Licitatie Publica - ?EXECUTAREA LUCRARILOR DE INSTALARE CONTOR INTELIGENT LA CLIENTI CU PUTERI PANA LA 15 KW IN INSTALATII ELECTRICE DE JOASA TENSIUNE PENTRU ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA ?
Anunt de participare (utilitati) numarul 145090/19.07.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA S.A.
Adresa postala: Bd. Ion Mihalachenr. 41-43, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Punct(e) de contact: Serv. ACHIZITII, Tel. +40 372115081, In atentia: Violeta PESTE, Email: [email protected], Fax: +40 372871911, Adresa internet (URL): www.enel.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate contractanta definita conform art. 8 lit. d) din OUG 34/2006 actualizat la zi
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
?EXECUTAREA LUCRARILOR DE INSTALARE CONTOR INTELIGENT LA CLIENTI CU PUTERI PANA LA 15 KW IN INSTALATII ELECTRICE DE JOASA TENSIUNE PENTRU ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA ?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Bucuresti si Ilfov
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 9 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 22, 662 si 2, 843, 610RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 2 contracte subsecvente/Acord Cadru aferent unui LOT; Valori estimate pentru Contractele Subsecvente: LOT 1 - CS1 = 317.282, 00 RON, CS2 = 630.588, 00 RON; LOT 2 - CS1 = 317.282, 00 RON, CS2 = 630.588, 00 RON; LOT 3 - CS1 = 317.282, 00 RON, CS2 = 630.588, 00 RON;
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
?EXECUTAREA LUCRARILOR DE INSTALARE CONTOR INTELIGENT LA CLIENTI CU PUTERI PANA LA 15 KW IN INSTALATII ELECTRICE DE JOASA TENSIUNE PENTRU ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA ?
LOT 1: Zone LES/LEA J.T. Unitate Operativa SUD Bucuresti;
LOT 2: Zone LES/LEA J.T. Unitate Operativa EST Bucuresti;
LOT 3: Zone LES/LEA J.T. Unitate Operativa NORD Bucuresti, VEST Bucuresti si VEST Ilfov;
Valoarea totala estimata a procedurii de achizitie este 2.843.610, 00 RON (fara T.V.A.) si cuprinde cantitatile maxime definite prin Caietul de Sarcini;
Valoarea estimata minima a procedurii de achizitie este 22.662, 00 RON (fara T.V.A.) si cuprinde cantitatile minime definite prin Caietul de Sarcini;
Se vor incheia trei acorduri cadru, cate un acord cadru aferent fiecarui lot. Fiecare acord cadru se va incheia cu ofertantii situati pe locurile 1, 2 si 3.
Pentru fiecare categorie de activitate definita prin Caietul de Sarcini se va oferta valoarea punctului, care va trebui sa se incadreze in urmatoarele valori:
- pret punct Materiale (NEC M) MATERIALE: 40 RON (fara T.V.A.)
- pret punct Manopera (NEC L) LUCRARI :30 RON (fara T.V.A.)- pret punct Materiale Strategice :40 RON (fara T.V.A.)Valoarea punctului pentru Partea S - Siguranta este prestabilita de Achizitor la 36 RON (fara T.V.A.) si nu se liciteaza.
Ofertele care depasesc pretul punctului alocat fiecarei categorie de activitati in parte vor fi declarate oferte inacceptabile, in conformitate cu HGR 925/2006 (actualizata la data prezentei) art. 36 alin (1);
Nu sunt aplicabile prevederile art.29 alin (21) din OUG 34/2006 (actualizat la zi) privind cuantumul aferent cheltuielilor diverse si neprevazute.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45315600-4 - Instalatii de joasa tensiune (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrarile se vor realiza conform CS anexat prezentei documentatii de atribuire.
LOT 1: Zone LES/LEA J.T. Unitate Operativa SUD Bucuresti
Valoarea estimata minima Acord Cadru = 7.554 RON (fara T.V.A.), cuprinzand cantitatile minime estimate definite prin anexele Caietului de Sarcini, Valoarea estimata maxima Acord Cadru = 947.870 RON fara T.V.A.), cuprinzand cantitatile maxime estimate definite prin anexele Caietului de Sarcini;
CS 1: valoare estimata = 317.282 RON (fara T.V.A.); CS 2: valoare estimata = 630.588 RON (fara T.V.A.);LOT 2: Zone LES/LEA J.T. Unitate Operativa EST Bucuresti
Valoarea estimata minima Acord Cadru = 7.554 RON (fara T.V.A.) cuprinzand cantitatile minime estimate definite prin anexele Caietului de Sarcini, Valoarea estimata maxima Acord Cadru = 947.870 RON fara T.V.A.) cuprinzand cantitatile maxime estimate definite prin anexele Caietului de Sarcini;
CS 1: valoare estimata = 317.282 RON (fara T.V.A.); CS 2: valoare estimata = 630.588 RON (fara T.V.A.);
LOT 3: Zone LES/LEA J.T. Unitate Operativa NORD Bucuresti, VEST Bucuresti si VEST Ilfov;
Valoarea estimata minima Acord Cadru = 7.554 RON (fara T.V.A.) cuprinzand cantitatile minime estimate definite prin anexele Caietului de Sarcini, Valoarea estimata maxima Acord Cadru = 947.870 RON fara T.V.A.) cuprinzand cantitatile maxime estimate definite prin anexele Caietului de Sarcini;
CS 1: valoare estimata = 317.282 RON (fara T.V.A.); CS 2: valoare estimata = 630.588 RON (fara T.V.A.);
Toate valorile estimate au fost definite conform cantitatilor minime si maxime aferente fiecarui LOT, asa cum s-a specificat prin Caietul de Sarcini;
Pentru fiecare categorie de activitate definita prin Caietul de Sarcini se va oferta valoarea punctului, care va trebui sa se incadreze in urmatoarele valori:
- pret punct Materiale (NEC M) MATERIALE: 40 RON (fara T.V.A.)
- pret punct Manopera (NEC L) LUCRARI :30 RON (fara T.V.A.)- pret punct Materiale Strategice :40 RON (fara T.V.A.)Valoarea punctului pentru Partea S - Siguranta este prestabilita de Achizitor la 36 RON (fara T.V.A.) si nu se liciteaza.
Ofertele care depasesc pretul punctului alocat fiecarei categorie de activitati in parte vor fi declarate oferte inacceptabile, in conformitate cu HGR 925/2006 (actualizata la data prezentei) art. 36 alin (1);
Valoarea estimata fara TVA: intre 22, 662 si 2, 843, 610RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia Participare: LOT 1 - 14.000 RON/7.000 RON pt I.M.M., LOT 2 - 14.000 RON/7.000 RON pt I.M.M., LOT 3 - 14.000 RON/7.000 RON pt I.M.M.Mod de constituire: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in original;O.P. sau fila CEC, cu confirmarea lor de catre banca, pana la data deschiderii ofertelor, incontul ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA Cod IBAN RO33CITI0000000760023019, deschis la CITIBANK EUROPE plc. DUBLIN, Suc.Romania. Daca este cazul, pentru incadrarea in categoria IMM se va prezenta Declaratie pe proprie raspundere, completata cu datele de la 31.12.2012, valabila la data limita de depunere a ofertelor, in original. Garantia de participare este irevocabila. In cazul unei contestatii, in situatia respingerii contestatiei de catre C.N.S.C. ca nefondata sau in cazul in care contestatorul renunta la contestatie in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre Autoritatea Contractanta a masurilor de remediere necesare, Autoritatea Contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, in conformitate cu OUG 34/2006 (actualizata la zi) art. 278^1 alin. 1 lit. b).Autoritatea Contractanta va retine garantia de participare in situatiile prevazute la art. 87 alin.(1), lit. a)si c) din HG 925/2006 (actualizata la zi). Neprezentarea garantiei de participare conduce la respingerea ofertei, conform HG 925/2006 (actualizata la zi) art. 33, alin. (3), lit. b).Valabilitatea garantiei de participare este de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Cursul de referinta considerat pentru echivalenta garantiei de participare depusa in euro sau in alta moneda, va fi cel publicat de BNR in data publicarii anuntului de participare; 1.Cuantum: 10% (5% pt IMM) din valoarea contractului subsecvent, fara TVA.2.Modul de constituire a garantiei: a) prin retineri succesive din facturile prezentate, cu depunerea in max. 15 zile de la semnarea contractului subsecvent a 0, 5% din valoarea contractului subsecvent, intr-un cont de garantie bancara de buna executie, urmand ca pe parcursul indeplinirii contractului subsecvent, Autoritatea Contractanta sa alimenteze acest cont pana la cuantumul stabilit. Avand in vedere ca Autoritatea Contractanta este o societate comerciala cu capital majoritar privat si finantarea contractelor se face din surse proprii, si nu din fonduri publice, nu se aplica prevederile HG 1045/2011 ref. la achitarea in conturile benef. deschise la Trezoreria de Stat. b)Instrument de garantare, emis in conditiile legii, de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devina anexa la contract, cu respectarea HGR 925/2006 (actualizata la zi) art. 86 alin. (2)-(4).3.Restituirea garantiei de buna executie se va efectua conform HGR 925/2006 (actualizata la zi) art. 92 alin (4).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006 (actualizata la zi) - Formularul F2-1;
Formularul se va prezenta pentru ofertant/ofertant asociat/tertul sustinator (conform legii 279/2011);
2) Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006 (actualizata la zi) - Formularul F2-2;
Formularul se va prezenta pentru ofertant/ofertant asociat/tertul sustinator (conform legii 279/2011); Tertul sustinator, daca este cazul, va prezenta Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG nr. 34/2006 (actualizata la zi);
3) Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006(actualizata la zi) - Formularul F2-3;Persoane cu functii de decizie din cadrul Autoritatii Contractante:
- Giuseppe FANIZZI - Director General
- Director Achizitii - Cosmin TROFIN
- Manager Achizitii - Cristian Ljubomir BOGDAN
- Presedinte Comisie de evaluare - Violeta PESTE
- Membru Comisie de evaluare - Daniela SARBU
- Membru Comisie de evaluare - Anca Irina MOCANU
- Membru Comisie de evaluare - Adina-Daniela TUDORAN
- Membru Comisie de evaluare - Carmen IANCU
Formularul se va prezenta pentru ofertant/ofertant asociat/tertul sustinator/subcontractant (conform OUG 34/2006 modificata prin legea 279/2011, actualizata la zi);
4) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordin nr. 314/2010 al presedintelui ANRMAP, privind punerea a aplicare a certificatelor de participare la licitatii cu oferta independenta - Formularul F 2-4;
5) Cerinte referitoare la obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale - original, copie legalizata, copie lizibila certificata "conform cu originalul" (formulare tip, eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident). Certificatele mentionate mai sus tb sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se vor completa esalonarile sau compensarile, aprobate de catre organele competente in domeniu si dovada incadrarii in termen, in cazul existentei unor datorii. 1.a)Pentru persoane juridice romane - Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC. Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document tb sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor;
b)Pentru persoane juridice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este stabilit, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Documentul se va prezenta insotit de traducere in limba romana.
Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in echivalentul codului CAEN din documentul care dovedeste o forma de inregistrare ca persoana juridica. Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document tb sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor;
Ofertantii declarati castigatori, inainte de a primi comunicarea privind rezultatul procedurii, vor prezenta pt conformitate, documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in copie cu mentiunea "conform cu originalul".
2. Document edificator considerat necesar pt dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea Acordului Cadru:
- Atestat ANRE tip C2A;
In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este indeplinita daca unul din asociati, respectiv subcontractantul, daca este cazul, detine autorizarea respectiva si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva.
Conform L13/2007 si Ord. ANRE nr.24/2007 este obligatorie prezentarea atestatelor ANRE de catre toti operatorii economici, persoane juridice romane si straine (ofertant, asociati, subcontractanti) care executa lucrari in instalatiile electrice.- Aviz emis de B.R.M.L. pentru activitatea de montare a contoarelor de energie electrica, conform I.M.L. 6-05;
In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este indeplinita daca unul din asociati, respectiv subcontractantul, daca este cazul, detine autorizarea respectiva si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri globala din cel mult ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) tb sa fie minim:
LOT 1:1.250.000 ron (625.000 ron - pt. I.M.M.)
LOT 2:1.250.000 ron (625.000 ron - pt. I.M.M.)
LOT 3:1.250.000 ron (625.000 ron - pt. I.M.M.)
in masura in care informatiile respective sunt disponibile, conf. art. 185 lit. c) din OUG 34/2006 (actualizata la zi).
Se va prezenta Formularul F3.
Conversia valorilor se va face la cursul mediu anual comunicat de BNR, si anume: 2010 -1 euro=4, 2099 ron, 2011 - 1 euro=4, 2379 lei, 2012 - 1 euro=4, 4560 lei;
Modalitatea de indeplinire
Se va prezenta Formularul F3.
Conversia valorilor se va face la cursul mediu anual comunicat de BNR, si anume: 2010 -1 euro=4, 2099 ron, 2011 - 1 euro=4, 2379 lei, 2012 - 1 euro=4, 4560 lei;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru fiecare LOT ofertat, ofertantii vor prezenta o lista a lucrarilor similare executate in ultimii 5 ani, din care sa rezulte ca au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit, lucrari similare pe doua categorii (1. Inlocuire contoare; 2. Instalare si/sau verificare sisteme AMR;) in valoare cumulata de minim:
- LOT 1 :500.000 lei, fara T.V.A.;
- LOT 2 :500.000 lei, fara T.V.A.;
- LOT 3 :500.000 lei, fara T.V.A.;
Aceasta lista va fi insotita de certificari de buna executie care sa indice beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor avute in vedere la incadrarea in pragul valoric minim impus.Avand in vedere natura diversa si multipla a lucrarilor solicitate, numarul de contracte ce pot fi prezentate in vederea demonstrarii experientei similare este de 2 contracte pe fiecare LOT, cate unul pe fiecare categorie (1. Inlocuire contoare; 2. Instalare si/sau verificare sisteme AMR;).
Pentru calculul echivalentei lei/euro se va utiliza cursul de schimb mediu anual indicatde BNR pentru fiecare an la care se face referire (2008 - 1 euro = 3, 6827 RON, 2009 - 1 euro = 4, 2373 RON, 2010 - 1 euro = 4, 2099 RON, 2011 - 1 euro = 4, 2379 RON, 2012 - 1 euro = 4, 4560 RON).Pentru fiecare LOT oferat se va prezenta Formularul F5 insotit de Certificari de buna executie, etc.
Modalitatea de indeplinire
Prezentare pentru fiecare LOT ofertat:
- Formular F5
- Certificari de buna executie, etc.
Pentru fiecare LOT ofertat, Declaratie pe proprie raspundere privind asigurarea cu personal tehnic de specialitate, pregatirea profesionala si calificarea cadrelor de conducere, persoane responsabile de indeplinirea contractului, astfel:
- Formatie minima de lucru :2 electricieni, autorizati grupa IV, respectiv II de autorizare pentru lucrari in instalatii sub tensiune, la joasa tensiune, conformIPSSM?01-2012 EDM si conform Ordin 23/2011 ANRE, pentru aprobarea NTE 010/11/00, IPSSM 03-2012 EDM;
- Operatori calculator conform volumului contractat, pentru operare in aplicatia CRM/CROS;
- Personal de executie suficient numeric si pregatit profesional pentru realizarea unui volum mediu de 160 inlocuiri contoare/zi;
Se vor prezenta Formularul F6 si Formularul F6 ?personal executie
Modalitatea de indeplinire
Prezentare pentru fiecare LOT ofertat:
- Formular F6
- Formular F6 ? personal executie
Pentru fiecare LOT ofertat, ofertantul va face dovada cel putin a unei persoane responsabile pe tema securitatii si sanatatii in munca.
Se va prezenta CV persoana responsabila SSM.
Modalitatea de indeplinire
Prezentare CV persoana responsabila SSM, pentru fiecare LOT ofertat;
Pentru fiecare LOT ofertat, se vor prezenta informatii privind asociatii (daca este cazul). In Formularul F21 se va prezenta liderul asociatiei. Criteriile de calificare referitoare la situatia personala a ofertantului, la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare, la standarde de asig. a calitatii si a standardelor
de protectia mediului) tb prezentate de fiecare asociat in parte. Situatia economica si financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor
asociatiei. Declaratia SSM (Formularul F26) se va prezenta de fiecare asociat in parte. In cazul in care o asociere de operatori economici este declarata castigatoare, relatia contractuala si facturarea se va face in
conformitate cu modul in care vor declara asociatii in Acordul de asociere prezentat la data limita de depunere a ofertelor.
Se va prezenta Formularul F21 pentru fiecare LOT ofertat.
Modalitatea de indeplinire
Prezentare pentru fiecare LOT ofertat: - Formularul F21
Pentru fiecare LOT ofertat, se vor prezenta informatii privind subcontractantii - in situatia in care ofertantul intentioneaza
sa subcontracteze parti din contractul de executie, are obligatia de a preciza: 1. Partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, respectiv indicarea procentajului din total lucrare.2. Indicarea activitatilor ce se vor realiza de subcontractanti si valoarea acestora.
3. Datele de recunoastere ale subcontractantilor, precum si specializareaacestora.
4. La incheierea contractului, in situatia in care este desemnat castigator, ofertantul are obligatia de a prezenta contractul/contractele incheiate cu subcontractantii, care tb sa fie in concordanta cu oferta si care se vor
constitui anexa la contract. Subcontractantii nu pot subcontracta la randul lor parte din activitatile alocate, conform L13/2007;
Se va prezenta Formularul F8 pentru fiecare LOT ofertat.
Modalitatea de indeplinire
Prezentare pentru fiecare LOT ofertat: - Formularul F8
Pentru fiecare LOT ofertat, Declaratie care contine informatiile privind dotarile cu utilaje, instalatii, echipamente tehnice, mijloace de protectie pt a demonstra ca
societatea are capacitatea organizatorica de executare a lucrarilor prevazute in Caietul de Sarcini.Se vor prezenta informatii privind :
- Depozitele pentru materiale, corespunzatoare depozitarii volumului de materiale si contori, (in propietate/inchiriate)
- Unelte, scule, dispozitive (unelte portabile electrice prevazute cu sursa de energie electrica independenta, trusa scule electroizolanta, trusa executare mansoane si capete terminale pentru cabluri joasa tensiune, trusa chei imbus, surubelnita TORX X25, dispozitiv de legat cu banda metalica, unelte si scule speciale pentru lucrari de desfacere/refacere zidarie);
- Dispozitive de masurare (megohmetru, voltmetre c.a., ampermetre c.a., indicator tensiune cu semnal acustic si luminos, multimetru digital cleste V-A);
Pentru resursele tehnice pe care nu le au in propietate, ofertantii vor prezenta copii ale contractelor sau conventiilor de inchiriere/comodat sau ale altor documente corespunzatoare pentru orice alte forme de
punere la dispozitie a acestor resurse tehnice.
Se va prezenta Formularul F7 pentru fiecare LOT ofertat.
Modalitatea de indeplinire
Prezentare pentru fiecare LOT ofertat: - Formularul F7
Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele europene relevante -ISO 9001:2008.
Se vor prezenta Certificate emise de organisme independente prin care se atesta respectarea standardelor de calitate conform ISO 9001:2008 sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii
Europene sau orice alte probe sau dovezi in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al
calitatii, caz in care se va prezenta si raportul de audit emis de un organism de certificare.
Modalitatea de indeplinire
Certificate emise de organisme independente prin care se atesta respectarea standardelor de calitate conform ISO 9001:2008 sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene sau orice alte probe sau dovezi in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii, caz in care se va prezenta si raportul de audit emis de un organism de certificare.
Informatii privind asigurarea protectiei mediului, pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului - ISO 14001:2005.
Se vor prezenta Certificate emise de organisme independente prin care se atesta respectarea standardelor de protectie a mediului conform ISO
14001:2005 sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene sau orice alte probe sau dovezi in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului, caz in care se va prezenta si raportul de audit emis de un organism de certificare.
Modalitatea de indeplinire
Certificate emise de organisme independente prin care se atesta respectarea standardelor de protectie a mediului conform ISO 14001:2005 sau certificate echivalente emise de organisme
stabilite in alte state ale Uniunii Europene sau orice alte probe sau dovezi in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului, caz in care se va prezenta si raportul de audit emis de un organism de certificare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronic se va desfasura intr-o singura runda. Durata va fi de o zi lucratoare. Autoritatea Contractanta nu va incepe licitatia electronic mai devreme de 2 zile lucratoare dupa data transmiterii invitatiilor. Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a modifica prin invitatia de participare duratele mentionate precedent. La licitatia electronic au dreptul sa participe doar operatori economici inregistrati inS.E.A.P., conf. Art.6 alin.2 din HG 1660/2006 si carora le-au fost transmise invitatii de participare la aceasta faza de catre Autoritatea Contractanta conform prevederilor art. 165 alin. (2) din OUG 34/2006 (actualizata la zi). Informatii disponibile pt conectare si inregistrare la: http: //www.e-licitatie.ro/Public/Common/Static.aspx?f=InregistrareOFOfertantii pot vedea cea mai buna oferta - da; Ofertantii pot vedea numarul de participanti inscrisi la licitatie - nu; Licitatia se prelungeste automat in cazul modificarii clasamentului - nu; Se va utiliza pasul de licitare electronica - nu;
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.08.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.08.2013 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.08.2013 13:00
Locul: Bucuresti, B-dul. Ion Mihalache Nr. 41-43, Corp C
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai candidatilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Pers vatamata poate sesiza CNSC in vederea anul actului si/sau recun dr pretins ori a interesului legitim, in termen de 5 zile incepand cu ziua urmat luarii la cun.despre un act al AC considerat nelegal/data publicarii docum de atribuire in SEAP.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala: Bd-ul Ion Mihalache nr. 41-43, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Tel. +40 372115089, Fax: +40 372871908
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.07.2013 10:02