Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executarea lucrarilor de modificare a cladirilor care constau in consolidarea, reamenajare si recompartimentare imobil Anghel Saligny nr.2


Anunt de participare numarul 113344/23.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA LOTERIA ROMANA S.A.
Adresa postala:  Str.Poenaru Bordea nr.20, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  040094, Romania, Punct(e) de contact:  Ovidiu Ripanu, Tel. 021.336.34.40/115, Email:  [email protected], Fax:  021.336.31.46, Adresa internet (URL):  www.loto.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Afaceri economice si financiare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executarea lucrarilor de modificare a cladirilor care constau in consolidarea, reamenajare si recompartimentare imobil Anghel Saligny nr.2
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Str.Anghel Saligny nr.2, sector 5, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executarea lucrarilor de modificare a cladirilor care constau in consolidarera, reamenajarea si recompartimentarea imobilului din Str.Anghel Saligny nr.2, sector 5, Bucuresti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45262700-8 - Lucrari de modificare a cladirilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
lucrari de modificare a cladirilor care constau in consolidarea, reamenajarea si recompartimentarea imobilului din Str.Anghel Saligny nr.2, sector 5, Bucuresti
Valoarea estimata fara TVA: 11, 290, 323RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
se va depune garantie de participare in suma de 225.806 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate- Form. 4 si 5; Declaratie calitatea participant procedura Form. 9;Declaratia "Certificat participare la procedura ?licitatie deschisa? cu oferta independenta ? Form. 11 ; Certificat de atestare fiscala, timbrat, emis de catre ANAF care sa ateste indeplinirea obligatiilor de plata a taxelor, impozitelor si a altor creante bugetare;
Certificat de atestare fiscala de plata a impozitelor si taxelor locale, pentru persoane juridice;
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, in original/copie legalizata;Copie legalizata de pe statutul societatii;Copie legalizata de pe Certificatul de Inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
O declaratie privind cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani, 2007, 2008, 2009 (sa fie de cel putin 22.580.646 lei).) Bilantul contabil si contul de profit si pierdere la 31.12.2009, vizat si inregistrat la organele competente, balanta de verificare la 31.10.2010 si, dupa caz, rapoarte anuale ale administratorilor, sau o declaratie pe proprie raspundere, semnata de reprezentantul sau legal;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale -Formularul 3;O lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani (cel mult 4 contracte cu valoare cumulata de 11.290.323 lei) insotite de certificari de buna executie/recomandari pentru cele mai importante lucrari si care vor contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.(se poate utiliza Formularul 6; Certificate sau alte documente emise de organisme independente, prin care se atesta faptul ca operatorul economic respecta anumite standarde de asigurare a calitatii lucrarilor. In conformitate cu principiile recunoasterii reciproce se accepta certificate echivalente emise de organisme in alte state ale Uniunii Europene; Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune, in special responsabilul pentru prestarea lucrarilor si pentru asigurarea controlului calitatii, atestati MTCT conform Legii 10/1995 ;Informatii privind masurile de protectie a muncii pe care operatorul economic le va aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari;Informatii privind partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catre subcontractanti si specializarea acestora (Se poate utiliza Formularul 10
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
componenta tehnica
40%
Descriere: termen de executie
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
79/23.12.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.01.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.01.2011 08:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.01.2011 12:00
Locul: sediul C.N.Loteria Romana S.A. din Str.Poenaru Bordea nr.20, sector 4, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
orice ofertant are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr.5, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 021/3195183, Email:  [email protected], Fax:  021/3195183
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
contestatia poate fi depusa cu respectarea prevederilor art.255-255^2 si art.270-271 si urmatoarele din OUG nr.34/2006 in termen de 5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achiitii
Adresa postala:  Str.Poenaru Bordea nr.20, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  040094, Romania, Tel. 021/3363440, Email:  [email protected], Fax:  021/3363146, Adresa internet (URL):  www.loto.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.12.2010 10:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer