Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - EXECUTAREA DE INSTALATII ELECTRICE DE MEDIE SI JOASA TENSIUNE PENTRU U.T.R. CONSTANTA


Anunt de participare (utilitati) numarul 69115/20.11.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ENEL DISTRIBUTIE DOBROGEA S.A.
Adresa postala: STR. NICOLAE IORGA NR. 89A, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900587, Romania, Punct(e) de contact: VIOLETA PETROVICI, Tel.0241.80.53.06, Email: [email protected], Fax: 0241.80.53.04, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
EXECUTAREA DE INSTALATII ELECTRICE DE MEDIE SI JOASA TENSIUNE PENTRU U.T.R. CONSTANTA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Jud. Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 6, 232, 800 si 8, 904, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contracte subsecvente incheiate lunar pentru fiecare LOT
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
1)Linii electrice aeriene de medie si joasa tensiune, inclusiv PT pe stalp, cu conductoare neizolate si/sau cabluri izolate (Categ. A);
2)Linii electrice subterane de medie si joasa tensiune si bransamente, inclusiv identificarea prin taiere a cablurilor de M.T. si J.T. (Categ. B);3)Posturi de transformare de distributie de M.T. si J.T., cabine secundare in anvelopa, inclusiv lucrari de constructii, edilitare, care sunt necesare (Categ. C);
4)Bransamente aeriene si subterane (Categ. D);
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45315500-3 - Instalatii de tensiune medie (Rev.2)
45315600-4-Instalatii de joasa tensiune (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
In conformitate cu Documentatia de Atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: intre 6, 232, 800 si 8, 904, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Gar Partic: LOT1:40000RON/20000RON IMM, L2:20000RON-10000RON IMM, L3:14000RON-7000RON IMM, L4:15000RON-7500RON IMM, Decl.incadrIMM, daca este caz.Gar de buna exec: 10%(5%IMM)din val f TVA a contr
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse Proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere (daca este cazul) - Formularul F21
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea-F2-1;Declaratie privind neincadrarea in situatii prevazute la art.181-OUG 34/2006;Certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, valabile la data deschiderii ofertelor;Certificat constatator emis de Of.Reg.Comertului de pe langa Tribunal pt pers. juridice romane sau documente care dovedesc o forma de inregistrare pt persoane juridice straine;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie cifra de afaceri globala (pe ultimii 3ani-2005, 2006, 2007)-F3;Inf. privind situatia financiara (la 31.12.2007)-F4;In cazul in care F4 nu este vizat de D.G.F.P. se va prezenta si bilantul contabil vizat la 31.12.2007;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Atestat ANRE tip tip B, C1A, C2A.Aut.comercializ.emise de ELECTRICA/ENEL Italia/echivalent pt fiecare materia/echiapament electric folosit in cadrul lucrarii;Lista lucrari similare a caror val insumata va fi cel putin egala cu Lot1:2.825.000RON, Lot2:1.455.000RON, Lot 3:920.000 RON, Lot 4:1.050.000 RON(F5);Certificari de buna executie;Inf privind personalul tehnic-F6+F6executie;Inf. privind dotarile-F7;Decl lucrari urgente-F26;Inf subcontractanti-F8;Certif de calitate sau echivalent, dosar privind sistemul propriu de conducere si de asig a calit lucrarii;Liste cu proceduri de mediu;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
In conformitate cu Documentatia de Atribuire
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.12.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.12.2008 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana, Engleza, Italiana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.12.2008 11:00
Locul: Sediul Autoritatii Contractante - Constanta, Str. N. Iorga Nr. 89 A
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire Sectiunea I (Fisa de Date a Achizitiei), Sectiunea III (Propunere contract), Sectiunea IV (Formulare) este atasata prezentului Anunt de Participare. Eventualele clarificari la Documentatia de Atribuire, solicitate de operatorii economici in forma scrisa la fax 0241/805.304, in atentia Serv. Achizitii si Antreprize, se vor atasa Anuntului de Participare, accesand butonul Documentatie si clarificari.b) Documentatia de atribuire Sectiunea II (Caietul de Sarcini, inclusiv anexele si prescriptiile tehnice) se va pune la dispozitie pe suport electronic, fara cost, in schimbul unui CD, in cel mult 4 (patru) zile de la data semnarii, de catre operatorul economic interesat, a unui Acord de Confidentialitate, pus la dispozitie de Autoritatea Contractanta(Directia Asistenta Tehnica - Serviciul Coordonare Tehnica, persoana de contact - Veronica Udrea, telefon: 0241/805.125). Solicitarea scrisa pentru intrarea in posesia Documentatiei de Atribuire Sectiunea II, se va face la fax: 0241/805.304, Serviciul Achizitii si Antreprize din cadrul S.C. Enel Distributie Dobrogea S.A., str. Nicolae Iorga, nr. 89 A, Constanta.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleus Nr. 6 Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Fax: 021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL, SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala: Str. Traian Nr. 23, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900743, Romania, Tel.0241/606.597, Fax: 0241/616.003
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere a contestatiei va fi de cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC
Adresa postala: Str. Nicolae Iorga Nr. 89A, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900587, Romania, Tel.0241/805.999, Fax: 0241/616.340
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.11.2008 16:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer