Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executia lucrarilor de amenajare si modernizare a spatiilor de lucru pentru BCCO si SOI - Suceava


Anunt de participare numarul 49884/15.04.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI SUCEAVA
Adresa postala: municipiul Suceava, B-dul.1 Mai nr.9, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720224, Romania, Punct(e) de contact: ILIOAIA RODICA, Tel.0230203241, 0230203292, In atentia: d-lui Bilius Costache, Email: [email protected], Fax: 0230520678
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
alte institutii guvernate de legea publica
Activitate (activitati)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executia lucrarilor de amenajare si modernizare a spatiilor de lucru pentru BCCO si SOI - Suceava
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: B-dul 1 Mai, nr.9, Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executia lucrarilor de amenajare si modernizare a spatiilor de lucrupentru BCCO si SOI - Suceava
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453100-8 - Lucrari de renovare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrarile de amenajare si modernizare a spatiilor de lucru pentru BCCO si SOI - Suceava, sunt precizate in sectiunea II Caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 751, 805RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
15 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 26.270 lei; Garantia de buna executie: 5% din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat/ Ordin de plata
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Conform art.44 din OUG nr. 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratii privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006; certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor, contributiilor de asigurari sociale catre componentele bugetului general consolidat si catre bugetele locale valabile la data deschiderii ofertei; certificat constatator emis de ONRC/autorizatie de functionare valabil la data deschiderii ofertei.
-ofertantii vor prezenta documentul/documentele de atestare eliberate de Autoritatea Nationala de Reglementare in domeniul Energiei Electrice pentru executia instalatiilor electrice de joasa tensiune.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- bilantul contabil aferent anului 2007;
- declaratie privind cifra de afaceri medie anuala pe anii 2005, 2006 si 2007.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie mai mare decat 3.500.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
principalele lucrari din ultimii 5 ani; minimum o recomandare; declaratie privind subcontractantii, dupa caz; declaratie care contine informatii privind dotarile specifice; declaratie privind informatii de personal; documente de certificare a sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau echivalent;documente de certificare a sistemului de protectia mediului, din seria ISO 14000 sau echivalent.
documente de certificare a sistemului de mamagement al securitatii si sanatatii ocupationale OHSAS 18001/2004
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
executia unei lucrari similare cu o valoare egala sau mai mare de 525.000 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.05.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: In numerar la casieria IPJ Suceava, doar pentru Documentatia de atribuire ridicata de la sediul autoritatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.05.2008 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.05.2008 09:00
Locul: Locul: IPJ Suceava, Serviciul de Logistica, B-dul 1Mai nr.9, Suceava
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.3104641, Email: [email protected], Fax: 3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Compartimentul Juridic din cadrul IPJ Suceava
Adresa postala: B-dul 1 Mai, nr.9, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720224, Romania, Tel.0230/203275, Fax: 0230/520678
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in termen de 5 zile de la luarea la cunostinta a actului considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
IPJ Suceava - Serviciul de Logistica
Adresa postala: B-dul 1Mai, nr.9 , Suceava, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720224, Romania, Tel.0230/203240, Fax: 0230/250678, Adresa internet (URL): www.sv.politiaromana.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.04.2008 17:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer