Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executia lucrarii pentru Reaparatia conductei de transport gaze naturale 40" Isaccea - Negru Voda (Tranzit I Bulgaria) inclusiv protectie catodica


Anunt de participare (utilitati) numarul 114847/31.01.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA Medias
Adresa postala:  Piata CI Motas, nr 1, Medias, Localitatea:  Medias, Cod postal:  551018, Romania, Punct(e) de contact:  Ovidiu Hadambas, Tel. 0269803198, Email:  [email protected], Fax:  0269844832, Adresa internet (URL):  www.transgaz.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Executia lucrarii pentru Reaparatia conductei de transport gaze naturale 40" Isaccea - Negru Voda (Tranzit I Bulgaria) inclusiv protectie catodica
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: conform locatie din doc. de atribuire
Codul NUTS: RO12 - Centru
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executia lucrarii pentru Reaparatia conductei de transport gaze naturale 40" Isaccea - Negru Voda (Tranzit I Bulgaria) inclusiv protectie catodica
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231220-3 - Lucrari de constructii de gazoducte (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform documentatiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 7, 983, 993RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GAR.PARTICIPARE G=159000RON, GAR.BUNA EXECUTIE 5% DIN VAL CONTRACTULUI FARA TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FINANTAREA DIN SURSE PROPRII, PLATA LA MAX 90 DE ZILE DE LA INREGISTRAREA FACTURII LA SEDIUL ACHIZITORULUI
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIATIE LEGALIZATA
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind situatia personala (neancadrarea in prevederile art.181 din Ordonanta 34/2006, modifica
Persoane juridice/ fizice romane : Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului/ Autorizatie de functionare / altele echivalente
Persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- ultimul bilant contabil vizat de organele in drept;
-declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani, completare Formularul IV.3. informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicitata prezentarea Experienteisimilare careva putea fi dovedita prin prezentarea unor contracte de executie lucrari similare cu obiectul achizitiei, a caror valoare sa fie de minim 7.983.993, 00 lei, incheiatesi executate in ultimii cinci ani.Prin lucrari similare se inteleg doar acele lucrari care a caror parametri tehnologici sunt similari cu cei ai achizitiei . (lucrari executate in regim de presiune inalta p > 6 bari, diametru deØ 1200 mm).
Se solicita contracte insotite de recomandari.Formular 12Hprivind asigurarea (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere etc.) acelor echipamente, utilaje, mijloace de transport, laboratoare, baze de productie, alte mijloace fixe si dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica daca cele declarate corespund cu situatia reala.
-Dotare minima impusa:
- Utilaje de interventie rapida (trailere ? 3 bucati, lansatoare ? 6 bucati, macarale cu senile -2 bucati , excavatoare - 4 bucati, buldoexcavatoare ? 3 buc, buldozere ? 2 bucati , surse de sudare automata -2 bucati, compresor pentru probe de presiune si rezintenta >40 bari ? 1 bucata ; statie de izolare anticoroziva pentru conducte ? 1 bucata
- Laborator grad I si grad II pentru izotest ?tranzotest;
- Laboratoare pentru analiza defectoscopica nedistructiva, suduri, incercari mecanice si laborator de betoane
Se solicita prezentarea listei conform Formular 12 I privind asigurarea cu personalul de specialitate care este considerta strict necesar pentru indeplinirea contractului de lucrari. Operatorii economici vor face dovada detinerii a minim 10 sudori autorizati ISCIR , sau echivalent ; se va prezenta copie dupa autorizatie, contract de munca permanent /colaborare.Formular V4d cu subcontractantii care realizeaza mai mult de 10% din contract
ISO 9001/2001 sau echivalent
ISO 14.001/2005 sau echivalent
OHASAS 18001 sau echivalent
Autorizatii tip ETC, ETR emise de A.N.R.E., Atestat tip B pentru instalatii electrice de 0, 4 KV, sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Se va organiza faza finala de licitatie electronica, obiectul licitatiei electronice: pretul.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.02.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.02.2011 08:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.02.2011 09:00
Locul: sediul SNTGN TRANSGAZ SA MEDIAS
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTI IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
surse proprii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATILOR
Adresa postala:  STR. STRAVOPOLEUS, NR. 6, SECTOR 2, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-3104641, Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SNTGN TRANSGAZ SA - DIRECTIA JURIDICA
Adresa postala:  P-TA C.I.MOTAS, NR. 1, Localitatea:  MEDIAS, Cod postal:  551130, Romania, Tel. 0269803333, Fax:  0269839029
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.01.2011 10:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer