Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executia Lucrarii pentru Reparatia conductei de transport gaze naturale Ø 20? SINAIA FIENI, zona Gartoaia (Savili) Moroieni, inclusiv lucrari antierozionale


Anunt de participare (utilitati) numarul 123713/15.06.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA Medias
Adresa postala:  Piata CI Motas, nr 1, Medias, Localitatea:  Medias, Cod postal:  551018, Romania, Punct(e) de contact:  Ovidiu Hadambas, Tel. 0269803198, Email:  [email protected], Fax:  0269844832, Adresa internet (URL):  www.transgaz.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Executia Lucrarii pentru Reparatia conductei de transport gaze naturale Ø 20? SINAIA FIENI, zona Gartoaia (Savili) Moroieni, inclusiv lucrari antierozionale
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Sistemul National de Transport Gaze Naturale
Codul NUTS: RO12 - Centru
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executia Lucrarii pentru Reparatia conductei de transport gaze naturale Ø 20?Sinaia ? Fieni, et.I: zona Gartoaia (Savili) Moroieni, inclusiv lucrari antierozionale.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231220-3 - Lucrari de constructii de gazoducte (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform documentatiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 953, 254RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie participare :19000 lei ; Garantie de buna executie 5 % din valoare contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii; plata contract :30-90 zile de la inregistrarea facturii la sediul achizitorului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea ;Declaratie privind situatia personala (neincadrarea in prevederile art.181 din Ordonanta);Declaratie privind calitatea de participant la procedura;certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;autorizatia de functionare;documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul / ofertantul este rezident ).Declaratie privind calitatea de participant la proceduraformular 12 C; CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta, Formular 12D; declaratie pe proprie raspundere prin care sa mentioneze ca nu se incadreaza in situatiile prevazute de art 69¹ din OUG nr 34/2006, modificata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
ultimul bilant contabil vizat de organele competente-declararea cifrei medii de afaceripe ultimii 3 anii completare Formularul IV.3.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara : prezentarea de contract/contracte de executie lucrari similare cu obiectul achizitiei, a caror valoare sa fie de 953254 lei, din ultimii cinci ani. Prin lucrari similare se inteleg doar acele lucrari care a caror parametri tehnologici sunt similari cu cei ai achizitiei . (lucrari executate in regim de presiune inalta p > 6 bari, diametru deØ 20?).
Lista conform Formular 12H privind asigurarea (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere etc.) acelor echipamente, utilaje, mijloace de transport, laboratoare, baze de productie, alte mijloace fixe si dotari necesare. Dotare minima impusa: - Utilaje de interventie rapida (trailere ? 3 bucati, lansatoare ? 6 bucati, macarale cu senile -2 bucati , excavatoare - 4 bucati, buldoexcavatoare ? 3 buc, buldozere ? 2 bucati , surse de sudare automata -2 bucati, compresor pentru probe de presiune si rezintenta >40 bari ? 1 bucata ; statie de izolare anticoroziva pentru conducte ? 1 bucata- Lab. grad I si grad II pentru izotest ?tranzotest;
- Lab. pentru analiza defectoscopica nedistructiva, suduri, incercari mecanice si laborator de betoaneLista conform Formular 12 I privind asigurarea cu personalul de specialitate .-minim 10 sudori autorizati ISCIR , sau echivalent ;se va prezenta copie dupa autorizatie, contract de munca permanent /colaborare.Se completeaza Formular 12 G subcontractantiiSe vor prezenta recomandari din partea beneficiarilor- Ofertantii vor prezenta : -documente de certificare a sistemului calitatii ISO 9001:2008, sau echivalent, domeniul de activitate fiind similar cu obiectul achizitiei.- documente de certificare a sistemului calitatii ISO 14001:2001, sau echivalent, domeniul de activitate fiind similar cu obiectul achizitiei;
- documente de certificare a sistemului de Management al Sanatatii si Securitatii Ocupationale OHSAS 18001, sau echivalent.Operatorii economici vor prezenta in mod obligatoriu autorizatiile ETR si ETC emise de ANREAtestat tip B pentru instalatii electrice de 0, 4 KV, sau echivalent.Declaratie privind respectarea conditiilor de mediu
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Se va organiza faza finala de licitatie electronica, obiectul licitatiei electronice : pretul
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.07.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.07.2011 08:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.07.2011 09:00
Locul: sediul SNTGN TRANSGAZ SA MEDIAS - SERVICIUL LICITATII
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTZI INPUTERNICITI AI OFERTANTILOR PARTICIPANTI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str.Stravopoleus nr. 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  -, Romania, Tel. 021/3104641, Fax:  021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SNTGN Transgaz SA - DIRECTIA JURIDICA
Adresa postala:  PIATA C.I.MOTAS, NR. 1, Localitatea:  MEDIAS, Cod postal:  551130, Romania, Tel. 0269803333, Email:  [email protected], Fax:  0269/803403
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.06.2011 09:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer