Licitatie Publica - Executarea lucrarilor de reparatii la instalatiile de MT-JT scoase de sub tensiune
Anunt de participare (utilitati) numarul 92915/07.01.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ENEL DISTRIBUTIE DOBROGEA S.A.
Adresa postala: STR. NICOLAE IORGA NR. 89A, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900587, Romania, Punct(e) de contact: Serv. Achizitii si Antreprize, Tel.021/206.50.87, In atentia: Dana Costache, Fax: 021/317.59.80, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SCENEL Distributie Muntenia S.A.
Adresa postala: Bd. Ion Mihalache nr. 41-43, Sector 1, corp C, etaj 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Tel.021-206 50 87, Fax: 021-317 59 80
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SCENEL Distributie Muntenia S.A.
Adresa postala: Bd. Ion Mihalache nr. 41-43, Sector 1, corp C, etaj 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Tel.021-206 50 87, Fax: 021-317 59 80
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SCENEL Distributie Muntenia S.A.
Adresa postala: Bd. Ion Mihalache nr. 41-43, Sector 1, corp C, etaj 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Tel.021-206 50 87, Fax: 021-317 59 80
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Executarea lucrarilor de reparatii la instalatiile de MT-JT scoase de sub tensiune
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Jud. Constanta;Jud. Calarasi;
Jud. Ialomita;Jud. Tulcea
Codul NUTS: RO22 - Sud-Est
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
- Linii electrice aeriene de medie si joasa tensiune
- Linii electrice subterane de medie si joasa tensiune- Bransamente si posturi de transformare aeriene (PTA) si posturi de transformare in constructii independente si civile(cabine secundare)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232200-4 - Lucrari auxiliare pentru linii electrice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrarile se vor executa pe baza comenzilor emise de achizitor si executate cu tariful/punct ofertat si la volumul de puncte stabilit conform Nomenclatorul preturi Conventionale pentru executia lucrarilor in reteaua de distributie pe instalatii MT-JT scoase de sub tensiune Anexa 3 la Caietul de Sarcini si a Nomenclatorul preturi Conventionale MT-JT Partea M Anexa 4 la Caietul de Sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 13, 879, 863RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie partic: LotI: 56800lei/28400lei-IMM; LotII: 27000lei/13500lei-IMM; LotIII: 27000lei/13500lei-IMM; LotIV: 28000lei/14000lei-IMM.GBE 10%(5%-IMM)din val.ct
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la proceduraDeclaratie privind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006
Certificat de atestare fiscala, privind obligatiile de plata la bugetul de statCertificat fiscal privind impozitele si taxele localeCertificat de inregistrare, emis de O.R.C.Certificat constatator, emis de Oficiul Registrului ComertuluiDeclaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generaleBilantul contabil la 31.12.2008
Nivel specific minim necesar : cifra medie anuala de afaceri globale, din cel mult ultimii 3 ani:
LotI=5.700.000lei/2.850.000lei-IMM;LotII=2.700.000lei/1.350.000lei-IMM;LotIII=2.700.000lei/1.350.000lei-IMM;LotIV=2.800.000lei/1.400.000lei-IMM
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista contracte similare ultimii 5 ani
Nivel specific minim necesar : Lot I Zona MT-JTUTR Constanta: Prezentarea a cel mult 8 fise de experienta pentru contracte similare incheiate si finalizate in ultimii 5 ani, care, prin insumare, sa reprezinte o valoare fara TVA de 3.000.000 lei;Lot II Zona MT-JTUTR Calarasi: Prezentarea a cel mult 4 fise de experienta pentru contracte similare incheiate si finalizate in ultimii 5 ani, care, prin insumare, sa reprezinte o valoare fara TVA de 1.500.000 lei;Lot III Zona MT-JTUTR Slobozia: Prezentarea a cel mult 4 fise de experienta pentru contracte similare incheiate si finalizate in ultimii 5 ani, care, prin insumare, sa reprezinte o valoare fara TVA de 1.500.000 lei;Lot IV Zona MT-JTUTR Tulcea: Prezentarea a cel mult 4 fise de experienta pentru contracte similare incheiate si finalizate in ultimii 5 ani, care, prin insumare, sa reprezinte o valoare fara TVA de 1.500.000 lei.
Lucrari similare incheiate in calitate de contractant si indeplinite in ultimii 5 ani
Recomandari din partea beneficiarilor lucrarilor prezentate
Tabel persoane responsabile de indeplinirea contractului
Atestarea ANREtip C2A sau C2B, Certificarea sistemului de management al calitatii pentru executantul lucrarii ISO 9001/2001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
LE se refera la val. pachet manopera si val.pachet mat. franco santier. Nr. runde 1, durata runda: 1zi
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
SA329
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.02.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.02.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.02.2010 10:30
Locul: Sediul SC Enel Distributie Muntenia SA - Serv. Achizitii si Antreprize, et 1, corp C .
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Directorii societatilor participante sau imputernicitii legali ai acestora
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOSNR. 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel, Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Str. Traian nr 23, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900743, Romania, Tel.0241/616003, Fax: 0241/616003
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. Enel Distributie Dobrogea S.A.- ServiciulAchizitii si Antreprize
Adresa postala: Bd-ul I. Mihalache nr. 41-43, sector 1, corp C , etaj 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Tel.021-206 50 87, Fax: 021-317 59 80
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.01.2010 14:18