Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executia de lucrari de modrnizare sistem rutier in orasul Mihailesti judetul Giurgiu


Anunt de participare numarul 81547/04.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL MIHAILESTI (PRIMARIA ORASULUI MIHAILESTI)
Adresa postala: CALEABUCURESTI NR.142, Localitatea: Mihailesti, Cod postal: 085200, Romania, Punct(e) de contact: MIHAI DOBRE, Tel.0246278004, Email: [email protected], Fax: 0246278392, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executia de lucrari de modrnizare sistem rutier in orasul Mihailesti judetul Giurgiu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Orasul Mihailesti judetul Giurgiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executia de lucrari de modrnizare sistem rutier in orasul Mihailesti judetul Giurgiu
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
71220000-6-Servicii de proiectare arhitecturala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Valoarea maxima estimata a contractului de lucrari este de 25.000.000 lei.
Valoarea estimata fara TVA: 25, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Ne rezervam dreptul, conform art.122 lit.j) din OUG34 de a atrib cont sim de maxim 20.000.000 lei
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 500000 lei si garantia de buna executie 10 % din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri guvernamentale si surse proprii constituite la nivelul bugetului local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere cu legalizarea contractului de asociere conform legii
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii: Declaratie privind eligibilitatea si neincadrarea in prevederile art.181; Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului emis cu cel mult 30 de zile anterior datei de deschidere a ofertelor (in original sau copie legalizata);Certificat de inregistrare (copie stampilata de societate); Certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restant valabil la data deschiderii;Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor locale in termen de valabilitate la data deschideri; Cazier fiscal / certificat echivalent-pentru persoane juridice straine in conformitate cu H.G. 31 / 2003, emis cu maxim 15 zile, inainteadatei limita de depunere a ofertei (in original sau copie legalizata); Certificatul de atestare privind indeplinirea obligatiilor catreFondul pentru mediu, in original sau copie legalizata;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii: prezentarea bilanturilor contabile de la finele anilor 2006, 2007 si 2008 ( la data de 31.12.2006, 31.12.2007 si 31.12.2008) vizate si inregistrate de organele competente (copie legalizata); Fisa de informatii generale; Informatii privindcifra de afaceri medie anuala din constructii; Informatii privind accesul ofertantului la linii de credit sau disponibilitatea resurselor financiare necesare pentru executarea lucrarilor;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ( trei) ani (2006, 2007 si 2008 )sa fie egala sau mai mare decat 75.000.000 lei;rezultatele exercitiilor financiare pe ultimii 3 (trei) ani (2006, 2007 si 2008) sa fie pozitive; media pe ultimii 3 ani (2006, 2007 si 2008) a indicatorului financiar lichiditate generala sa fie mai mare de 100%;media pe ultimii 3 ani (2006, 2007 si 2008)a indicatorului financiar solvabilitate patrimonialasa fie mai mare de 40%;Ofertantul trebuie sa anexeze un document emis de banca, prin care se confirma accesul la facilitatile de credit .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani; Declaratie privind partea/partile din contract indeplinite de subcontractanti;Declaratie cu privire la efectivele medii anuale ale personalului ; Declaratie cu privire la utilajele si echipamentele disponibile pentru executarea contractului;fisa de experienta similara pentru lucrarile care indeplinesc nivelul minim impus privind capacitatea tehnica.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Indeplinirea in ultimii 5 ani de catre ofertanta cel putin doua contracte similare de executie lucrari de drumuri, finalizate, cu valoare de minim 10.000.000 RON fiecare(exclusiv TVA). Experienta similara se va dovedi numai prin prezentarea copiei contractelor la care se face referire, copiei proceselor verbale de receptie la terminareaacestor lucrari precumsi copie a recomandarilor din partea beneficiarilor acestor lucrarii; Pentru asigurarea optima amanagementului contractului operatorul economic trebuie sa faca obligatoriudovada ca are angajat cu contract de munca sau contract de colaborare: ingineriin specialitatea constructii de drumuri, responsabili atestati RTE in lucrari de drumuri si responsabili atestati CQ pentru lucrari de drumuri. Dovada se face cu copie diploma de studii, copie atestate (in termen de valabilitate), copie contracte de munca sau de colaborare vizate si inregistrate la ITMsi CV-urile personalului de conducere.Sa aiba implementat si certificat Sistemul de Management al Calitatii ISO 9001:2001 pentru lucrari de drumuri sau echivalentul lui (este obligatorie prezentarea certificatului); Sa aiba implementat standardul de management de mediu ISO 14001:2001 pentru lucrari de drumuri sau echivalentul lui (este obligatorie prezentarea certificatului); Sa aiba implementat standardul privind managementul sanatatii si securitatii ocupationale OHSAS 18001:2007 pentru lucrari de drumuri sau echivalentul lui (este obligatorie prezentarea certificatului); Sa aibaimplementat standardul privind angajarile cu raspunderi sociale SA 8000:2008
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
Primaria doreste sa init de urg lucr ample de moderniz a retelei de drumuri in zonele deficit, treb demarata elab PT si sa obtinem in regim de urg toate avizele premerg elib autoriz de construire
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 999
Autoritatea Contractanta nu limiteaza numarul de operatori economici calificati
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.07.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.07.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.07.2009 12:00
Locul: Primaria orasului Mihailesti judetul Giurgiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Un reprezentant pentru fiecare op. economic cu imputernicire si copie BI/CI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Fax: 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Bucuresti
Adresa postala: str Splaiul Independentei nr.5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.0213195183, Fax: 0213195181
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform OUG 34/2006 art 256^2
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul de achizitii publice al Primariei Mihailesti
Adresa postala: Calea Bucuresti, nr. 142, Jud. Giurgiu, Localitatea: Mihailesti, Cod postal: 085200, Romania, Tel.0246278004, Fax: 0246278392
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.07.2009 18:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer