Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executia a 8 podete si canalizare parau Cacioasa in zona aferenta sectiunilor amonte/aval, comuna Bucsani, judetul Dambovita


Anunt de participare numarul 80704/22.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA BUCSANI (PRIMARIA)
Adresa postala: COMUNA BUCSANI, JUDETUL DAMBOVITA, Localitatea: Bucsani, Cod postal: 137070, Romania, Punct(e) de contact: CONSTANTIN NITA, Tel.0245 235041; 0723180465, Email: [email protected], Fax: 0245 235041, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executiaa8podete si canalizareparauCacioasainzona aferenta sectiunilor amonte/aval, comuna Bucsani, judetul Dambovita
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: comuna Bucsani, judetul Dambovita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executiaa8podete si canalizareparauCacioasainzona aferenta sectiunilor amonte/aval, comuna Bucsani, judetul Dambovita
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45221220-0 - Podete (Rev.2)
45246000-3-Lucrari de regularizare a cursurilor de apa si a viiturilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform specificatiilor tehnice din proiectul tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, expertize tehnice, verificare proiecte, liste de cantitati, piese desenate ce se afla in format electronic, pe CD, la sediul autoritatii contractante, de unde se vor ridica in urma unei solicitari scrise.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 012, 720RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE: 50.000 LEI, Garantia de buna executie in procent de 7% din valoarea contractului, exclusiv T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat (O.G.7/2006), buget local si alte surse legal constituite
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere, subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181- Documente eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura
- Certificatul de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului
- Certificat constatator, in original sau copie legalizata, emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data deschiderii ofertelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Se va atasa Formularul nr. 4 (INFORMATII GENERALE) completat
- Copii dupa situatiile financiare anuale (bilant contabil, cont de profit si pierdere) pe anii 2006, 2007 si 2008, inregistrate la administratia financiara- Angajament privind asigurarea riscului profesional
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri anuala medie pe ultimii 3 ani (2008, 2007 si 2006) sa fie de minim 9.000.000 LEI (pentru persoanele juridice romane) sau echivalentul sumeiin EURO la cursul BNR valabil pentru data de 19.06.2009, respectiv 4, 2209 lei/euro (pentru persoanele juridice straine).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Se va atasa Formularul nr. 5 (DECLARATIE PRIVIND LISTA PRINCIPALELOR LUCRARI EXECUTATE IN ULTIMII 5 ANI), completat.
- Copii dupa contracte, recomandari, procesele verbale la terminarea lucrarilor
- Se va atasa Formularul nr. 6(DECLARATIE PRIVIND UTILAJELE, INSTALATIILE, ECHIPAMENTELE TEHNICE DE CARE DISPUNE OPERATORUL ECONOMIC PENTRU INDEPLINIREA CORESPUNZATOARE A CONTRACTULUI DE LUCRARI) completat
- Pentru echipamentele proprii se va atasa copie dupa Lista de inventar a obiectelor din dotare, in care vor fi marcate echipamentele minimale solicitate
- Pentru echipamentele inchiriate se va atasa original sau copie legalizata dupa precontractele de inchiriere
- certificat ISO 9001 sau echivalent- certificat ISO 14001 sau echivalent- certificat OHSAS 18001 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Executarea si finalizarea in ultimii cinci ani, a cel putin un contract de lucrari similar a carui valoare sa fie egala cu minim 1.000.000 LEI.Sa dispuna de utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice necesare pentru indeplinirea contractului, respectiv: a. Pompa de beton buc.1, b. Cilindru cu pneuri 12-20 to buc.1, c.Cilindru vibrator 16-20 to buc.1, d.Cisterna apa buc.1, e.Excavator pe senile buc.2, f.Buldoexcavator buc.2, g.Autobasculanta buc.8, h.Statie de betoane buc.1, i.Automalaxor transport beton buc.2, j. Macara30t buc.1, k.Atelier de confectionat armaturi din otel beton
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere:
2.
Propunerea tehnica
50%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.07.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.07.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.07.2009 12:00
Locul: Consiliul Local Bucsani, comuna Bucsani, judetul Dambovita, cod postal 137070, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, reprezentantii autorizati sau imputerniciti ai ofertantilor; observatorii desemnati de catre UCVAP; alte persoane autorizate de Autoritatea contractanta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+40.21.3104641, Email: [email protected], Fax: +40.21.3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel.021.315.46.42, Fax: 021.315.46.42
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
potrivit legislatiei in vigoare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local Bucsani
Adresa postala: comuna Bucsani, judetul Dambovita, Localitatea: Bucsani, Cod postal: 130070, Romania, Tel.040-245-235041, Email: [email protected], Fax: 040-245-235041
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.06.2009 14:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer