Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executarea lucrarilor de reparatii la instalatiile MT-JT scoase de sub tensiune


Anunt de participare (utilitati) numarul 92502/24.12.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ENEL DISTRIBUTIE BANAT SA Timisoara
Adresa postala: str. Pestalozzi, nr. 3-5, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300115, Romania, Punct(e) de contact: Ion Cristinel Marciuc, Tel.0256405306, In atentia: Rodica Balint, Email: [email protected], Fax: 0256405309, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Executarea lucrarilor de reparatii la instalatiile MT-JT scoase de sub tensiune
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: judetele Arad, Hunedoara, Caras-Severin si Timis
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrarile de reparatii se efectueaza la: Linii electrice aeriene de medie si joasa tensiune; Linii electrice subterane de medie si joasa tensiune; bransamente si posturi de transformare aeriene (PTA) si posturi de transformare in constructii independente si civile (cabine secundare).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232200-4 - Lucrari auxiliare pentru linii electrice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Pentru lucrarile de reparatii ale instalatiilor de MT-JT sunt cuprinse urmatoarele activitati: furnizarea de materiale cu caracteristicile precizate in Specificatia Tehnica; executare lucrari de reparatii pe categorii de instalatii MT-JT; executarea in siguranta a lucrarilor de reparatii; livrarea si restituirea materialelor principale utilizate in lucrarile de reparatii; demontari, recuperari, demolari; transportul materialelor si echipamentelor; depunerea documentatiilor si obtinerea autorizatiilor necesare pentru executarea lucrarilor de reparatii inclusive plata taxelor aferente, contra cost, la solicitarea Enel.
Valoarea estimata fara TVA: 13, 520, 071.8RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Gar part: Lot1:30000lei/15000lei IMM, Lot2:35000lei/17500lei IMM, Lot3:20000lei/10000lei IMM, Lot4:38000lei/19000 lei IMM; Gar exec 10% (5% IMM)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare din surse proprii; Plata se face conform clauzelor contractuale.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Legalizarea contractului de asociere fara a crea o noua personalitate, cu prezentarea obligatoriu a acordului de asociere semnat si parafat de catre persoanele asociate.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere pentru neincadrarea in art. 180 si 181 din OUG 34/2006, Declaratie privind calitatea de participant, declaratie accept clauzre contractuale, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, certificat de inregistrare, certificat constatator emis de ORC sau Camera de Comert, documente care dovedesc incadrarea ca IMM, Certificat de calitate (ISO 9001/2001 sau echivalent), Certificat de mediu (ISO 14001/2004 sau echivalent), atestat ANRE tip C2A sau C2B.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale, Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani mai mare sau egala cu: Lot 1:6700000lei/3350000lei IMM, Lot 2:7600000lei/3800000lei IMM, Lot 3:4700000lei/2350000lei IMM, Lot 4:7900000lei/3950000lei IMM)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara: Lot1: cel mult 8 fise de experienta similara pt. 8 contracte cu o val. fara TVA de max. 3000000lei, Lot 2: cel mult 9 fise de experienta similara pt. 9 contracte cu o val. fara TVA de max. 3500000lei, Lot 3: cel mult 6 fise de experienta similara pt. 6 contracte cu o val. fara TVA de max. 2300000lei, Lot 4: cel mult 10 fise de experienta similara pt. 10 contracte cu o val. fara TVA de max. 3900000lei.Recomandari pentru experienta similare. Buletine de incercari pt. categoriile de instalatii cuprinse in CS. Lista masuri protectia mediului. Declaratie privind numarul de personal angajat si cu utilajele din dotare, Declaratie NPM-PSI. Declaratie privind capacitatea organizatorica.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
LE se refera la Val. pachet man. si Val. pachet mat. franco santier. Nr. runde: 1; Durata runda: 1zi
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.01.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.01.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.01.2010 11:00
Locul: sediul ENEL Distributie Banat
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este atasata prezentului anunt de participare. Informatii suplimentare: 0256/405308, fax 0256/405309 persoana de contact Rodica Balint. La deschiderea ofertelor se vor declara toti operatorii economici subcontractanti. Toti operatorii economici (inclusiv asociatii si subcontractantii) care executa lucrari in instalatiile electrice trebuie sa prezinte Atestatul ANRE tip C2A sau C2B si Informatiile privind personalul angajat.Factorii de evaluare sunt: Val. pachet manopera, Val. pachet materiale franco santier, Val. pachet materiale strategice si Planul Calitatii (PCCVI); in LE se vor oferta doar Val. pachet manopera si Val. pachte materiale franco santier, restul criteriilor fiind raman neschimbate in LE.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6 Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: P-ta Tepes Voda nr. 2A, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300015, Romania, Tel.0256/494650, Fax: 0256/310641
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul este de 5 zile conf.art 256^2 alin.1 lit b) /OUG 34.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii - Enel Distributie Banat
Adresa postala: str. Pestalozzi nr. 3-5, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300115, Romania, Tel.0256/405308, Fax: 0256/405309
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.12.2009 09:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer