Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executarea de instalatii de medie si joasa tensiune pentru UTR Arad


Anunt de participare (utilitati) numarul 89061/20.10.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ENEL DISTRIBUTIE BANAT SA Timisoara
Adresa postala: str. Pestalozzi, nr. 3-5, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300115, Romania, Punct(e) de contact: Ion Cristinel Marciuc, Tel.0256405306, Email: [email protected], Fax: 0256405309, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Executarea de instalatii de medie si joasa tensiune pentru UTR Arad
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: judetul Arad
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 6 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 935, 891RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Pentru fiecare lot se va incheia cate un acord cadru. Se vor incheia lunar contracte subsecvente
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
1.Linii electrice aeriene de medie tensiune si joasa tensiune, inclusiv PT pe stalp, cu conductoare neizolate si/sau cabluri izolate (categ. A)
2.Linii electrice subterane de medie si joasa tensiune si bransamente inclusiv identificarea prin taiere a cablurilor de MT si JT (categ. B)
3.Posturi de transformare de distributie de MT/JT, cabine secundare in anvelopa, inclusiv lucrari de constructii, edilitare, care sunt necesare (Categ. C)
4.Bransamente aeriene si subterane (categ. D)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45315500-3 - Instalatii de tensiune medie (Rev.2)
45315600-4-Instalatii de joasa tensiune (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
lotul 1 : nr. maxim puncte manopera =8063si nr. maximPuncte materiale =46723lotul 2 : nr. maxim puncte manopera = 8059si nr. maximPuncte materiale =46723
lotul 3 : nr. maxim puncte manopera = 4218si nr. maximPuncte materiale =21529
TOTAL: nr. maxim puncte manopera = 20.340si nr. maximPuncte materiale =114.975
Valoarea estimata fara TVA: 1, 935, 891RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare la licitatie este de 3.600 lei (lot1=1.400, lot2=1.400; lot3=800, (50% pt IMM) .Garantia de buna execuitie este de 10% (5% pentru IMM) din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare din surse proprii si tarif de racordare; Plata se face conform clauzelor contractuale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Legalizarea contractului de asociere fara a crea o noua personalitate juridica
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilt, decl privind neincadrarea in art. 181 din OUG 34/2006, decl privind calitatea de participant la procedura, decal privind structura de alc a societatii, decal ca accepta toate clauzele contractuale, certificate de atestare fiscala priv oblig de plata catre buget, certifprivind plata taxelor si impozitelor locale valabile la data licitatiei, Certif de inregistrare, Ceriticat constatator eliberat recent (cel mult de 30 zile inainte de data licitatiei) de ORC, documente care dovedesc incadrarea ca IMM, cerif de asig calitatii si de mediu pentru toti participantii la procedura, atestat ANRE B si C1A/C1B si C2A/C2B
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de inform gen. Lista grup de op asociati si acordul de asociere (daca este cazul); persoana sustinatoare (daca este cazul)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Patru Fise deexper similara pt contr incheiate si indeplinite in ultimii 5 ani: 1 fisa pt contract de lucrari de LEA MT, 1 fisa pt contract de lucrari de LEA JT1 fisa pt contract de lucrari de LES MT/LES JT
1 fisa pt contract de lucrari de posturi de transformare de distributie
Recomandari
Decl privindpersonalul angajat, asig cu personal tehnic de specialitate, nominalizarea pers responsabile de indeplinirea contractului, de asig controlului calitatii de protectie a muncii , PSI si de mediu, Executantul va prezenta o lista cu personalul de executie ce va cuprinde minim
10 persoane - lotul 1, 10 persoane - lotul 2, 7 persoane - lotul 3Decl privind dotarile specifice, Decl ca are capacitatea organizatorica pt exec lucrarilor cu caracter de urgenta, cu obligatia de a interveni in 48 de ore de la data comenzii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Pot participa la licitatia electronica numai operatorii inregistrati in SEAP. Se organizeaza 1 runda cu durata de 1 zi. Procesul repetitiv de ofertare este pretul fiecarui lot in parte
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.11.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.11.2009 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.11.2009 11:00
Locul: Timisoara, str. Pestalozzi nr. 3-5
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, alte personae imputernicite
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6 Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: P-ta Tepes Voda nr. 2A, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300015, Romania, Tel.0256/494650, Fax: 0256/494650
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala: str. Pestalozzi nr 3-5, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300115, Romania, Tel.0256/405045, Fax: 0256/405045
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.10.2009 12:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer