Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - executarea lucrarilor de intretinerea imbracamintii asfaltice prin asternerea de covorase bituminoase pe drumul judetean : DJ 212, km 15+000 km 38+000.


Anunt de participare numarul 65442/02.10.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA
Adresa postala: P-ta independentei nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Punct(e) de contact: NICOLAE MOISIU, Tel.0239.619.945, Email: [email protected], Fax: 0239.619.809, Adresa internet (URL): www.portal-braila.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Consiliul Judetean Braila
Adresa postala: P-ta Independentei nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Punct(e) de contact: Comp. Achizitii Publice, Tel.0239/619600/249, In atentia: Moisiu Nicolae, Popescu Ionica, Email: [email protected], Fax: 0239/619809, Adresa internet (URL): www.portal-braila.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Consiliul Judetean Braila
Adresa postala: P-ta Independentei nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Punct(e) de contact: Comp. Achizitii Publice, Tel.0239/619600/249, In atentia: Moisiu Nicolae, Popescu Ionica, Email: [email protected], Fax: 0239/619809, Adresa internet (URL): www.portal-braila.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Consiliul Judetean Braila
Adresa postala: P-ta Independentei nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Punct(e) de contact: Registratura Generala, Tel.0239/619600/249, Email: [email protected], Fax: 0239/619809, Adresa internet (URL): www.portal-braila.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
executarea lucrarilor de intretinerea imbracamintii asfaltice prin asternerea de covorase bituminoase pe drumul judetean : DJ 212, km 15+000 km 38+000.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: DJ 212, km 15+000 km 38+000.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
executarea lucrarilor de intretinerea imbracamintii asfaltice prin asternerea de covorase bituminoase pe drumul judetean : DJ 212, km 15+000 km 38+000.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
executarea lucrarilor de intretinerea imbracamintii asfaltice prin asternerea de covorase bituminoase pe drumul judetean : DJ 212, km 15+000 km 38+000, in conf. cu cerintele din Caietul de sarcini din capitolul II al documentatiei de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 478, 177.28RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de 7100 lei. Garantia de buna executie este de 1% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Consiliului Judetean Braila
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Au obligatia de a-si legaliza formal asocierea printr-un contract scris, semnat de partile asociate care va fi prezentat autoritatii contractante inainte de data semnarii contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular nr. 12A - Declaratie pe proprie raspundere
Formular nr. 12B - Declaratie pe proprie raspundere
Certif. const. elib. de Of. Reg. ComertuluiCertif. de inreg. fiscala elib. de Of. Reg. Comertului
Certif. de plata a impozitelor si taxelor locale, in term. de valab., elib. de Consiliile locale
Certif. de atestare fiscala pentru pers. jur., in term. de valab., elib. de Adm. financ.Docum. care dovedesc o forma de inreg./atestare ori apartenenta d.p.d.v.profesional din tara de origine a ofert. traduse si legalizate in limba romana
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de inform. gen. Formular 3.cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani, sa fie de minim 1650000, 00 lei cu TVA.
Ofert. treb. sa faca dovada ca are acces la sau ca are disp. res. reale negrevate de datorii , linii de credit confirm. de banci sau orice alte mij. financ. in val. de min. 50% din pretul oferit de participant, pentru finantarea incep. lucr. prezentei proced.
lichid. gen. mai mare sau egala cu 100.
solvabil. patrim. mai mare sau egala cu 30.
Bilant la 30.06.2008 sau echivalent.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista contractelor prest. in ultimii 5 ani Formular nr. 12 F, din care sa reiasa ca ofertantul a executat cel putin o lucrare similara, care a avut o valoare egala sau mai mare cu 120000, 00 lei cu TVA sau 3 lucrari similare in valoare insumata de minim 280000, 00 lei cu TVA.
Ofert. treb. sa aiba urmat. dotare teh. :
-1 buc. statie prep. mixt. asf.; - lab. de incercari de gradul 2, -1 buc. freza mec. 0, 5 ~ 1, 0 m, -1 buc. cilindru compactor vibrator cu tambur de otel,
-1 buc. masina de rasp. emulsie cationica, -autotractoare cu remorci specializate basculante cu capacitate insumata de transport de minim 50 to/zi.
Nu vor fi acceptati la procedura de achizitie decat ofert. care detin printr-un titlu utilejele de mai sus ( prop., inchiriere, comodare ).Ofert. care nu poate face dovada dotatii teh. min.va fi exclus din procedura.
Formular nr. 5.
Ofertantul treb.: - sa prez. decl. pe propr. rasp. priv. efec. medii anuale ale personalului angajat pe ultimii 3 ani, asig. cu pers. de spec., nr. si preg. cadrelor de cond. precum si pers. resp. direct de indepl. contractului.- sa disp. de urmat. res. umane min.: a) 5 pers. pers. st. sup., b) 3 pers. pers. cu st. medii, c) 5 pers. pers. calif. in dom.(asfaltator, pavator); se vor prez. copiile leg. a contr. de munca.
d) 10 pers. pers. necalif.
Formular nr.6.
4. Ofert. treb.:
-sa disp. de un resp. teh. cu exec. lucrarilor care urmeaza a fi exec.;
-sa disp.de un resp. cu calit. atest. in dom. lucr. care urmeaza a fi exec.;
-sa aiba certif. de atest. acordat de A.P.D.P.R.ptr. lucr. de intret. si rep. drumuri locale, in copie leg. , val. ptr. anul in curs.
ISO 9001 :2000 sau echiv. elib. de o pers. acred. de RENAR sau de un organism mebru al EA - European Co-operation for Accreditation.
ISO 14001 ; 2004, sau echiv. elib. de o pers. acred. de RENAR sau de un organism mebru al EA - European Co-operation for Acreditation
OHSAS 18001 :1999, sau echiv., elib. de o pers. acred. de RENAR sau de un organism mebru al EA - European Co-operation for Accreditation
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.10.2008 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.10.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.10.2008 13:00
Locul: Consiliul Judetean Braila, camera 404, etajul IV
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicitul in scris ptr. reprezentarea ofertantului la sedinta de deschidere
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL GALATI
Adresa postala: Str. Brailei nr.153, Localitatea: Galati, Cod postal: 800367, Romania, Tel.0236/460027, Email: [email protected], Fax: 0236/460227
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile se depun in termen de 5 zile la CNSC
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Braila - Comp. Juridic
Adresa postala: P-ta Independentei nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Tel.0239/619600/223, Email: [email protected], Fax: 0239/619809, Adresa internet (URL): www.portal-braila.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.10.2008 12:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer