Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - "Executarea si modernizare de instalatii electrice de medie si joasa tensiune pentru zonade reatea CONSTANTA"


Anunt de participare (utilitati) numarul 101288/01.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ENEL DISTRIBUTIE DOBROGEA S.A.
Adresa postala:  STR. NICOLAE IORGA NR. 89A, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900587, Romania, Punct(e) de contact:  Departament Procurement, Tel. 021.206 50 72, In atentia:  Radovici Stela Carmen, Email:  [email protected], Fax:  021 3175980, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
S.C. Enel Distributie Muntenia S.A.- Departamentul Procurement
Adresa postala:  Bd-ul I. Mihalache nr. 41-43, sector 1, corp C , etaj 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011172, Romania, Punct(e) de contact:  Departamentul Procurement, Tel. 021-206 50 72, In atentia:  Radovici Stela Carmen, Email:  [email protected], Fax:  021-317 59 80, Adresa internet (URL):  [email protected]
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
S.C. Enel Distributie Muntenia S.A.- Departamentul Procurement
Adresa postala:  Bd-ul I. Mihalache nr. 41-43, sector 1, corp C , etaj 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011172, Romania, Punct(e) de contact:  Departamentul Procurement, Tel. 021-206 50 72, In atentia:  Radovici Stela Carmen, Email:  [email protected], Fax:  021-317 59 80, Adresa internet (URL):  [email protected]
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
S.C. Enel Distributie Muntenia S.A.- Departamentul Procurement
Adresa postala:  Bd-ul I. Mihalache nr. 41-43, sector 1, corp C , etaj 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011172, Romania, Punct(e) de contact:  Departamentul Procurement, Tel. 021-206 50 72, In atentia:  Radovici Stela Carmen, Email:  [email protected], Fax:  021-317 59 80, Adresa internet (URL):  [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
agent economic
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
"Executarea si modernizare de instalatii electrice de medie si joasa tensiune pentru zonade reatea CONSTANTA"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Enel Distributie Dobrogea , zona CONSTANTA
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 17 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 8, 398, 585.11 si 12, 599, 918.35RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor executa lucrari in urmatoarele categorii de instalatii:
-Linii electrice aeriene de medie/joasa tensiune , inclusive PT pe stalp , cu conductoare neizolate si/sau cabluri izolate-Linii electrice subterane de medie/joasa tensiune inclusive identificarea prin taiere a cablurilor de mt/jt
-Posturi de transformare de distributie de mt/jt , cabine secundare in anvelopa , inclusiv lucrari de constructii , edilitare , care sunt necesare
-Bransamente aeriene/subterane
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45315500-3 - Instalatii de tensiune medie (Rev.2)
45315600-4-Instalatii de joasa tensiune (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
cantitate minima - 249957.89 puncte
cantitate maxima - 374997.57 puncte
Valoarea estimata fara TVA: intre 8, 398, 585.11 si 12, 599, 918.35RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
500 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare 130.000Lei fara TVA(65.000 Lei fara TVA pt IMM-uri).Garantia de buna executie 10%(5% pt IMM-uri) din valoarea contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
acord asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la proceduraDeclaratie privind eligibilitatea
Declaratie privind ne?adrarea ?situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006
Certificat de atestare fiscala, privind obligatiile de plata la bugetul de statCertificat fiscal privind impozitele si taxele localeCertificat de inregistrare, emis de O.R.C.Certificat constatator, emis de Oficiul Registrului ComertuluiDeclaratie privind ?adrarea ?reprinderii ?categoria ?reprinderilor mici si mijlocii
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generaleBilantul contabil la 31.12.2008
Nivel specific minim necesar : cifra medie anuala de afaceri globale, din cel mult ultimii 3 ani :13.000.000 lei fara tva (6.500.000 lei fara tva-IMM)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista contracte similare ultimii: lista trebuie sa cuprinde cel putin un contract de lucrari similare , incheiate si indeplinit in ultimii 5 ani , cu o valoare fara TVA, egala sau mai mare decat pragurile minime: 2500000 lei/600000 euro sau cel mult 3 contracte cu valori cumulate egala sau mai mare decat :4200000lei/1000000 euro
Lucrari similare incheiate in calitate de contractant si indeplinite in ultimii 5 ani
Recomandari din partea beneficiarilor lucrarilor prezentate
Tabel persoane responsabile de indeplinirea contractului
Atestarea ANREtip B, C2A sau C2B, Certificarea sistemului de management al calitatii pentru executantul lucrarii ISO 9001/2001 sau echivalent
Declratie privind respectarea conditiilor de munca , sanatate si securitate in munca
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
La licitatia electronica au dreptul sa participe doar operatorii economiciinregistrati in SEAP si carora le-au fost transmiseinvitatiilede participare la aceasta faza
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
SA 477
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.06.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.06.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.06.2010 10:30
Locul: S.C. Enel Distributie Muntenia S.A.- Directia Procurement, Bd-ul I. Mihalache nr. 41-43, corp C et 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Directorii societatilor participantesau imputerniciti legali ai acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire se va obtine dela autoritatea contractantain urma transmiterii scrisorii de intentie , la faz.nr 021 317 5980 in mod gratuit.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel , sectia Contencios Administrativsi Fiscal
Adresa postala:  Str. Traian nr. 23, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900743, Romania, Tel. 0241-606597, Fax:  0241-616003
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR. STAVROPOLEOSNR. 6, SECTOR 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-3104641, Fax:  021-317 59 80
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. Enel Distributie Muntenia S.A.- Departamentul Procurement
Adresa postala:  Bd-ul I. Mihalache nr. 41-43, sector 1, corp C , etaj 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011172, Romania, Tel. 021-206 50 72, Fax:  021-317 59 80
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.06.2010 09:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer