Licitatie Publica - Executarea lucrarilor de intretinere drumuri pietruite prin aprovizionare si asternere de material pietros pe drumurile judeteane: D.J. 203 R, Ulmu Ciresu - Batogu - Liscoteanca si D.J. 255 A, Silistraru - Unirea
Anunt de participare numarul 84939/19.08.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA
Adresa postala: P-ta Independentei nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Punct(e) de contact: Comp Ach Pub cam 132, Tel.0239.619.600, In atentia: NICOLAE MOISIU, Email: [email protected], Fax: 0239.619.044, Adresa internet (URL): www.portal-braila.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA
Adresa postala: P-ta Independentei nr.1, Localitatea: BRAILA, Cod postal: 810210, Romania, Punct(e) de contact: Comp Ach Pub cam 132, Tel.0239/619600 int 249, In atentia: Moisiu Nicolae, Email: [email protected], Fax: 0239/619044, Adresa internet (URL): www.portal-braila.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA
Adresa postala: P-ta Independentei nr.1, Localitatea: BRAILA, Cod postal: 810210, Romania, Punct(e) de contact: Comp Ach Pub cam 132, Tel.0239/619600 int 249, In atentia: Moisiu Nicolae, Email: [email protected], Fax: 0239/619044, Adresa internet (URL): www.portal-braila.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA
Adresa postala: P-ta Independentei nr.1, Localitatea: BRAILA, Cod postal: 810210, Romania, Punct(e) de contact: Registratura generala, Tel.0239/619600, Email: [email protected], Fax: 0239/619044, Adresa internet (URL): www.portal-braila.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executarea lucrarilor de intretinere drumuri pietruite prin aprovizionare si asternere de material pietros pe drumurile judeteane: D.J. 203 R, Ulmu Ciresu - Batogu -Liscoteanca si D.J. 255 A, Silistraru - Unirea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: D.J. 203 R, Ulmu Ciresu - Batogu -Liscoteanca si D.J. 255 A, Silistraru - Unirea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Informatiile privind cantitatile de material pietros si suprafetele pentru asternerea materialului pietros se regasesc in antemasuratorile din Caietul de sarcini din Capitolul II.Procesul tehnologic consta in urmatoarele operatii : -scarificarea si reprofilarea cu autogrederul a pietruirii existente.-asternerea la profil a pietrei sparte de adaos.-compactarea la uscat a suprafetei reprofilate, verificarea si corectarea profilului transversal.-asternerea splitului de impanare, sort 16-25 mm.-asternerea de nisip, udare abundenta cu apa si compactare pana la fixarea definitiva.-asternerea nisipului de protectieAprovizionarea si asternerea materialului pietros se face tot timpul anului, recomandandu-se insa ca asternerea sa se execute pe timp umed, mai ales dupa ploaie.Se recomanda ca asternerea materialului pietros sa se faca cu autogrederul.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Receptia lucrarilor se va face conform Regulamentului privind efectuarea receptiilor lucrarilor si serviciilor de intretinere si reparatii curente la drumurile publice- indicativ AND 514/2000.
Sortimentele de material pietros folosite vor fi conform normelor prevazute de SR 662/2002 lucrari de drumuri agregate naturale de balastiera, respectiv SR 667/2001 agregate naturale si piatra prelucrata pentru lucrari de drumuri.Acte normative si reglementari tehnice ce trebuie respectate : STAS 6400/84, SR 662/2002, SR 667/2001, OG nr.43/1997, Ordinul nr.9/N/1993, Legea nr. 90/1996.Prin activitatea desfasurata la lucrarile de intretinere, se va cauta sa nu se polueze solul, subsolul, apa sau atmosfera ci din contra, sa se imbunatateasca factorii de mediu.
Lucrarile vor fi garantate 12 luni, de la receptia la terminarea lucrarilor. Pe perioada garantiei prestatorul are obligatia sa execute toate remedierile constatate de beneficiar.In cazul in care remedierile sunt facute de alt prestator decat executantul lucrarilor, cand acesta refuza efectuarea lor, decontarea remedierilor se va face din contravaloarea garantiei de buna executie a contractului.
Valoarea estimata fara TVA: 462, 180RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie participare = 4500 RON Perioada valabilitate = 60 zile Garantia buna executie 10 % din valoare contract achizitie publica
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul Consiliului Judetean Braila
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Au obligatia de a-si legaliza la notar asocierea printr-un contract scris, semnat de partile asociate care va fi prezentat autoritatii contractante inainte de semnarea contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declar eligibilit si privind neincadrarea in preved art 181 OUG 34/2006 Formular 12A si 12BCertificate plata obligatii buget general consolidat de stat eliberat de DGFP si obligatii buget local eliberat PrimariiCertificat constatator si inregistrare emis ORC Obiectul de activitate al ofertantului sa includa si domeniul de activitate aferent obiectului contractului.Document edificator dovedire eligibilitate - eliberat de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata buget stat si local Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este resident Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata si legalizata in limba romana.Documentele sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale Form 22.Pentru ca riscul neindeplinirii contractului sa fie redus, se solicita :
cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani, realizata de ofertantul individual sau ofertantii asociati prin cumul, trebuie sa fiemai mare decat 900.000 lei.
3.Ultimul bilant contabil (la 31.12.2008 ), vizat si inregistrat de organele competente, cu rezultat financiar pozitiv, din care se va anexa o copie.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor lucrari executatein ultimii 3 ani - continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati - se completeaza Form 12FDotarea tehnica Form 12H
Ofertantul sa prezinte o lista care sa contina min dotari specifice:
4 buc cilindru compactor vibrator cu tambur de otel
2 buc autogredere
1 buc autocisternaparc auto cu o capacit transport 400 to/ziCopii legalizate doc doveditoare pentru utilajele enumerate mai sus
Informatii pers th specialitate
Conform cerintelor pers din CS
Informatii generale angajati Form 12I
Ofertantulsa dispuna de un resp tehnic autorizat pt categ de lucrari copie legalizata dupa autorizatie.
sa dispuna de un resp cu calitatea atestat in domeniul lucrarilor care urmeaza a fi executate; se va prezenta copia documentului de colaborare cu responsabilul, daca acesta nu este angajat permanent al ofertantului; se va prezenta copia legalizata a atestatului pentru responsabil tehnic cu calitatea sau copie nelegalizata si originalul pentru confruntare acesta din urma returnandu-se ofertantului.-sa dispuna de urmatoarele resurse umane minime : -3 persoane - personal studii superioare, -3 persoane - personal cu studii medii, -20 persoane - personal calificat in domeniul constructiilor de drumuri..
Se vor prezenta C.V.-urile personalului de conducere Form 5
Pentru ofert straini se vor prezenta doc atestare prof echivalenta specifica tarii in care ofertantul este rezident. Aceste doc vor fi insotite de traduc legalin lb romana.
ISO 9001 :2000 sau echivalent.
ISO 14001 :2004 sau echivalent
OHSAS 18001 :1999 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita indeplinirea si finalizarea a cel putinunuicontract sau cel mult a trei contracte de lucrari similare, a caror valoare insumata sa fie de cel putin 450.000 lei.Lucrarileinvocate de ofertant ca experienta similara trebuie sa fie de drumuri si cuprinda toale categoriile de lucrari cuprinse in obiectul prezentei proceduri. Se vor prezenta fise distincte de experienta similara pentru contractul saufiecare din contractele invocate ca experienta similara, intocmite conformFormularului 4 care vor fi insotite de copia contractului, de recomandarea din partea beneficiarului respectiv, vizata de Inspectoratul de Stat in Constructii, precum si o copie a procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor.In cazul in care din motive de confidentialitate nu se pot prezenta copiile contractelor invocate la experienta similara, se vor prezentadoar fisele de experienta similara intocmite conform Formularului 4 insotite de recomandarea din partea beneficiarului respectiv, vizata de Inspectoratul de Stat in Constructii, precum si o copie a procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.09.2009 18:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.09.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.09.2009 12:00
Locul: Consiliul Judetean Braila, et.IV, cam 404
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicitul in scris al ofertantului
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavroleopos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL GALATI
Adresa postala: Str. Brailei nr. 153, Localitatea: Galati, Cod postal: 800367, Romania, Tel.0236460027, Email: [email protected], Fax: 0236460227
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile se depun la CNSC in termen de 5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA-COMP. JURIDIC
Adresa postala: P-ta Independentei nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Tel.0239619600/223, Email: [email protected], Fax: 0239619809, Adresa internet (URL): www.portal-braila.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.08.2009 16:21