Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executia lucrarilor avand ca obiect: Imbracaminte bituminoasa usoara pe DJ 793A km 14+367?16+714 Nermis - Carand


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
56.232 RON

Castigatorul Licitatiei: PALCU IMPEX S.R.L.
Anunt de atribuire numarul 128579/07.10.2011
Informatii anunt de participare asociat 115718
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Arad
Adresa postala:  Str. Corneliu Coposu nr.22, Arad, Localitatea:  Arad, Cod postal:  310003, Romania, Punct(e) de contact:  NADIA RALUCA LUCACI, Tel. 0357.731.100, Email:  [email protected], Fax:  0357.731.287, Adresa internet (URL):  www.cjarad.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Executia lucrarilor avand ca obiect: Imbracaminte bituminoasa usoara pe DJ 793A km 14+367?16+714 Nermis - Carand
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: judetul Arad
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul are ca scop executarea lucrarilor avand ca obiect: executarea unei imbracaminti bituminoase usoare, conform caietului de sarcini si listei de cantitati, ce fac parte integranta din documentatia de atribuire
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233200-1 - Diverse lucrari de imbracare (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
56, 232.16RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
69
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 176 Denumirea: Imbracaminte bituminoasa usoara pe DJ 793 A km 14+367....16+714 Nermis Carand
V.1) Data atribuirii contractului 9/16/2011
V.2) Numarul de oferte primite 5
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
PALCU IMPEX S.R.L.
Adresa postala:  Str. Pacii, Nr. 54, Localitatea:  Sebis, Cod postal:  317500, Romania, Tel. 0762.207400, Email:  [email protected], Fax:  0257310510
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 881981.78 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 56232.16 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Valoarea estimata a contractului aferenta anului 2011 este de 80.642, 33 lei fara TVA, luand in considerare si lucrarile similare care pot fi achizitionate ulterior, este de: 881981, 78 lei fara TVA.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a opta pentru achizitionarea ulterioara de noi lucrari similare, de la operatorul economic a carui oferta va fi declarata castigatoare in urma aplicarii prezentei proceduri de achizitie publica in conformitate cu art.122 lit.j din O.U.G 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare.Perioada estimata pentru suplimentarea lucrarilor: anul 2012, cu o valoare estimata de 801.339, 45 lei fara TVA.Durata contractului de achizitie publica: 1 luna de la data ordinului de incepere a lucrarilor dar nu mai tarziu de 31.10.2011 pentru programul pe anul 2011, cu posibilitatea de prelungire conform art.122 lit.j din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare. Pentru anul 2012 perioada de executie a acestor lucrari: de la data ordinului de incepere a lucrarilor pana la 30.09.2012.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
TRIBUNALUL ARAD-sectia comerciala
Adresa postala:  Bd.Gen.Vasile Milea, nr.2-4, Localitatea:  Arad, Cod postal:  310131, Romania, Tel. 0257 228908, Email:  [email protected], Fax:  0257 251700
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean ARAD, Serviciul Juridic Contencios Administrativ
Adresa postala:  str. Corneliu Coposu nr.22, Localitatea:  ARAD, Cod postal:  310003, Romania, Tel. 0357731100, Email:  [email protected], Fax:  0357731287
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
29.09.2011 08:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer