Licitatie Publica - Executia lucrarilor aferente obiectivului ?Modernizare drumuri comunale si vicinale? in cadrul proiectui integrat cu finantare prin F.E.A.D.R. M322 in comuna Voitinel
Anunt de participare numarul 106853/26.08.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Voitinel (Primaria comunei Voitinel)
Adresa postala: Str. Principala, Nr. 239, Localitatea: Voitinel, Cod postal: 727282, Romania, Punct(e) de contact: Mihaita Boca, Tel. 0230-412224, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0230-412224, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Servicii publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executia lucrarilor aferente obiectivului ?Modernizare drumuri comunale si vicinale? in cadrul proiectui integrat cu finantare prin F.E.A.D.R. M322 in comuna Voitinel
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Voitinel, judetul Suceava.
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de modernizare a 2.755 m de drumuri comunale si vicinale cu imbracaminte din beton de ciment, conform prevederilor din Caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de modernizare a 2.755 m de drumuri comunale si vicinale cu imbracaminte din beton de ciment, conform prevederilor din Caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 825, 881RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este in suma de 76.500 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat, Uniunea Europeana si bugetul local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/ 2006 cu modificarile si completarile ulterioare; Certificat de atestare fiscala pentru persoana juridica eliberat de M.E.F.?A.N.A.F.(in original sau copie legalizata, aflat in perioada de valabilitate la data depunerii ofertei); Certificat de atestare fiscala pentru persoana juridica, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local (in original sau copie legalizata, aflat in perioada de valabilitate la data depunerii ofertei). Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie publica; Certificat de inregistrare la O.R.C (copie); Certificat constatator emis de O.R.C (in original sau copie legalizata, aflat in perioada de valabilitate la data depunerii ofertei); Pt. persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale; Bilanturile contabile la 31.12.2009 si 31.12.2008.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri (din activitatea de constructii ? montaj) pentru ultimii 3 ani incheiati (2009, 2008 si 2007) trebuie sa fie mai mare decat pragul de 7650000 lei;Demonstrarea ca operatorul economic are acces la sau ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, rezervate/blocate pentru finantarea partiala a proiectului, in valoare de 948.818 lei.Documentele bancare se vor prezenta in original si vor fi emise cu cel mult 7 zile inainte de data depunerii ofertei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani. Declaratie privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului. Ofertantii vor face dovada detinerii minimului de dotari, utilaje, echipamente tehnice, baze de productie si mijloace de transport pentru a finaliza proiectul in termenul ofertat. Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere. Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Executarea in ultimii 5 (cinci) de lucrari care au avut ca obiect infrastructura de transport - drumuri, investitii noi sau modernizare. Se solicita confirmare executarii de lucrari, in cadrul unui singur contract, cu valoarea egala sau mai mare decat pragul de 3.800.000 lei exclusiv T.V.A.Cerinte minime pentru personalul tehnic: Sef de santier ? persoana cu studii de specialitate (inginer, subinginer, maistru, abs al unei forme de invatamant de profil (drumuri, poduri, cai ferate), vechimea in specialitate de minim 5 ani;Responsabil tehnic cu executia lucrarilor de constructii in domeniul II; Personal (cu competente dobandite) cu atributii in mentinerea sistemului de asigurare a calitatiicertificare ISO 9001 sau echivalent; certificare ISO 14001 sau echivalent;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Numarul de runde: 1;Durata runda; o zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
158/3604 din 17.08.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.09.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.09.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.09.2010 11:00
Locul: Primaria comunei Voitinel, judetul Suceava, localitatea Voitinel, comuna Voitinel.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul European Agricol pentru Dezvoltare Rurala (F.E.A.D.R.), Axa III ? ?Calitatea vietii in zonele rurale si diversificarea economiei rurale?, Masura 3.2.2 ? ?Renovarea si dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale.?
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleus nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021.3104641, Email: [email protected], Fax: 021.3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Suceava, Sectia Comerciala, de contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: str. Stefan cel Mare nr. 62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel. 0230.216321, Email: [email protected], Fax: 0230.524022
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Voitinel
Adresa postala: localitatea Voitinel, comuna Voitinel, Localitatea: Voitinel, Cod postal: 727282, Romania, Tel. 0230.412224, Email: [email protected], Fax: 0230.412224
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.08.2010 19:10