Licitatie Publica - Executia lucrarilor avand ca obiect: reabilitare DJ 708 km 25+100-37+100 Madrigesti-Gurahont-Jud.Arad
Anunt de participare numarul 119741/15.04.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Arad
Adresa postala: Str. Corneliu Coposu, NR.22, Arad, Localitatea: Arad, Cod postal: 310003, Romania, Punct(e) de contact: NADIA RALUCA LUCACI, Tel. 0357.731.100, Email: [email protected], Fax: 0357.731.287, Adresa internet (URL): www.cjarad.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executia lucrarilor avand ca obiect: reabilitare DJ 708 km 25+100-37+100 Madrigesti-Gurahont-Jud.Arad
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: DJ 708km Madrigesti-Gurahont-Jud.Arad
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executia lucrarilor avand ca obiect: reabilitare DJ 708 km 25+100-37+100 Madrigesti-Gurahont-Jud.Arad.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executia lucrarilor avand ca obiect: reabilitare DJ 708 km 25+100-37+100 Madrigesti-Gurahont-Jud.Arad, conform caietului de sarcini si documentatiei tehnice.
Valoarea estimata fara TVA: 6, 793, 436RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare va fi in cuantum de 100000 lei. Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind calitatea de participant la procedura-Formular 1; Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Formular 1.1; Fisa de ?Informatii generale?-Formular 2; Declaratia privind eligibilitatea-Formular 3; Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006-Formular 4; Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale, alte venituri ale bugetului local; Certificat de atestare fiscalaprivind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul consolidat (A.N.A.F); Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului; Certificat de inregistrare eliberat de O.R.C; Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta si documente care dovedesc o forma de inregsistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009) sa fie de minim 10.000.000 lei;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani de activitate?Formular 8; Experienta similara aferenta fiecarui contract/contracte similar/ similare; Recomandarea beneficiarului pentru indeplinirea contr.si PV de receptie la terminarea lucrarilor; Decl. privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere?Formular 10; Decl.privind personalul responsabil ce va fi angajat in contract?Formular 11; Decl. pe proprie rasp.privind disponibilitatea sa pe toata perioada derularii lucr.-Formular 12; Decl. privind utilajele, instalatiile, echip.tehnice de care dispune op.ec.pentru indeplinirea contr. de lucrari-Formular 13; Decl. pe proprie rasp. priv. resp. masurilor de prot. a mediului?Formular 14; ISO 14001, similar cu ob. prezentei achizitii sau echivalent. Decl. privind resp. masurilor de prot. a muncii-Formular 15; Decl. priv. partea/partile din contract care sunt indepl. de subcontractanti si specializarea acestora?Formular 16, insotita de acordurile de subcontractare incheiate?Formular 16A; Decl. privind partea/partile din contract care sunt indepl. de asociati si specializarea acestora?Formular 17A, insotita de un acordul de asociere?Formular 17; ISO 9001, similar ca activitate cu obiectul prezentei achizitii, sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa faca dovada incheierii (semnarii) si indeplinirii (receptionarii la terminarea lucrarilor) in ultimii 5 ani de activitate (socotiti prin raportare la data publicarii anuntului de participare), a cel mult 3 contracte de lucrari de natura similara lucrarilor ce fac obiectul procedurii a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 5.000.000 lei, fara TVA; Este obligatoriu ca in echipa de conducere a lucrarii sa fie numit un resp. tehnic cu executia (RTE), cu atestat valabil la data ofertarii si un controlor de calitate (CQ);
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Numarul de runde 1;Durata unei runde 24 h
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
10
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.04.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.05.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 01.08.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.05.2011 11:00
Locul: sediul Consiliului Judetean Arad
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor, comisia de evaluare si reprezentantii UCVAP, dupa caz.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Durata contractului de lucrari este de 12 luni de la data ordinului de incepere a lucrarilor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6, Localitatea: Bucuresti, sector 3, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETEAN ARAD-Serviciul Juridic Contencios Administrativ
Adresa postala: Str.Corneliu Coposu, nr.22, Localitatea: Arad, Cod postal: 310003, Romania, Tel. 0357 731100, Email: [email protected], Fax: 0357 731287, Adresa internet (URL): www.cjarad.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.04.2011 17:49