Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executarea lucrarilor de indepartare a vegetatiei din retelele electrice aeriene, zone de medie si joasa tensiune Arad, Deva, Resita, Timisoara


Anunt de participare (utilitati) numarul 142039/18.02.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ENEL DISTRIBUTIE BANAT SA Timisoara
Adresa postala: str. Pestalozzi, nr. 3-5, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300115, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Tel. +40 0212065084, In atentia: Adina Tudoran, Email: [email protected], Fax: +40 0372871911, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SCENEL Distributie Muntenia S.A.
Adresa postala: Bd. Ion Mihalache nr. 41-43, Sector 1, corp C, etaj 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Tel. +40 0212065084, In atentia: Adina Tudoran, Fax: +40 0372871911
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SCENEL Distributie Muntenia S.A.
Adresa postala: Bd. Ion Mihalache nr. 41-43, Sector 1, corp C, etaj 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Tel. +40 0212065084, In atentia: Adina Tudoran, Fax: +40 0372871911
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
agent economic
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Executarea lucrarilor de indepartare a vegetatiei din retelele electrice aeriene, zone de medie si joasa tensiune Arad, Deva, Resita, Timisoara
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: apropierea liniilor electrice aeriene Zona MT-JT Arad, Zona MT-JT Deva, Zona MT-JT Resita, Zona MT-JT Timisoara
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 857, 000 si 5, 714, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se va incheia cate un contract subsecvent pe an pe fiecare lot.Valoarea estimataa celui mai mare contract subsecvent pt Lot1=700000lei(fara TVA) , Lot2=757000lei(faraTVA), Lot3=1000000lei(fara TVA), Lot4=400000lei(faraTVA).Numarul max. pcte estimat ctr. subcvent: Lot1=28000.Lot2=30280, Lot3=40000, Lot4 =16000
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
-taierea si /sau toaletarea plantelor, pentru crearea sau reabilitarea culoarului de defrisat, in apropierea liniilor electrice aeriene de distributie a energiei electrice la medie si/sau joasa tensiune a zonelor Arad, Deva, Resita, Timisoara-crearea si/sau reabilitarea cararilor de acces la posturi, defrisare si curatare pentru posturile de transformare, in cadrul zonelor MT/JT
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45111220-6 - Lucrari de indepartare a vegetatiei (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitati minimesi esantion ale acordului cadru: Lot1-nr.min. pcte-28000, nr.pcte esantion-56000;Lot2-nr.min. pcte-30280, nr.pcte esantion-60560;Lot3-nr.min. pcte-40000, nr.pcte esantion-80000;Lot4-nr.min. pcte-16000, nr.pcte esantion-32000.Esantionul reprezinta un nr pcte pe baza caruia se pot compara si evalua ofertele in vederea obtinerii preturilor unitare, cantitatile maxime nefiind cunoscute ci doar valoarea maxim estimata.Lucrarile se vor executa conform caietului de sarcini.Se va incheia un singur Acord cadru pe fiecare lot intre autoritatea contractanta si ofertantii situati pe locurile 1, 2 si 3, pe valoarea maximaa a lotului, respectiv: Lot1:1400000lei, Lot2:1514000, Lot3:2000000lei, Lot4:800000lei
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 857, 000 si 5, 714, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
cuantum: Lot1:16800/8400pt IMM-uri;Lot2:18200/9100 pt IMM-uri;Lot3:24000/12000 pt IMM-uri;Lot4:9600/4800 pt IMM-uri;Mod de constituire: instrument bancar emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari-in original; OP sau fila CEC cu confirmarea lor de catre banca, pana la data deschiderii ofertelor in contul: ENEL DISTRIBUTIE BANAT: Cod IBAN RO54CITI0000000700427005, deschis la Citibank EUROPE plc. DUBLIN Suc. ROMANIA; Se va prezenta si declaratie pe proprie raspundere privind incadrarea in categoria IMM(daca este cazul), la data de 31.12.2012, in original. In cazul unei contestatii, in conf. cu art. 278^1 alin.(1), lit.b) din OUG 34/2006 (actualizata), in masura in care CNSC respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului -Lot1:5180 lei fara TVA;Lot2:5294 lei fara TVA;Lot3:5780 lei fara TVA;Lot4:4598 lei fara TVA. Valabilitatea garantiei de participare curge de la data limita de depunere a ofertelor, este cel putin 90 de zile. Cursul leu-euro din data de 08.02.2013, respectiv 1 Euro=4, 3970 RON.. A.Cuantum: 10%(5%ptr IMM)din valoarea contractului subsecvent fara TVA. B.Perioada ptr. care se constituie garantia de buna executie este perioada de valabilitate a contractului subsecvent. C. Modul de constituire a garantiei de buna executie: a)prin retineri succesive din facturile prezentate, cu depunerea in maxim 15 zile de la semnarea contractului a 0, 5% din valoarea acestuia intr-un cont de garantie bancara de buna executie. Avand in vedere faptul ca autoritatea contractanta este o societate comerciala cu capital majoritar privat si finantarea contractului se face din surse proprii si nu din fonduri publice, nu se aplica prevederile HG 1045/2011 referitoare la achitarea in conturile beneficiarului deschise la trezoreria statului;b)Scrisoare de garantie bancara de buna executie care va constitui anexa la contract;c)Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, cu respectarea HGR 925/2006 art. 86 alin. (2) ?(4). D.Restituirea garantiei de buna executie se va efectua Cf. HGR 925/2006 (actualizata la data prezentei), art. 92, alin.(4), asa cum este prevazut si in CGL-RO rev.1, art.4, din draftul de contract subsecvent.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare F2-1 - Formularul se va prezenta pentru Ofertant/Ofertantul asociat/Tertul sustinator (conform legii 279/2011);2) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-F2-2;Formularul se va prezenta pentru Ofertant/Ofertantul asociat/Tertul sustinator (conform legii 279/2011);3) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-F2-3. Persoane cu functii de decizie din cadrul Autoritatiicontractante: -Director Achzitii - Cosmin Trofin;
-Manager Achzitii - Cristian Lujbomir Bogdan;
-Presedinte comisie evaluare- Adina Tudoran;
-Membru comisie evaluare - Carmen Iancu;
-Membru comisie evaluare - Daniela Sarbu;
-Membru comisie evaluare - Violeta Peste;
-Membru comisie evaluare - Adina Georgiana Alexe;
-Formularul se va prezenta pentru Ofertant/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator (conform legii 279/2011);4) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta F2-4.5) Cerinte referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat inclusiv referitoare la bugetul local.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale ? original/copie legalizata /copie lizibila certificata ?conform cu originalul?. (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident). Certificatele mentionate mai sus trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare. Se vor completa esalonarile sau compensarile, aprobate de catre organele competente in domeniu, si dovada incadrarii in termen, in cazul existentei unor datorii. a)Pentru persoane juridice romaneModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.b) Pentru persoane juridice straineModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii. Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este stabilit, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in echivalentul codului CAEN din documentul care dovedeste o forma de inregistrare ca persoana juridica. Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantii declarati castigatori, inainte de a primi comunicarea privind rezultatul procedurii, vor prezenta, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma copie ?conform cu originalul?.Document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea AC.-Atestat emis de A.N.R.E. privind executarea de lucrari de defrisare (tip"Fd")-Operatorul economic trebuie sa prezinte pentru taiere vegetatie Certificat de Atestare/Reatestare valabil emis de "Comisia de atestare a operatorilor economici in activitatea de exploatare forestiera".In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul din asociati ? respectiv subcontractantul, daca este cazul detine autorizarea respectiva si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri globala din cel mult ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) trebuie sa fie cel putin: LOT1-1.380.000lei, fara TVA (690.000lei fara TVA ? IMM-uri), LOT2-1.500.000 lei fara TVA(750.000 lei fara TVA-IMM-uri), LOT3- 1.900.000 lei fara TVA(950.000 lei fara TVA-IMM-uri), LOT4-750.000 lei fara TVA(375.000 lei fara TVA-IMM-uri)in masura in care informatiile respective sunt disponibile, conform art. 185 lit. c din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care exista operatori economici care nu au depus inca bilantul anului 2012 se vor accepta orice alte documente relevante ale operatorilor economici din care sa rezulte cifra de afaceri a acestui an.
Modalitatea de indeplinire
Prezentarea Formularului F3. Conversia valorilor se va face la cursul mediu anual comunicat de BNR si anume: 2010 ? 1 Euro= 4.2099 Lei; 2011? 1 Euro =4.2379 Lei; 2012 ? 1 Euro=4.4560 Lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantii vor prezenta o lista de lucrari similare realizate in ultimii 5 ani, respectiv lucrari de taierea si/sau toaletarea plantelor pentru reabilitare culoar defrisat in apropierea liniilor electrice aeriene de de medie si joasa tensiune. Aceasta lista poate fi insotita de cel putin un document sau de un numar maxim de 2 documente prin care sa se confirme executarea lucrarilor in valoare de cel putin: LOT1:700.000 lei;LOT2:750.000lei; LOT3:1.000.000lei;LOT4:400.000lei. Lucrarile vor fi insotite de documente relevante (copii parti relevante contracte/ procese verbale de receptie/certificari/recomandari de buna executie emise de beneficiarii lucrarilor respective) in vederea dovedirii experientei similare.
Modalitatea de indeplinire
Prezentarea Formularului F5
Declaratie pe proprie raspundere privind asigurarea cu personal tehnic de specialitate, pregatirea profesionala si calificarea cadrelor de conducere, persoane responsabile de indeplinirea contractului
Ofertantul va face dovada ca are cel putin urmatoarele resurse: - Ofertantii vor face dovada faptului ca pot asigura un responsabil de lucrare in persoana unui electrician autorizat grupa III NPM - lucratori silvici
Modalitatea de indeplinire
Prezentarea formularului F6Documente doveditoare
Informatii privind asociatii (daca este cazul).In F21 se va specifica liderul asociatiei.Criteriile de calificare referitoare la situatia personala a ofertantului, la capitolul de exercitare a activitatii profesionale(inregistrare, la standardele de asigurare a calitatii si a standardelor de protectie a mediului) trebuie prezentate de fiecare asociat in parte.Situatia economico-financiara si capacitatea tehnico/profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asociatiei.Declaratia SSM se va prezenta de fiecare asociat in parte.In cazul in care o asociere de operatori economici este declarata castigatoare, relatia contractuala si facturarea se va face in conformitate cu modul in care vor declara asociatii in Acordul de asociere prezentat la deschiderea ofertelor.
Modalitatea de indeplinire
Prezentarea Formularului F21
Informatii privind subcontractantii In situatia in care ofertantul intentioneaza sa subcontracteze parti din contractul de executie, are obligatia de a preciza: 1. Partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze respectiv indicarea procentajului din total lucrare; 2.Indicarea activitatilor ce vor fi realizate de subcontractanti si valoarea acestora; 3. Datele de recunoastere ale subcontractantilor, precum si specializarea acestora; 4. La incheierea contractului (in situatia in care este desemnat castigator) are obligatia de a prezenta contractul/ contractele incheiate cu subcontractantii, care trebuie sa fie in concordanta cu oferta si care se vor constitui in anexa la contract. Subcontractantii nu pot subcontracta la randul lor parte din activitatile alocate Conform L13/2007.
Modalitatea de indeplinire
Prezentarea Formularului F8
Declaratie care contine informatii privind dotarile cu utilaje, instalatii, echipamente tehnice, mijloace de protectie, pentru a demonstra ca societatea are capacitatea organizatorica de executare a lucrarilor prevazute in caietul de sarcini, pe intraga durata de derulare a contractului.Pentru resursele tehnice inchiriate ofertantul castigator va transmite achizitorului in 5 zile lucratoare de la comunicarea rezultatului procedurii, copii ale contractelor sau conventiilor de inchiriere si angajamentul de punere la dispozitie
Modalitatea de indeplinire
Prezentarea formularului F7
Ofertantul va face dovada cel putin a unei persoane responsabile pe tema securitatii si sanatatii in munca.Se va prezenta CV-ul persoanei responsabile SSM
Modalitatea de indeplinire
CV-ul persoanei responsabile SSM
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Autoritatea contractanta va invita la etapa finala de licitatie electronica toti ofertantii care au depus oferte admisibile. Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pretul ofertat. Ofertele de pret introduse in runda de licitare electronica vor fi exprimate in aceeasi moneda in care s-a facut depunerea ofertelor de pret in etapa de depunere oferta (LEI, fara TVA). Licitatia electronica se va desfasura intr-o singura runda. Durata rundei de licitatie electronica va fi de: 1 (una) zi lucratoare. Operatorii economici inregistrati in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (S.E.A.P.) trebuie sa detina certificat digital valid pentru acces in sistem. Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
SA 76
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.02.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.03.2013 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.03.2013 14:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Directorii societatilor participante sau imputernicitii legali ai acestora.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Etapa I - Etapa de preselectie a candidatilor la care se vor depune documentele de calificare si oferta tehnica. Etapa II ? Etapa de depunere si negociere a ofertei financiare. Toti candidatii care indeplinesc criteriile de selectie precizate la punctul III.2 vor fi selectati la etapa de negociere; autoritatea contractanta nu limiteaza numarul de candidati selectati. Daca pe primele 3 locuri se afla doi sau mai multi ofertanti cu aceeasi valoare a propunerii financiare, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor o noua oferta financiara in plic inchis.Pretul nu poate fi imbunatatit decat pana la nivelul pretului ofertat de operatorul clasat pe locul anterior.In acest caz contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua oferta financiara are pretul cel mai scazut. Documentatia de Atribuire este publicata integral in SEAP. Solicitarile de clarificari se vor transmite la fax: 0372871911. Raspunsul la solicitarile de clarificari vor fi publicate in SEAP. Oferta castigatoare se stabileste numai dintre ofertele admisibile si numai pe baza criteriului de atribuire precizat in invitatia de participare.Ofertele admisibile sunt ofertele care nu sunt considerate inacceptabile sau neconforme (HGR 925/2006, art.36, art.79). Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale fata de oricare dintre societatile din GRUPUL ENEL, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia (OG 34/2006, art. 181, lit.c1). In conf.cu HGR925/2006, art.81, comisia de evaluare are obligatia de a respinge ofertele inacceptabile si ofertele neconforme. Ofertele intarziate depuse dupa data si ora limita de depunere sau la o alta adresa decat cea stabilita in invitatia de participare vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere; Ofertantii nu au dreptul de a-si retrage oferta in perioada de valabilitate a ofertei.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conf art. 2562* din OUG34/2006, pers vatamata poate sesiza CNSC in vederea anularii actului si/sau recunoast dreptului pretins ori a interesului legitim, in termen de 5 zile incepand cu ziua urm luarii la cunost, despre un act al AC considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA S.A.- Directia Juridica si Afaceri Corporatiste
Adresa postala: str. Buzesti nr.62-64, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011017, Romania, Tel. +40 372115694, Fax: +40 372873376
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.02.2013 15:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer