Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executia de lucrari pentru proiectul "Reabilitarea si modernizarea infrastructurii de drumuri in statiunea balneara Amara"


Anunt de participare numarul 85138/25.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Orasul Amara
Adresa postala: Primaria orasului Amara, str. Tudor Vladimirescu, nr. 101, Localitatea: Amara, Cod postal: 927020, Romania, Punct(e) de contact: Andrei Ramona, Tel.0243/266.102, Email: [email protected], Fax: 0243/266.102, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Administratie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executia de lucrari pentru proiectul "Reabilitarea si modernizarea infrastructurii de drumuri in statiunea balneara Amara"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: orasul Amara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executia de lucrari pentru proiectul REABILITAREA SI MODERNIZAREA INFRASTRUCTURII DE DRUMURI IN STATIUNEA BALNEARA AMARApresupune lucrari pentru urmatoarele obiective:
- Modernizarea/reabilitarea sistemului rurier pe 8 strazi din orasul Amara.
- Realizarea unui sistem de colectare a apelor pluviale de pe strazile Al. I. Cuza si Viilor.
Lucrarile de modernizare si reabilitare includ si:
- realizarea de borduri, zone verzi, facilitati de acces pentru persoane cu dizabilitati, semnalizare rutiera, refugii, rigole de scurgere a apelor etc. pe toate cele 8 strazi- amenajari pentru protectia mediului pe toate cele 8 strazi.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233222-1 - Lucrari de pavare si de asfaltare (Rev.2)
45232130-2-Lucrari de constructii de canalizari de ape pluviale (Rev.2)
45233161-5-Lucrari de constructii de trotuare (Rev.2)
45233251-3-Lucrari de reinnoire a imbracamintei rutiere (Rev.2)
45233290-8-Instalare de indicatoare rutiere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executia de lucrari pentru proiectul REABILITAREA SI MODERNIZAREA INFRASTRUCTURII DE DRUMURI IN STATIUNEA BALNEARA AMARApresupune lucrari pentru urmatoarele obiective:
- Modernizarea/reabilitarea sistemului rurier pe 8 strazi din orasul Amara.
- Realizarea unui sistem de colectare a apelor pluviale de pe strazile Al. I. Cuza si Viilor.
Lucrarile de modernizare si reabilitare includ si:
- realizarea de borduri, zone verzi, facilitati de acces pentru persoane cu dizabilitati, semnalizare rutiera, refugii, rigole de scurgere a apelor etc. pe toate cele 8 strazi- amenajari pentru protectia mediului pe toate cele 8 strazi.
Valoarea estimata fara TVA: 13, 458, 999.24RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
-garantia de participare: 200000 lei constituita conform fisei de date a achizitiei; garantia de buna executie a contractului in valoare de 10% din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 2, Domeniul major de interventie 2.1
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea;
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari ulterioare
-Certificate valabile la data deschiderii ofertelor, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, in original sau copie legalizata, pentru persoanele juridice romane, respectiv original si traducere legalizata in limba romana, in cazul persoanelor juridice straine.-Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
-Pentru persoanele juridice romane : copie dupa CUI; Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (original sau copie legalizata), valabil la data deschiderii ofertelor din care sa reiasa ca ofertantii au ca obiect de activitate principal sau secundar lucrari de constructii de canalizari de ape pluviale, lucrari de constructii de trotuare, lucrari de pavare si asfaltare, lucrari de reinnoire a imbracamintei rutiere, Instalare de indicatoare rutiere.
-Pentru persoanele juridice straine : Se vor atasa copii dupa original, sitraducerecertificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa de informatii generale;
-Persoanele juridice romane vor atasa copii dupa situatiile financiare anuale (bilant contabil, cont de profit si pierderi, anexe) pe anii 2006, 2007 si 2008, inregistrate la administratia financiara.
-Persoanele juridice straine vor atasa, in copie insotita de traducere certificata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata doar o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani sa fie : minim 26.917.998 lei(pentru persoanele juridice romane) sau echivalentul a 6.371.727 Euro (pentru persoanele juridice straine).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Obligatii contractuale similare in desfasurare;
-Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani;
-Copie dupa contractele, procesele-verbale de receptie la terminarea lucrrilor si referinte de la beneficiari (original sau copie legalizata) pentru fiecare contract inscris in declaratia privind principalele lucrari executate in ultimii 5 ani;
-Copie legalizata dupa certificatele ISO 9001; ISO 14001; ISO 18001;
-Incheierea si indeplinirea in ultimii 5 ani a cel putin 3 contracte in domeniul executiei de lucrari de drumuriprecum si a cel putin un contract de lucraricare sa aiba incluse si lucrari de canalizare pluviala sau canalizare menajera;
-Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune (in dotare proprie, prin conventii/contracte de inchiriere) operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Ofertantul trebuie sa fi executat si finalizat, in ultimii cinci ani, 3 contracte a caror valoare totala cumulata sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a contractului, care sa aiba in obiectul de activitate executia de lucrari de drumuri.- Implicarea in proiect a 7 experti cheie: manager proiect; sef de santier, responsabil cu controlul tehnic de calitate;Responsabil tehnic cu executia ;Responsabil tehnic cu executia ;Responsabil tehnic cu executia;Inginer drumuri .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
propunere financiara
55%
Descriere:
2.
perioada de garantie acordata lucrarilor
45%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.09.2009 16:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.09.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.09.2009 11:30
Locul: sediul Primariei Orasului Amara
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentanti ai ofertantilor si reprezentanti UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 20072013, Axa prioritara 2 - Imbunatatirea infrastructurii de transport regionale si locale, Domeniul major de interventie 2.1 "Reabilitarea si modernizarea retelei de dumuri judetene si strazi urbane - inclusiv constructia/reabilitarea soselelor de centura"
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Ialomita
Adresa postala: B-dul Cosminului nr. 12, Localitatea: Slobozia, Cod postal: 920064, Romania, Tel.0243236952, Email: [email protected], Fax: 0243232266
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art. 256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria orasului Amara
Adresa postala: str. Tudor Vladimitrescu, nr. 101, Localitatea: Amara, Cod postal: 927020, Romania, Tel.0243266102, Email: [email protected], Fax: 0243266102
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.08.2009 13:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer