Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executia lucrarilor aferente obiectivelor Modernizare 6 km drumuri comunale in comuna Bunesti, judetul Suceava si Canalizare menaera + statie de epurare in comuna Bunesti, judetul Suceava


Anunt de participare numarul 90631/12.11.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comunei Bunesti (Primaria comunei Bunesti)
Adresa postala: Str. Principala nr.93, Localitatea: Bunesti, Cod postal: 727090, Romania, Punct(e) de contact: Gheorghe Beraru, Tel.0230.549.001, Email: [email protected], Fax: 0230.549.001, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executia lucrarilor aferente obiectivelor Modernizare 6 km drumuri comunale in comuna Bunesti, judetul Suceava si Canalizare menaera + statie de epurare in comuna Bunesti, judetul Suceava
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Bunesti, judetul Suceava.
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executia lucrarilor aferente obiectivelorModernizare 6 km drumuri comunale in comuna Bunesti, judetul Suceava siCanalizare menaera + statie de epurare in comuna Bunesti, judetul Suceava
Obiective ale unui proiectul integrat cu finantare prin F.E.A.D.R. M322
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45232420-2-Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1: Executia lucrarilor aferente obiectivului de investitieModernizare 6 km drumuri comunale in comuna Bunesti, judetul Suceava
45233120-6 (Rev.2) Lucrari de constructii de drumuri
Valoare estimata Lot 1:4 028 934 lei;
Lot 2: Executia lucrarilor aferente obiectivului de investitie
Canalizare menaera + statie de epurare in comuna Bunesti, judetul Suceava
45232400-6 (Rev.2) Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale
45232420-2 (Rev.2) Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale
Valoare estimata Lot 2:2 070 902 lei;
Valoarea estimata fara TVA: 6, 099, 836RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este in suma de : Lot 1:80.000 lei, Lot 2:40.000 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat, Uniunea Europeana si bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazutela art. 181 din OUG 34/ 2006 cu modificarile si completarile ulterioare; Certificat de atestare fiscala pentru persoana juridica eliberat de M.E.F.A.N.A.F.(in original sau copie legalizata, aflat in perioada de valabilitate la data depunerii ofertei); Certificat de atestare fiscala pentru persoana juridica, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local (in original sau copie legalizata, aflat in perioada de valabilitate la data depunerii ofertei). Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie publica; Certificat de inregistrare la O.R.C (copie); Certificat constatator emis de O.R.C (in original sau copie legalizata, aflat in perioada de valabilitate la data depunerii ofertei); Pt. persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale; Bilanturile contabile la 31.12.2008 si 31.12.2007 vizatede Administratia Finantelor Publice;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lot 1: cifra medie anuala de afaceri (din activ de constructii montaj) pentru ultimii 3 ani incheiati (2006, 2007 si 2008) trebuie sa fie mai mare decat pragul de 8000000 lei; Lot 2: cifra medie anuala de afaceri (din activitatea de constructii montaj) pentru ultimii 3 ani incheiati (2006, 2007 si 2008) trebuie sa fie mai mare decat pragul de 4000000 lei; Firmele trebuie sa fi realizat profit operational in ultimul an incheiat (2008). Demonstrarea ca operatorul economic are acces la sau ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, pentru a finanta o parte a proiectului, pentru o perioada de 90 de zile (pana la data de 03.03.2010 inclusiv), dar nu mai mult de data incheierii contractului de lucrari, oricare din aceste date survine prima, in valoare de: Lot 1:958900 lei; Lot 2:492900 lei. Confirmarea se va face sub forma unui document emis de catre o banca/institutie financiara, sub forma unei scrisori de confort/dovada constituire depozit colateral pentru contractul care face obiectul achizitiei/angajament neconditionat pentru deschiderea unui acreditiv/linie de credit existenta pentru activitatea curenta. Fondurile vor fi rezervate/blocate pentru o perioada de 90 de zile (pana la data de 03.03.2010 inclusiv) dar nu mai mult de data incheierii contractului de lucrari, oricare din aceste date survine prima.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani. Declaratie privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului. Ofertantii vor face dovada detinerii minimului de dotari, utilaje, echipamente tehnice, baze de productie si mijloace de transport pentru a finaliza proiectul in termenul ofertat. Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere. Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lot 1: Decl privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani. Finaliz in ultimii 5 ani a cel putin doua contracte de lucr care au avut ca ob infr. de transp. Suma val fara T.V.A. ale celor 2 contracte trebuie sa fie egala sau mai mare decat 4000000 lei. Dot specifice: Dovada detinerii in prop sau a acces la o st de prep betoane atestata, cu toate autoriz aflate in perioada de val. la data depunerii of;Dovada detinerii in prop. sau a accesului la o statie de prep a mixturilor asfaltice atestata si cu toate autoriz aflate in perioada de val. la data depunerii of; Dovada accesului la produse de balastiera dintr-o exploatare autoriz si cu toate autoriz aflate in per de val la data depunerii of; Repartizor-finisor de mixtura asfaltica; Mijloace de transp adecvate transp de agregate, beton si mixtura asfaltica cu autorizatiile de circulatie aflate in perioada de val la data depunerii of; Dovada accesului la lab de grad II autorizat pentru determinarile necesare la executia lucrarilor care fac ob contractului de achizitie publica; Pers de spec: Sef punct de lucru studii de spec. (ing., subing), abs al unei facultati tehnice de profil. RTE dom II. Lot 2: Decl. privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani. Finalizarea in ultimii 5 ani a cel putin 2 contr de lucrari care au avut ca ob lucr. edilitare (cel putin o lucrare care a avut ca obiect retea de canalizare). Suma val fara T.V.A. ale celor 2 contracte trebuie sa fie egala sau mai mare decat2000000 lei. Dotari spec: Dovada accesului la produse de balastiera dintr-o exploatare autoriz si cu toate autoriz aflate in perioada de val la data depunerii of; Dovada accesului la lab de gr II autorizat pentru determinarile necesare la executia lucrarilor care fac ob contractului; Mijloace de transp adecvate transp de agregate, beton si materiale diverse cu autorizatiile de circulatie aflate in perioada de val la data depunerii of. Pers de spec: Sef de santier pers cu studii sup de spec (ing, subing), abso al unei fac tehnice de profil, RTE dom IX, RTEdom II; Dovada spec. si atest pers jurid in proiectarea si executia inst electrice de natura celor care fac ob achizitiei (ANRE)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
161/3435 din 05.11.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.12.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.12.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.12.2009 10:30
Locul: Primaria comunei Bunesti, judetul Suceava, str. Principala nr. 93
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): FEADR M322
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.3104641, Email: [email protected], Fax: 021.3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Suceava, Sectia comerciala, de contencios administrativ si fiscala
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare nr. 62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.0230.214948, Email: [email protected], Fax: 0230.214.874
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Bunesti
Adresa postala: Str. Principala nr. 93, Localitatea: Bunesti, Cod postal: 727090, Romania, Tel.0230.549001, Email: [email protected], Fax: 0230.549001
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.11.2009 17:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer