Licitatie Publica - Executia lucrarilor pentru obiectivul ? Reabilitarea si dotarea Scolii Profesionale Speciale Bals ? , finan?at din fonduri europene
Anunt de participare numarul 131991/09.12.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN OLT
Adresa postala: B.dul A.I. CUZA nr. 14, Localitatea: Slatina, Cod postal: 230025, Romania, Punct(e) de contact: Oanca Gerard Ovidiu, Tel. 0249431080, Email: [email protected], Fax: 0249431122, Adresa internet (URL): [email protected] , www.cjolt.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executialucrarilor pentruobiectivul? Reabilitarea si dotarea Scolii Profesionale Speciale Bals ? , finan?at din fonduri europene
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Scolii Profesionale Speciale Bals
Codul NUTS: RO414 - Olt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se va reabilita obiectivul de investitieScoala Profesionala Speciala Bals
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 431, 851.9RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar.de particip. 8637lei.Conf.ART.278din OUG NR.34/2006, suma retinuta in situatia respingerii contestatiei de catre CNSC este 4211, 85 lei. Garant de buna executie 10% din valoare contract, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-fonduri structurale POR-FEDR-buget de stat- buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere si/sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateDeclaratii privind eligibilitatea
Declaratii privind calitatea de participantCazier fiscal eliberat de DGFP
Cazier judiciar/certificate echivalent
Cazier judiciar al societatii
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata ? original sau copie conform cu originalulCertificatde participare la licitatie cu oferta independenta
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69 indice 1 din OUG nr.34/2006
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului original sau copie conform cu originalul
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-cifra medie de afaceri in ultimii 3 ani minim 750.000lei- Bilanturi contabile la 31.12.2008, 31.12.2009, 31.12.2010 .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani- Se va prezenta obligatoriu dovada executarii in ultimii 5 ani a unui contract de lucrari similare celor supuse licitatiei, in valoare de 400.000 lei, valoare fara TVA
- informatii privind dotarile specificeInformatii referitoare la modul de organizare si personal - Se solicita prezentarea Formularului ?i anexei acestuia cu specificarea persoanelor de specialitate responsabile direct cu indeplinirea contractului , dupa cum urmeaza: -responsabil tehnic cu executia atestat MLPAT ( RTE) pentru domeniul lucrarilor ce urmeaza a fi executate
- responsabil cu controlul tehnic de calitate(CQ) pentru domeniul lucrarilor ce urmeaza a fi executateCertificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001sau echivalent, in copie conform cu originalul- Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management de Mediu, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 14001:2005 sau echivalent, in copie conform cu originalul
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara
2.
Punctaj tehnic
60%
Descriere: componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.01.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.01.2012 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.01.2012 10:00
Locul: Sediul C.J. Olt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti legali ai ofertantilor, pe baza de imputernicire, reprezentanti UCVAP
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): DA, fonduri POR 2007-2013, FEDR, buget stat, buget local
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic CJ OLT
Adresa postala: bd-UL. A.I.CUZA nr.14, Localitatea: SLATINA, Cod postal: 230083, Romania, Tel. 0249/431080
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.12.2011 12:49