si-a inreg bilantul contabil af anului 2011, acesta poate indepl nivelul impus si prin raportare la ultimii 3ani financ incheiati(2009, 2010, 2011).- Declaratie privind cifra de afaceri globala; Conversia valorilor se va face la cursul mediu anual comunicat de BNR, dupa cum urmeaza: (2008-1 euro=3, 6827 lei; 2009- 1 euro=4, 2373 lei; 2010-1 euro= 4, 2099 lei).
2)Informatii privind situatia financiara- Elemente privind capacitatea financiara a contractantului/ofertantului la data de 31.12.2010 din bilantul ultimului an. In cazul in care formularul nu este vizat de D.G.F.C.F.S. se va prezenta si bilantul contabil la data de 31.12.2010, vizat si inregistrat de organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Of vor prez o Lista de lucr sim, care va cupr lucr de nat celor descrise in CS, realiz in ultimii 5 ani.Ac lista poate fi insotita de cel putin un doc sau maxim 3 doc(crt-doar parti relevante ale crt in vederea demonstr exp.sim, PV de receptie, etc)prin care sa se confirme execut lucrarilor in val de cel putin6.000.000 lei(pentru fiecare lot in parte).Lucr.cupr in ac lista vor fi insot de recoman(aferente lucr respec), emise de benef lucr.respec si vor preciza cel putin urmat aspecte: - modul de indepl a oblig contractuale pe parc derularii crt;
-daca pe parcursul exec lucr au fost inreg: neconform care au condus la refaceri part sau totale de lucr, cazuri de accidente teh produse din vina exclusiva a crt, recept amanate sau respinse dat nerespectarii param de calit;Obs: Nu se vor lua in consid la insum val, lucr care nu sunt de nat sim cu lucr care se doresc a fi achiz, lucr care nu sunt insotite de certif/recoma de buna exec emise de benef, sau lucr care nu sunt finaliza
2)Decl care contine inform privind personalul tehnic de special, pregat profes si calif cadrelor de cond si pers respons direct de indepl ctr.Nominaliz pers respons direct de indepl ctr se face in scopul asumarii indepl oblig din ctr ce urm a fi atribuit.Struct min a pers: Conducator tehnic: 1 electr autoriz gr IIIB;Respons lucrari: 1 electr autoriz gr IIIB;Respons cu managementul calitatii: 1 pers studii superioare
3)Decl care contine inform privind dotarile cu spatii tehnologice/netehnologice, utilaje, unelte/scule/dispozitive, dispozitive de masurare, inst, echip teh, mijl de protect specifice lucrarilor de care dispune of pt indepl corespunzatoare a ctr.: macarale coresp exec lucr, autotelescop/platforma ridicatoare cu brat (PRB), utilaje de sapat si forat, mijl de transport pt pers, mat si echip.Unelte, scule, dispozitive: dispoz si scule pt montat accesorii LES, dispoz si scule pt montat accesorii LEA, disp pt mas sagetii conduct LEA, unelte portab, prese papuci, truse de scule, scurtcircuitoare mobile, min 2 seturi, aparat de sudura autogena.Dispozitive de masurare: megohmetre de 1000V, 2500V, 5000 V, voltmetre de c.a.0÷400V, ampermetre de c.a. 0÷50A, indicat de tens pt 0, 4÷20kV, aparat pt mas rezis de dispersie la prizele de pamant, aparat pt mas rezis de contact, rezis de izolatie, continuitate circuite, aparat portabil de mas a rigiditatii dielectric ulei electroizolant.Pt resursele tehnice inchiriate ofert.
4) Informatii privind subcontract(daca este cazul)Dc op ec nu are subcontractanti, se va completa form cu datele de identificare si cu textul: ?Nu exista subcontractanti?.In sit in care of intentioneaza sa subcontracteze parti din crt de exec, are oblig de a preciza: 1. Partea/partile din crt pe care urmeaza sa le subcontracteze respectiv indic procent din total lucr;2.Indic activ ce vor fi realizate de subcontractanti si val acestora;3.Datele de recunoastere ale subcontractantilor, precum si specializarea ac;4.La incheierea crt(in sit in care este desemnat castigator)are oblig de a prezenta contractul/contractele incheiate cu subcontractantii, care tb sa fie in concordanta cu of si care se vor constitui in anexa la crt.Subcontractantii nu pot subcontracta la randul lor parte din activ alocate.Conform L13/2007 si Ord.ANRE NR.24/2007 este obliga prezent atest ANRE de catre toti op ec, pers jurid romane si straine(of, asociati, subcontr)care exec/proiect lucr in inst el, pt partea de lucr
5) Informatii privind asociatii (daca este cazul)In Formularul F21 se va specifica liderul asociatiei.Criteriile de calificare referitoare la situatia personala a ofertantului, la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), la standardele de asigurare a calitatii si a standardelor de protectie a mediului trebuie prezentate de fiecare asociat in parte. Situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.
Se sol prezent propriului dosar de calificare de catre asociat.
Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele europene relevante-ISO 9001:2008
Informatii privind asigurarea protectiei mediului ? pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractuluiSR EN ISO 14001:2005
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licit electr se desf 1 runda. Durata runda: 1 zi lucratoare. Participa doar op ec inreg in S.E.A.P. care detin certif digital valid pentru acces in sistem. Info disponibile http: //www.e-licitatie.ro/Public/Common/Static.aspx?f=InregistrareOF Of pot vedea cea mai buna oferta. da Of pot vedea numarul de participanti inscrisi la licitatie. nu Licitatia se prelungeste automat in cazul modificarii clasamentului nu Se va utiliza pasul de licit electr nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
SA 7
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.04.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.04.2012 12:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.04.2012 12:00
Locul: B-dul I. Mihalache, nr. 41-43, corp C, etaj 1, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele imputenicite de catre operatorii economici participanti.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Doc de Atrib este publicata integral in SEAP, anexata prez anunt de participare, la Documentatii si Clarificari.Ofertele intarziate depuse dupa data si ora limita de depunere sau la o alta adresa decat cea stabilita in anuntul de participare, vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere;Ofertantii nu au dreptul de a-si retrage oferta in perioada de valabil a ofertei.Raspunsurile la eventualele clarificari la doc de atribuire, solicit de operat econ la e-mail: [email protected], se vor atasa prezentului anunt de particip la sect: ?Documente si clarificari?.Daca in urma deschiderii ofertelor, pe primul loc se afla 2 sau mai multi ofertanti cu aceeasi val a prop financiare, aut contract va solicita ofert respectivi o noua oferta financ in plic inchis.In acest caz contr va fi atribuit ofert a carui noua oferta financ are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA SA-DIRECTIA JURIDIC SI CONTENCIOS ADMINISTRATIV
Adresa postala: bd. Ion Mihalache, nr.41-43, sector 1, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 011172, Romania, Tel. +40 212065045, Fax: +40 372871911
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.02.2012 08:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer