Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executarea lucrarilor de revizii tehnice si reparatii pentru statii de transformare 110 kV/MT si MT/MT


Anunt de participare (utilitati) numarul 71792/09.02.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ENEL DISTRIBUTIE DOBROGEA S.A.
Adresa postala: STR. NICOLAE IORGA NR. 89A, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900587, Romania, Punct(e) de contact: Daniela Sarbu, Tel.0241.80.53.08, In atentia: Serv. Achizitii, Email: [email protected], Fax: 0241.80.53.04, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Executarea lucrarilor de revizii tehnice si reparatii pentru statii de transformare 110 kV/MT si MT/MT
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Statiile de transformare 110kV/MT si MT/MT apartinand centrelor de exploatare 110 kV amplasate in:
LOT 1: Jud. Constanta (CE 110 kV Constanta+CE 110 kV Medgidia);
LOT 2: Jud. Calarasi (CE 110 kV Calarasi);
LOT 3: jud. Ialomita (CE 110 kV Slobozia);
LOT 4: jud. Tulcea (CE 110 kV Tulcea).
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie lucrari de revizii si reparatii in statii de transformare 110 kV/MT, MT/MT
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45315400-2 - Instalatii de inalta tensiune (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
lucrari de rev.tehn., rep.planif.si rep.accidentale ca urmare a unor avarii.
Lot 1 - Lucrari in statii de transformare apartinand CE 110 kV Constanta+CE 110 kV Medgidia
Lot 2 - Lucrari in statii de transformare apartinand CE 110 kV Calarasi
Lot 3 - Lucrari in statii de transformare apartinand CE 110 kV Slobozia
Lot 4 - Lucrari in statii de transformare apartinand CE 110 kV Tulcea
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a nu emite comenzi pentru executarea de lucrari la nivelul contractatsi rezerva dreptul de a nu emite comenzi pentru executarea de lucrari la nivelul valoric contractat.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 459, 000.9RON
II.2.2) Optiuni
Da
Achiz.poate prelungi durata contr. si de a achizitiona lucr.suplim., in conf. cu legisl.in vig.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.04.2009 pana la 31.03.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
LOT1:26000RON(13000 RON ptr IMM);LOT2:11000RON(5500RON ptr IMM;LOT3:4800RON(2400RON ptr IMM);LOT4:9000RON(4500RON ptr IMM).Garantia de buna exec 10%(5%ptr.IMM)din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.privind eligib., decl.privind neincadrarea in preved.art.181 din ordonanta, certif privind plata impozitelor si taxelor catre stat inclusiv cele locale valabile la data licitatiei, ptr.pers.jurid.romane: certif constatator emis de OF Registrului Comertului ptr.persoane juridice straine documente care dovedesc inregistr.ca persoana juridica, in conf.cu prevederile legale din tara in care candidatul este stabilit.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.privind cifra de afaceriglobala(2005-2007), informatii privind situatia financiara la data de 31.12.2007 din bilantul ultimului an.In cazul in care formularul nu este vizat de D.G.F.C.F.S. se va prezenta si bilantul contabil la data de 31.12.2007, vizat si inregistrat de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Atestat ANRE tip E2, Autoriz.comercializ S.C.ELECTRICA/ENEL ITALIA sau echivalent ptr fiecare produs electric, ptr. fiecare lot lista lucr.similare din ultimii 5 ani a caror valoare = cu valoarea estimata a contractului/fiecare lot, buletine de verif.ptr.categ.de instalatii din CS, certif de buna executie, inf privind personalul tehnic, dotari utilaje tehnologice, declaratie capacit.org., NPM-PSI, certif calitate, dosarul privind sist.propriu de conducere si asig calitatii lucr, certif de mediu sau liste cu proc.de mediu specifice lucrarilor, inf.subcontractanti
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Se va organiza o runda, durata unei runde 1 zi, conform Documentatiei de Atribuire, Sectiunea I-Fisa de Date a Achizitiei
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.02.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.03.2009 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.03.2009 11:00
Locul: Sediul Autoritatii contractante, Enel Distributie Dobrogea, Constanta, str.Nicolae Iorga nr.89A
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de Atribuire este publicata integral in SEAP la Documentatii si clarificari.Solicitarile de clarificari se transmit la fax: 0241/805304
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleus nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel, Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: str. Traian nr.23, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900743, Romania, Tel.0241/616003, Email: [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere a contestatiei va fi de cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre constatator despre un act al autoritatii contractante pe care il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. ENEL DISTRIBUTIE DOBROGEA S.A.
Adresa postala: str. Nicolae Iorga nr.89A, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900587, Romania, Tel.0241/805999, Fax: 0241/616340
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.02.2009 18:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer