Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executarea lucrarilor de reabilitare si instalatii, organizare de santier, amenajarea pentru protectia mediului, studii de teren si asigurarea utilitatilor pentru contractul de finantare "Reabilitarea structurala si reparatii capitale la Colegiul National


Anunt de participare numarul 129033/25.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Aiud
Adresa postala:  str. Cuza Voda, nr. 1, Localitatea:  Aiud, Cod postal:  515200, Romania, Punct(e) de contact:  Delia Florea, Tel. 0258861310, Email:  [email protected], Fax:  0258861280, Adresa internet (URL):  www.aiud.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executarea lucrarilor de reabilitare si instalatii, organizare de santier, amenajarea pentru protectia mediului, studii de teren si asigurarea utilitatilor pentru contractul de finantare "Reabilitarea structurala si reparatii capitale la Colegiul National Bethlen Gabor" din Aiud, judetul Alba"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Colegiul National Bethlen Gabor, Municipiul Aiud, str. Bethlen Gabor nr. 1., judetul Alba
Codul NUTS: RO121 - Alba
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executarea lucrarilor de reabilitare si instalatii, organizare de santier, amenajarea pentru protectia mediului, studii de teren si asigurarea utilitatilor pentru contractul de finantare "Reabilitarea structurala si reparatii capitale la Colegiul National Bethlen Gabor" din Aiud, judetul Alba", conform Proiectului tehnic nr. 1/2009.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45212314-0 - Lucrari de constructii de monumente istorice sau memoriale (Rev.2)
45454100-5-Lucrari de restaurare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executarea lucrarilor de reabilitare si instalatii, organizare de santier, amenajarea pentru protectia mediului, studii de teren si asigurarea utilitatilor pentru contractul de finantare "Reabilitarea structurala si reparatii capitale la Colegiul National Bethlen Gabor" din Aiud, judetul Alba", conform Proiectului tehnic nr. 1/2009.
Valoarea estimata fara TVA: 19, 098, 820.49RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este 200.000 lei. Garantie de buna executie este de 10% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FEDR prin Programul Operational Regional 2007-2013, Axa Prioritara 3, DMI 3.4 si buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind calitatea de participant la procedura
Declaratie privind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181
Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCertificat de atestare fiscala eliberat de (AFP) organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritorialeCertificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe LocaleCertificat constatator emis de ORC (avand in domenii de activitate codul CAEN 4120)
Certificat de inmatriculare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completarea Formularul 5 - Informatii generale
Prezentare situatii financiare anuale pe anii 2008, 2009, 2010
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani sa fie de minim 20.000.000 lei.Lichiditatea generala, calculata conform bilantului contabil al anului financiar - 2010 sa fie egala sau peste 100%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara: Lista privind principalele lucrari executate in ultimii 5 ani, contracte finalizate in ultimii 5 ani, procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor, recomandari in original din partea beneficiarilor, din care sa reiasa modul de indeplinire a lucrarilor care fac obiectul contractelor prezentate.Dotare: Completarea Formularului 7.
Personal minim solicitat: 1.Un sef de santier atestat de MINISTERUL CULTURII SI PATRIMONIULUI NATIONAL - Experienta profesionala: minim 5 ani in domeniul protejarii monumentelor istorice - Experienta specifica: minim 3 ani in lucrari de restaurare ? conservare ca sef de santier; 2. Un artist plastic atestat de MINISTERUL CULTURII SI PATRIMONIULUI, 3. Un sculptor atestat de MINISTERUL CULTURII SI PATRIMONIULUI NATIONAL; 4. Un arheolog atestat de MINISTERUL CULTURII SI PATRIMONIULUI NATIONAL, avand Autorizatia de supraveghere arheologica, emisa de Compartimentul Arheologie a Ministerului Culturii si Cultelor. - Experienta profesionala: minim 3 ani in domeniul cercetarilor arheologice; 5.Un inginer autorizat de ANRE, grad II B, avand o experienta profesionala de minim 5 ani.; 6. Un inginer absolvent de studii superioare tehnice de specialitate de lunga durata, avand o experienta de minim 5 ani in domeniul instalatiilor sanitare si de incalzire.; 7. Unresponsabil tehnic cu executia (R.T.E.) - Experienta profesionala: minim 5 ani in domeniul constructiilor edilitare, drumuri, - Experienta specifica: minim 3 lucrari de restaurare ? conservare ca RTE ; 8.Unresponsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii; 9. Responsabil Sanatate si Securitate in Munca.; 10.Muncitori calificati: zidari, pietrari, tencuitori ? minim 10 persoane, tinichigii ? minim 3 persoane, zugravi ? minim 5 persoane, tamplari, parchetari ? minim 15 persoane, fierar betonist ?minim 3 persoane, betonisti -minim 2 persoane, dulgheri constructii -minim 10 persoane, izolator hidrofug si termic? minim 4 persoane, mozaicari ? minim 2 persoane- sudori ? minim 2 persoane, lacatusi? minim 2 persoane, instalatori apa sicanal ? minim 6 persoane, electricieni ? minim4 persoane, muncitori deservire ? minim 10 persoane.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara: Ofertantul a finalizat unul sau mai multe contracteale caror valori totale fara TVA sa fie de minim 19.000.000 lei. Aceste contracte trebuie sa aiba ca obiect reabilitarea unor cladiri clasificate ca monument istoric.Dotare: Dovada disponibilitatii (proprietate, leasing sau prin antecontracte/conventii de inchiriere) urmatoarelor echipamente: buldozer pe senile 65-80 CP- 1 buc.; buldoexcavator - 1 buc.; schela omologata pentru min. 1.000 mp.; autoutilitara ? 1 buc.; topitor de bitum tractat pana la 500L; macara de fereastra 0, 15TF; grinda metalica extensibila TIP GE-1 lungime 3, 0-5, 0M OM 1, 2 TF; MAI mecanic ? 1 buc.ISO 9001 sau echivalent, ISO 14001 sau echivalent, OHSAS 18001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Componenta financiara
2.
Punctaj tehnic
30%
Descriere: Garantia, Programul calitatii
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Numarul de runde: 1 durata rundei: 2 zile lucratoare. Elementele care urmeaza sa faca obiectul procesului repetitiv de ofertare: pretul total, factorul tehnic C1.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.09.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.09.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.09.2011 11:00
Locul: Sediul autoritatii contractante.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, expertii cooptati, observatori UCVAP (dupa caz), reprezentantii ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e):
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str.Stavropoleos, nr.6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +40-21-310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  +40-21-310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Aiud
Adresa postala:  Str. Cuza Voda nr. 1., Localitatea:  Aiud, Cod postal:  515200, Romania, Tel. 0258-861310, Email:  [email protected], Fax:  0258-861280, Adresa internet (URL):  www.aiud.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.08.2011 13:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer