Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executia de lucrari de constructii in cadrul proiectului ?REABILITAREA INFRASTRUCTURII TEHNICO-EDILITARE SI DEZVOLTAREA SERVICIILOR SOCIALE SI CULTURALE IN COM. CRASNA, JUDETUL SALAJ?


Anunt de participare numarul 101386/04.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA CRASNA
Adresa postala:  p-ta Eroilor nr.13, Localitatea:  Crasna, Cod postal:  457085, Romania, Punct(e) de contact:  Emeric Pop, Tel. 0260-636066, Email:  [email protected], Fax:  0260-636066, Adresa internet (URL):  www.crasna.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executia de lucrari de constructii in cadrul proiectului ?REABILITAREA INFRASTRUCTURII TEHNICO-EDILITARE SI DEZVOLTAREA SERVICIILOR SOCIALE SI CULTURALE IN COM. CRASNA, JUDETUL SALAJ?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Crasna
Codul NUTS: RO116 - Salaj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executia de lucrari de constructii in cadrul proiectului ?REABILITAREA INFRASTRUCTURII TEHNICO-EDILITARE SI DEZVOLTAREA SERVICIILOR SOCIALE SI CULTURALE IN COM. CRASNA, JUDETUL SALAJ?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45215200-9-Constructie de cladiri pentru servicii sociale (Rev.2)
45262690-4-Renovare a cladirilor degradate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1: Infrastructura rutieraModernizare strazi in comuna Crasna, jud. Salaj (strazile Sub Vii, Cotita, Morii, Veche) 1 667 334 lei
Lotul 2: Camin culturalModernizare camin cultural comuna Crasna 896 110 lei
Lotul 3: Centru de zi Centru de zi pentru copii in loc. Crasna, jud. Salaj 756 829 lei
Valoarea estimata fara TVA: 3, 320, 273RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Lotul 1:33 000 lei Lotul 2:17 000 lei Lotul 3:15 000 leiGar de buna exec 10% din pretul contr. fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat prin Fondul European Agricol pentru Dezvoltare Rurala (FEADR), implementat prin PNDR, Masura322? conform prevederilor din ghidul solicitantului si reglementarilor legale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare, conf.art.44, 45/OUG34
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, certificat emis de catre D.G.F.P privind achitarea obligatiilor de plata la bugetul general consolidat, certificat emis de primaria locala privind achitarea obligatiilor de plata la bugetul local, Certificatul de inregistrare emis de O.R.C, Certificat constatator emis de O.R.C, Autorizatie de functionare/altele echivalente Declaratie privind calitatea de participant la proceduraPentru loturile 2 si 3 - Atestat ANRE (pentru firma)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular 7 ? Informatii generale
Copie dupa bilantul contabil, inclusiv cont de profit si pierdere, la data de 31.12.2009, bilant inregistrat la ORC(sau organele competente in cazul in care ofertantul este persoana fizica/juridica straina)
Bonitate financiara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa aiba cifra de afaceri in ultimul an cel putin: Lotul 1: Infrastructura rutiera: 3 330 000 leiLotul 2: Constructii civile: 1 790 000 leiLotul 3: Constructii civile: 1 500 000leiRezultatul net (profitul) in anul 2009 trebuie sa fie pozitiv.Scrisoare de confirmare fonduri (scrisoare de comfort)- in original sau copie legalizata care sa demonstreze: Faptul ca ofertantul are disponibile resurse reale negrevate de datorii/ linii de credit confirmate de banca pentru executarea lucrarilor ce fac obiectul contractului de achizitie publica. Scrisoarea de confirmare de fonduri prezentata va fi in suma de minim 30% din valoarea ofertata inclusiv TVA si va face referire strict la lucrarile ce fac obiectul contractului
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii cinci aniFormular Experienta similara: Copii ale contractelor de lucrariCopii ale ale proceselor verbale de receptie la terminarea lucrarilorRecomandari din partea beneficiarilorDeclaratie privind informatii de personalCentralizator privind informatii de personalDeclaratie pe propria raspundere privind personalul cheie nominalizat pentru executia de lucrariCV-urileDiploma de studiiAtestate, autorizatii, certificate necesare conform prevederilor legale in materievalabile la data depunerii oferteiCarti de munca, Contracte de munca vizate la ITM sau contracte de prestari serviciiDeclaratie de disponibilitateDeclaratii pe propria raspundere privind dotarea tehnica necesara indeplinirii contractuluiPentru lotul 1 se va anexa suplimentar: - Rapoartele de inspectie pentru Instalatia pentru prepararea mixturilor asfaltice si pentru Statia de preparat betoane.- Certificate de conformitate sau Agremente tehnice insotite de avize tehnice in termen de valabilitate la data deschiderii ofertei pentru produsele utilizate la executia lucrarilor.- Autorizatiile pentru laboratoarele de incercari- Copii dupa contractele de inchiriere, contracte de servicii, contracte furnizare sau alte documente echivalente pentru acele echipamente tehnice, mijloace se transport, laboratoare etc. care nu sunt in proprietatea ofertantuluiCertificate care atesta implementarea sistemului de calitate ISO 9001 sau echivalent, sistemului de mediu ISO 14001 sau echivalent, standardelor de asigurare a sanatatii si securitatii ocupationale OHSAS 18001Declaratie pe proprie raspundere privind respectarea conditiilor de munca si protectia munciiDeclaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestoraAcorduri de asociereAcorduri cu subcontractantii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara - in ultimii cinci ani: Pt. Lotul 1 ? 2 contracte de lucrari similare a caror valoare cumulata sa fie de minim 1 600 000 lei. Pt. Lotul 2 ? 2 contracte de lucrari de constructii civile, care impreuna sa cumuleze minim 890 000 lei. Pt. Lotul 3 ? 2 contracte de lucrari de constructii civile, care impreuna sa cumuleze minim 750 000 leiPersonal cheie de specialitate: manager de proiect;sef de santier;responsabilul tehnic cu executia, responsabil privind controlul calitatii (CQ); inspector privind securitatea muncii (S.S.M.);personal calificat ? autorizat ANRE ? pentru lucrarile in domeniul instalatiilor electrice specifice contractului. ?Numai pentru loturile 2 si 3. Asigurarea (din dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere) a echipamentelor, utilajelor, mijloacelor de transport necesare pentru indeplinirea contractului.Pentru lotul 1: Se solicita ca cerinta minima dovada detinerii si disponibilizarii (din dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere) a unei statii de mixtura asfaltica (de capacitate min. 160 t/ora) si a unei statii de betoane (de capacitate min. 50 mc/ora) autorizate conform prevederilor legale, precum si existenta laboratoarelor necesare si autorizate, cu grad corespunzator lucrarilor ce urmeaza a fi executate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: Componenta financiara
2.
Perioada de garantie
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.06.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.06.2010 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.06.2010 09:00
Locul: Primaria Comunei Crasna
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentantii ofertantilor, sau delegati imputerniciti ai acestora (imputernicire scrisa in original) si un reprezentant al CRPDRP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor (CNSC)
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 310.46.42, Email:  [email protected], Fax:  021 310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul SALAJ
Adresa postala:  Str. Tudor Vladimirescu nr.12, Localitatea:  Zalau, Cod postal:  450067, Romania, Tel. 0260-611085, Email:  [email protected], Fax:  0260-611085
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG34/2006 cu modif si compl ulterioare, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMUNA CRASNA
Adresa postala:  loc. Crasna nr.13, jud. Salaj, Localitatea:  Crasna, Cod postal:  457085, Romania, Tel. 0260636066, Email:  [email protected], Fax:  0260636066, Adresa internet (URL):  www.crasna.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.06.2010 12:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer