Licitatie Publica - EXECUTAREA DE INSTALATII ELECTRICE DE MEDIE SI JOASA TENSIUNE PENTRU U.T.R. SLOBOZIA
Anunt de participare (utilitati) numarul 69148/20.11.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ENEL DISTRIBUTIE DOBROGEA S.A.
Adresa postala: STR. NICOLAE IORGA NR. 89A, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900587, Romania, Punct(e) de contact: Violeta Petrovici, Tel.0241.80.53.06, In atentia: SERV. ACHIZITII SI ANTREPRIZE, Email: [email protected], Fax: 0241.80.53.04
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
EXECUTAREA DE INSTALATII ELECTRICE DE MEDIE SI JOASA TENSIUNE PENTRU U.T.R. SLOBOZIA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: JUD. SLOBOZIA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 500, 000 si 6, 000, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contracte subsecvente incheiate lunar pentru fiecare LOT
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
1)Linii electrice aeriene de medie si joasa tensiune, inclusiv PT pe stalp, cu conductoare neizolate si/sau cabluri izolate (Categ. A);2)Linii electrice subterane de medie si joasa tensiune si bransamente, inclusiv identificarea prin taiere a cablurilor de M.T. si J.T. (Categ. B);3)Posturi de transformare de distributie de M.T. si J.T., cabine secundare in anvelopa, inclusiv lucrari de constructii, edilitare, care sunt necesare (Categ. C);4)Bransamente aeriene si subterane (Categ. D);
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45315500-3 - Instalatii de tensiune medie (Rev.2)
45315600-4-Instalatii de joasa tensiune (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
In conformitate cu Documentatia de Atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 500, 000 si 6, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Gar Partic: LOT1:18000RON/9000RON IMM, L2:18000RON-9000RON IMM, L3:16000RON-8000RON IMM, Decl.incadrIMM, daca este caz.Gar de buna exec: 10%(5%IMM)din val f TVA a contr
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere (daca este cazul) - Formularul F21
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea-F2-1;Declaratie privind neincadrarea in situatii prevazute la art.181-OUG 34/2006;Certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, valabile la data deschiderii ofertelor;Certificat constatator emis de Of.Reg.Comertului de pe langa Tribunal pt pers. juridice romane sau documente care dovedesc o forma de inregistrare pt persoane juridice straine;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie cifra de afaceri globala (pe ultimii 3ani-2005, 2006, 2007)-F3;Inf. privind situatia financiara (la 31.12.2007)-F4;In cazul in care F4 nu este vizat de D.G.F.P. se va prezenta si bilantul contabil vizat la 31.12.2007;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Atestat ANRE tip tip B, C1A, C2A.Aut.comercializ.emise de ELECTRICA/ENEL Italia/echivalent pt fiecare materia/echiapament electric folosit in cadrul lucrarii;Lista lucrari similare a caror val insumata va fi cel putin egala cu Lot1:1.250.000RON, Lot2:1.200.000RON, Lot 3:1.100.000 RON(F5);Certificari de buna executie;Inf privind personalul tehnic-F6+F6executie;Inf. privind dotarile-F7;Decl lucrari urgente-F26;Inf subcontractanti-F8;Certif de calitate sau echivalent, dosar privind sistemul propriu de conducere si de asig a calit lucrarii;Liste cu proceduri de mediu;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
In conformitate cu Documentatia de Atribuire.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.12.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.12.2008 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana, Engleza, Italiana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.12.2008 14:00
Locul: Sediul Autoritatii Contractante - Constanta, Str. N. Iorga Nr. 89 A
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleus Nr. 6 Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Fax: 021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL, SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala: Str. Traian Nr. 23, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900743, Romania, Tel.0241/606.597, Fax: 0241/616.003
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere a contestatiei va fi de cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC
Adresa postala: Str. Nicolae Iorga Nr. 89A, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900587, Romania, Tel.0241/805.999, Fax: 0241/616.340
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.11.2008 11:43