Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executia lucrarilor aferente obiectivelor Sistem integrat de colectare si epurare ape uzate in comuna Dornesti, judetul Suceava si Modernizare drumuri vicinale in comuna Dornesti, judetul Suceava


Anunt de participare numarul 87577/29.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA DORNESTI
Adresa postala: localitatea Dornesti, comuna Dornesti, judetul Suceava, Localitatea: Dornesti, Cod postal: 727210, Romania, Punct(e) de contact: LUIZA-ROMANITA FEDOREANU, Tel.0230-568.217, 0230-568.236, Email: [email protected], Fax: 0230-568.217, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executia lucrarilor aferente obiectivelor Sistem integrat de colectare si epurare ape uzate in comuna Dornesti, judetul Suceava siModernizare drumuri vicinale in comuna Dornesti, judetul Suceava
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Dornesti, judetul Suceava.
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executia lucrarilor aferente obiectivelorSistem integrat de colectare si epurare ape uzate in comuna Dornesti, judetul Suceava siModernizare drumuri vicinale in comuna Dornesti, judetul Suceava
Obiective ale unui proiectul integrat cu finantare prin F.E.A.D.R. M322
Lot 1: Executia lucrarilor aferente obiectivului de investitieSistem integrat de colectare si epurare ape uzate in comuna Dornesti, judetul Suceava
45232400-6 (Rev.2) Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale
45232420-2 (Rev.2) Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale
Lot 2: Executia lucrarilor aferente obiectivului de investitie
Modernizare drumuri vicinale in comuna Dornesti, judetul Suceava
45233120-6 (Rev.2) Lucrari de constructii de drumuri
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45232420-2-Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
45233120-6-Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Sistem integrat de colectare si epurare ape uzate in comuna Dornesti, judetul Suceava - lungimea retelei 11.800 ml; Modernizare drumuri vicinale in comuna Dornesti, judetul Suceava - lungimea drumurilor - 8, 491 km.
Valoarea estimata fara TVA: 7, 853, 212RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este in suma de : Lot 1 79.000 lei, Lot 2 77.000 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat, Uniunea Europeana si bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazutela art. 181 din OUG 34/ 2006 cu modificarile si completarile ulterioare; Certificat de atestare fiscala pentru persoana juridica eliberat de M.E.F.A.N.A.F.(original sau copie legalizata); Certificat de atestare fiscala pentru persoana juridica, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local (original sau copie legalizata). Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie publica; Certificat de inregistrare la O.R.C (copie); Certificat constatator emis de O.R.C (original sau copie legalizata); Pt. persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale; Bilanturile contabile la 31.12.2008 si 31.12.2007 vizatede Administratia Finantelor Publice;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lot 1: cifra medie anuala de afaceri (din activitatea de constructii montaj) pentru ultimii 3 ani incheiati (2006, 2007 si 2008) trebuie sa fie mai mare decat pragul de 7 900 000 lei; Lot 2: cifra medie anuala de afaceri (din activitatea de constructii montaj) pentru ultimii 3 ani incheiati (2006, 2007 si 2008) trebuie sa fie mai mare decat pragul de 7 700 000 lei; Firmele trebuie sa fi realizat profit operational in ultimul an incheiat (2008).Scrisoare de bonitate din partea principalei banci a ofertantului, eliberata cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei. Documentul se va prezenta in original. Demonstrarea ca operatorul economic are acces la sau ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, pentru a finanta o parte a proiectului, pentru o perioada de 90 de zile (pana la data de 23.01.2010 inclusiv), dar nu mai mult de data incheierii contractului de lucrari, oricare din aceste date survine prima, in valoare de: Lot 1:945 700 lei; Lot 2:922 600 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani. Declaratie privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului. Ofertantii vor face dovada detinerii minimului de dotari, utilaje, echipamente tehnice, baze de productie si mijloace de transport pentru a finaliza proiectul in termenul ofertat. Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere. Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lot 1: Finaliz in ultimii 5 ani a cel putin unui contr de lucr. care a avut ca ob. lucr edilit, invest. noi sau mod, cu val egala sau mai mare decat 2 700 000 lei ex TVA.; Lot 2: Finaliz. in ultimii 5 ani a cel putin unui contr de lucr care a avut ca ob infr. de transp- drumuri, investitii noi sau mod, din care cel putin un contr cu val egala sau mai mare decat 2 700 000 lei ex. TVA. Lot 1: Sef de santier - pers. cu studii sup. de spec. (ing., subing.), abs al unei fac tehnice de profil (Fac. de Constr si inst, Fac. de hidrotehnica, geodezie si ing mediului), vech. in spec. de min. 5 ani; RTE in dom IX constr. edilitare si de gosp comunala, particip. in cal. de RTE la cel putin un pr. similar in ultimii 5 ani; RTE in dom II, particip. in calitate de RTE la cel putin un pr. similar in ultimii 5 ani; CQ dom 1, particip. in aceasta calitate la cel putin un pr. in ultimii 5 ani; CQ dom 3, subdo 3.2 De interes local, particip. in aceasta calitate la cel putin un pr. sim in ultimii 5 ani. CQ, dom 6, particip. in aceasta calitate la cel putin un pr. similar in ultimii 5 ani. Lot 2: Sef punct de lucru studii de spec (ing., subingi.), abs al unei fac. tehnice de profil (drumuri, poduri, cai ferate), vechimea in spec. de min. 5 ani particip. in aceasta calitate la cel putin un proiect similar; RTE in dom II particip. in calitate de RTE la cel putin un pr. sim in ultimii 5 ani; CQ dom 1., particip in aceasta calitate la cel putin un pr. in ultimii 5 ani, CQ dom 3, subdom 3.2, particip. in aceasta calitate la cel putin un pr. similar in ultimii 5 ani. Dovada spec. si atest. pers. juridice in proiectarea si executia ie de natura celor care fac obiectul achizitiei (ANRE), certif ISO 9001 sau echiv., certif ISO 14001 sau echiv., Documente care sa ateste detinerea si implementarea unui sistem de management al securitatii ocupationale pentru executia de lucrari.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
164/7036/25.09.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.10.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.10.2009 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.10.2009 11:00
Locul: Primaria comunei Dornesti, judetul Suceava, cp 727210
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): FEADR M322
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleus nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.3104641, Email: [email protected], Fax: 021.3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel, Sectia comersiala, de contencios administrativ si fiscala
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare nr. 62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.0230.214948, Email: [email protected], Fax: 0230.214874
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Dornesti
Adresa postala: Dornesti, Localitatea: Dornesti, Cod postal: 727210, Romania, Tel.0230.568236, Fax: 0230.568217
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.09.2009 13:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer