Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - EXECUTIA DE LUCRARI DE MODRNIZARE SISTEM RUTIER IN ORASUL MIHAILESTI JUDETUL GIURGIU


Anunt de participare numarul 85398/27.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL MIHAILESTI (PRIMARIA ORASULUI MIHAILESTI)
Adresa postala: CALEABUCURESTI NR.142, Localitatea: Mihailesti, Cod postal: 085200, Romania, Punct(e) de contact: MIHAI DOBRE, Tel.0246278004, Email: [email protected], Fax: 0246278392, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
EXECUTIA DE LUCRARI DE MODRNIZARE SISTEM RUTIER IN ORASUL MIHAILESTI JUDETUL GIURGIU
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Orasul Mihailesti judetul Giurgiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
EXECUTIA DE LUCRARI DE MODRNIZARE SISTEM RUTIER IN ORASUL MIHAILESTI JUDETUL GIURGIU
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Valoarea maxima estimata a contractului de lucrari este de 3.100.000 lei exclusiv TVA
Valoarea estimata fara TVA: 3, 100, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
AC rez dr de a achz lucr sim conf art.122 lit.j din OUG 34 pana la cunat sum de 6200000 lei excl TVA
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 124000 lei si garantia de buna executie 10% din valoarea contractului de lucrari
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri guvernamentale si surse proprii constituite la nivelul bugetului local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere cu legalizarea contractului de asociere conform legii
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute la art.181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr.34/2006;Declaratia privind calitatea de participant la procedura;Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor;Certificat de inregistrare emis de oficiul registrului comertului;Certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restant valabil la data deschiderii;Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor locale in termen de valabilitate la data deschiderii;Cazier fiscal / certificat echivalent-pentru persoane juridice straine in conformitate cu H.G. 31 / 2003, emis cu maxim 15 zile, inainteadatei limita de depunere a ofertei;Certificatul de atestare privind indeplinirea obligatiilor catreFondul pentru mediu.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
prezentareabilanturilor contabile dela fineleanilor2006, 2007si2008 ( la data de 31.12.2006, 31.12.2007 si 31.12.2008)vizate si inregistrate de organele competente (copie legalizata);Fisa de informatii generale;Informatii privindcifra de afaceri medie anuala din constructii(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular);Informatii privind accesul ofertantului la linii de credit sau disponibilitatea resurselor financiare necesare pentru executarea lucrarilor;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Realizarea unei cifre medii anuale de afaceri din constructii pe ultimii 3 ani egala sau mai mare decat valoarea minima impusa, dupa cum urmeaza: 12.400.000 lei;rezultatele exercitiilorfinanciarepe ultimii 3 (trei)ani (2006, 2007si 2008)sa fie pozitive;Media pe ultimii 3 ani (2006, 2007si 2008) a indicatorului financiar lichiditate generala sa fie mai mare de 100%;Ofertantul trebuie sa anexeze un document emis de banca, prin care se confirma accesul la facilitatile de credit in suma de 15.000.000 lei privind realizarea obiectivului de investitii a carei executie va fi incredintata in urma adjudecarii prezentei proceduri de achizitie.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani;Declaratie privind partea/partile din contract indeplinite de subcontractanti;Declaratie cu privire la personalul de conducere siefectivele medii anuale ale personalului angajat;Declaratie cu privire la utilajele si echipamentele disponibile pentru executarea contractului insotita de fisa tehnica a fiecarui utilaj;fisa de experienta similara pentru lucrarile care indeplinesc nivelul minim impus privind capacitatea tehnica.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Indeplinirea in ultimii 5 ani de catre ofertanta cel putin un contract similar de executie lucrari de drumuri, finalizat, cu valoare de minim 6.000.000 RON(exclusiv TVA).operatorul economic trebuie sa faca dovada ca are in dotare cel putin: Statie de asfalt cu capacitate de minim 150to/h la o distanta de cel mult 50 km de orasul Mihailesti, cu raport de inspectie si autorizatie de mediu pe amplasament, certificat de conformitate in termen de valabilitate emis de un organism acreditat pentru toate mixturile asfaltice necesare in lucrare minim 1 buc sauun contract in copie legalizata incheiat cu o statie de asfalt cu o capacitate deminim 150 to/h.Prezentarea dotarii de laborator si testare proprii autorizate sau a contractelor de colaborare cu laboratoare autorizate ISC (minim laborator de gradul II), care sa permita efectuarea tuturor incercarilor si verificarilor autorizate de ISC, necesare in lucrareminim 1 buc.Finisor pentru asternerea asfaltului latime minm 5m cu raport de inspectie minim 2 buc.Cilindri compactori cu raport de inspectieminim 4 buc.Echipament pentru sapaturi cu raport de inspectie minim 2 buc. Autogudronator pentru emulsie cu raport de inspectie minim 1 buc.g. Autobasculante = 16 to minim 10 buc.(Se vor prezenta documente care sa ateste ca echipamentele corespund din punct de vedere tehnic si legal: carte de identitate, licenta de transport, raport de inspectie ICECON si autorizatie de mediu, valabile la data deschiderii ofertelor.)Pentru echipamentele proprii se va atasa copie dupa Lista de inventar a obiectelor din dotare, in care vor fi marcate echipamentele minimale solicitate.operatorul economic trebuie sa aiba angajat cu CM sau contract de colaborare: minim 5 ingineri(subingineri) in specialitatea constructii de drumuri(CFDP), minim 2responsabili atestati RTE in lucrari de drumuri, minim 2 responsabili atestati CQ pentru lucrari de drumuri si minim un sef santier inginer CFDP cu atestat de inspector protectia muncii.ISO 9001:2001pentru lucrari de drumuri sau echivalentul lui;ISO 14001:2001 pentru lucrari dedrumuri sau echivalentul lui;OHSAS18001:2007 pentru lucrari de drumuri sau echivalentul lui;SA 8000:2008.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.09.2009 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.09.2009 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.09.2009 11:00
Locul: Sediul primariei orasului MIhailesti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
cate un reprezentant pentru fiecare op economic cu imputernicire si copie BI/CI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Fax: 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Giurgiu
Adresa postala: str. Portului nr. 13, judetul Giurgiu, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 044562, Romania, Tel.0246.212.725, Fax: 0246.213.307
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice din cadrul primeriei orasului Mihailesti
Adresa postala: Calea Bucuresti, nr. 142, judetul Giurgiu, Localitatea: Mihailesti, Cod postal: 045236, Romania, Tel.0246278004, Fax: : 0246278392
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.08.2009 11:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer