Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executia de lucrari pentru proiectul "Imbunatatirea sistemului de alimentare cu apa potabila in orasul Amara prin introducerea unor elemente tehnologice suplimentare: front captare, conducta aductiune, statie tratare si extinderea sistemului de canalizar


Anunt de participare numarul 81985/10.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Orasul Amara
Adresa postala: Primaria orasului Amara, str. Tudor Vladimirescu, nr. 101, Localitatea: Amara, Cod postal: 927020, Romania, Punct(e) de contact: Andrei Ramona, Tel.0243/266.102, Email: [email protected], Fax: 0243/266.102, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executia de lucraripentru proiectul "Imbunatatirea sistemului de alimentare cu apa potabila in orasul Amara prin introducerea unor elemente tehnologice suplimentare: front captare, conducta aductiune, statie tratare si extinderea sistemului de canalizare"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Orasul Amara, judetul Ialomita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executia lucrarilor necesare implementarii proiectului pentru urmatoarele obiective:
-front captare alcatuit din 5 puturi forate la o adancime de 100m;
-retea de alimentare cu energie electrica a puturilor;
- retea de aductiune ce face legatura intre frontul de captare si gospodaria de apa: lungime de cca. 3700m;
-o statie de tratare a apei prevazuta cu aparatura de dezinfectie UV si clorinare;
- extinderea retelei de canalizate in lungime de cca. 1900m
-
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232200-4-Lucrari auxiliare pentru linii electrice (Rev.2)
45232411-6-Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
45252126-7-Lucrari de constructii de statii de tratare a apei potabile (Rev.2)
45262200-3-Lucrari de fundatie si de forare de puturi de apa (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 3, 194, 897.43RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- garantia de participare: 63000 lei, constituita conform documentatiei de atribuire; garatia de buna executie in valoare de 10% din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii, Fonduri PHARE - Programul PHARE 2006 -Coeziunea economica si socialaLinia de Buget: RO2006/018-147.04.01.04.01
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere / subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr. 34/2006, Certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, Copie dupa Codul unic de inregistrare;Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, Declaratie privind calitatea de participant la procedura
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale; Bilanturile contabile la 31.12.2006, 31.12.2007, 31.12.2008, cifra de afaceri anuala medie pe ultimii 3 ani (2006, 2007 si 2008) sa fie: minim 9584692.29 lei (pentru persoanele juridice romane) sau echivalentul a 2.276.649 Euro (pentru persoanele juridice straine).Curs BNR DIN DATA 07.07.2009; 1 EURO =4.2100 LEI
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, Experienta similara; copie dupa procesul verbal de receptie si dupa contract, Referinte de la beneficiari, Declaratie privind echipamentele tehnice, Declaratieprivindefectivelemediianualeale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Lista a personalului cheie minim: manager proiect; sef santier; responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii tehnice lucrari si retele de alimentari cu apa si canalizare, imbunatatiri funciare; responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii tehnice instalatii electrice; responsabil tehnic cu executia in domeniul constructiilor edilitare si de gospodarie comunala; inginer foraj puturi, Declaratie de exclusivitate si disponibilitate; Declaratie privind respectarea conditiilor de munca si masurilor de protectie a muncii, ISO 9001/2000, ISO 14001/2004, Informatii privind subcontractantii/ asociatii; Imputernicirea liderului asociatiei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
propunerea financiara fara TVA
40%
Descriere:
2.
perioada de garantie acordata lucrarii
40%
Descriere:
3.
durata de derulare a contractului
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
RO2006/018-147.04.01.04.01.16
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.07.2009 16:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.07.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.07.2009 11:00
Locul: sediul Primariei orasului Amara, judetul Ialomita
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare, reprezentanti ai ofertantilor, reprezentanti UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Phare 2006-Coeziune Economica si sociala, Linia de Buget: RO2006/018-147.04.01.01-4.01
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutinare a Contestatiilor
Adresa postala: strada Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Ialomita
Adresa postala: Bulevardul Cosminului, nr. 12, Localitatea: Slobozia, Cod postal: 920064, Romania, Tel.0243/236952, Email: [email protected], Fax: 0243/232266
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art. 256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic al Consiliului Local Amara
Adresa postala: strada Tudor Vladimirescu, nr. 101, Localitatea: Amara, Cod postal: 927020, Romania, Tel.0243/266102, Email: [email protected], Fax: 0243266102
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.07.2009 15:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer