Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executia lucrarilor privind asigurarea esteticii rutiere a drumurilor in reteaua drumurilor judetene din Judetul Arad


Anunt de participare numarul 101626/04.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Arad
Adresa postala:  Str. Corneliu Coposu nr. 22, Arad, Localitatea:  Arad, Cod postal:  310003, Romania, Punct(e) de contact:  NADIA RALUCA LUCACI, Tel. 0357731100, Email:  [email protected], Fax:  0357731287, Adresa internet (URL):  www.cjarad.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executialucrarilorprivind asigurarea esteticii rutiere a drumurilor in reteaua drumurilor judetene din Judetul Arad
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: reteaua drumurilor judetene din Judetul Arad ? conform listelor de cantitati
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul are ca scop executia lucrarilor de cosire a vegetatiei ierboase prin mijloace mecanice respectiv manual in locurile greu accesibile (sub parapete, in jurul bornelor km si hm, in zona coronamentelor la poduri si podete, in jurul stalpilor), defrisare suprafete impadurite in zona de siguranta, taieri corectii arbori, conform Caietuluide Sarcini siListelor de cantitati, ce fac parte integranta din documentatia de atribuie.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233229-0 - Lucrari de intretinere a acostamentelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul are ca scop executia lucrarilor de cosire a vegetatiei ierboase prin mijloace mecanice respectiv manual in locurile greu accesibile (sub parapete, in jurul bornelor km si hm, in zona coronamentelor la poduri si podete, in jurul stalpilor), defrisare suprafete impadurite in zona de siguranta, taieri corectii arbori, conform Caietuluide Sarcini siListelor de cantitati, ce fac parte integranta din documentatia de atribuie.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 111, 929.99RON
II.2.2) Optiuni
Da
achizitionarea ulterioara de noi lucrari similare conform art.122 lit.j O.U.G 34/2006, actualizata.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 15.07.2010 pana la 31.12.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 3.000 lei; Garantia de buna executie: 5 % din pretul contractului fara TVA;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
-asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind calitatea de participant la procedura - Formularul nr. 1; Fisa de ?Informatii generale? formular nr. 2; Declaratia privind eligibilitatea - Formularul nr. 3; Certificat de atestare fiscalaprivind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale, alte venituri ale bugetului local. Certificat de atestare fiscalaprivind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul consolidat; Certificat constatator emis de ORC; Certificat de inregistrare eliberat de ORC;Persoanele juridice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile la data de 31.12.2007, 31.12.2008 si 31.12.2009, inregistrate si vizate de catre organele competente, (se vor prezenta de catre fiecare ofertant/asociat).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Bilanturile contabile la data de 31.12.2007, 31.12.2008 si 31.12.2009.-Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani ( 2007, 2008, 2009) de activitate sa fie de minim 600.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
se va completa formularul nr.5 - Experienta similara; Fisa referitoare la lucrarea similara trebuie sa fie insotita de copia contractul de executie, eventualele acte aditionale de modificare a valorii contractului, proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor; Se va prezenta/completa lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani de activitate (2005, 2006, 2007, 2008, 2009)? Formular nr.8; - Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare acontractului de lucrari - Formular nr. 13; - Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere? Formular nr. 10;
- Declaratie privind personalul ce va fi angajat in contract- Formular nr. 11; - Declaratie privind respectarea masurilor de protectie a muncii - Formularul nr. 15; ISO14001 sau echivalent; Declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractantisi specializarea acestora ? Formularul nr. 16, insotita de acordurile de subcontractare incheiate Formular nr. 16A; Declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociatisi specializarea acestora ? Formular nr. 17A, insotita de un acordurile de asociere Formularul nr. 17;Ofertantul va prezenta, daca este cazul, o lista cu documentele sau partile din documente pe care le considera confidentiale; ISO 9001 - sistemul de management al calitatii sau echivalent;Declaratie privind insusirea documentatiei de atribuire si a contractului atasat - formular nr. 23; Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare, solicitate prin prezenta documentatie de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care sa se mentioneze succint dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte, inclusiv daca au fost solicitate diverse valori, cantitati sau altele asemenea - Formularulnr. 18.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani de activitate (2005, 2006, 2007, 2008, 2009) cel putin o lucrare similara de intretineri curente (cosiri vegetatie, defrisari suprafete impadurite, curatire zona, etc.) in valoare minima 300.000 lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
- au dreptul sa participe doar operatorii economici inregistrati in SEAPsi carora le-au fost transmise invitatii de participare la aceasta etapa de catre autoritatea contractanta;
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
27
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.06.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.06.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 20.09.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.06.2010 10:00
Locul: sediul Consiliului Judetean Arad
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, reprezentantii ofertantilor(imputerniciri, copie BI/CI/pasaport), observatori UCVAP(daca este cazul)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica daca ofertantul/ ofertantul asociat/ subcontractantul/ persoana care sustine ofertantul sau asocierea figureaza in evidenta ANRMAP cu documente constatatoare din care sa reiasa ca din motive imputabile acestuia, nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia. In cazul in care ofertantul detine documente constatatoare negative va fi eliminat.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a opta pentru achizitionarea ulterioara de noi lucrari similare, de la operatorul economic a carui oferta va fi declarata castigatoare in urma aplicarii prezentei proceduri de achizitie publica in conformitate cu art.122 lit.j din O.U.G 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Valoarea estimata a contractului luand in considerare lucrarile similare care pot fi achizitionate ulterior este de: 1.111.929, 99 lei fara TVA.Valoarea estimata a contractului pe 2010:335.930, 51 lei fara TVA. Perioada estimata pentru suplimentarea lucrarilor - anul 2012.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR.Stavropoleos, nr.6, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Timisoara
Adresa postala:  Piata Tepes Voda nr. 2, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300055, Romania, Tel. 0256/494.650; 0256/498.054, Email:  [email protected], Fax:  0256/498.092
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CJ ARAD, Biroul Juridic Contencios Administrativ
Adresa postala:  STR.Corneliu Coposu, nr. 22, Localitatea:  ARAD, Cod postal:  310003, Romania, Tel. 0357731100, Email:  [email protected], Fax:  0357731287
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.06.2010 17:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer