Licitatie Publica - Executia lucrarilor de constructii aferente obiectivului de investitii PASARELA MAMAIA, inclusiv serviciul de proiectare PAC, PT+CS+DDE
Anunt de participare numarul 81409/02.07.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL CONSTANTA
Adresa postala: BD. TOMIS 51, CONSTANTA, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900725, Romania, Punct(e) de contact: GHIULNIHAL MUTALAP, Tel.0241488157, Email: [email protected], Fax: 0241-488.924, 0241-488.195, Adresa internet (URL): www.primaria-constanta.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Primaria Municipiului Constanta
Adresa postala: Str. Ecaterina Varga nr. 25-27, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900746, Romania, Punct(e) de contact: Biroul nr. 6, Tel.0241-488160, In atentia: Directia Tehnic Achizitii, Fax: 0241-488160
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executia lucrarilor de constructii aferente obiectivului de investitii PASARELA MAMAIA, inclusiv serviciul de proiectare PAC, PT+CS+DDE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Statiunea Mamaia
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
In baza caietului de sarcini pus la dispozitie pe internet, la adresa www.e-licitatie.ro, atasat la anuntul de participare, se vor elabora documentatiile pt. obtinerea avizelor cuprinse in C.U., STUDIUL GEOTEHNIC, si PAC, PT+CS+DDE pt. obiectivul de investitii PASARELA MAMAIA. In baza proiectului elaborat de ofertantul castigator, se vor executa lucrarile de constructie a PASARELEI MAMAIA.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45241500-3 - Lucrari de constructii de pontoane (Rev.2)
45221113-7-Lucrari de constructii de pasarele pentru pietoni (Rev.2)
45248400-1-Lucrari de constructii de debarcadere (Rev.2)
71000000-8-Servicii de arhitectura, de constructii, de inginerie si de inspectie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiectare si executie lucrari
Valoarea estimata fara TVA: 4, 245, 640RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare - 55000 lei, garantie de buna executie - 5% din valoarea contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat si bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligibilitatea-formular A, declaratie privind calitatea de participant la procedura-formular P, declaratie privind neincadrarea in situatiile de la art. 181-formular B, certificatele de atestare fiscala, privind plata datoriilor catre bugetul de stat consolidat si bugetul local, certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu ob. de activit.- constructii hidrotehnice, certificat de inregistrare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani 2006, 2007, 2008 - formular I
Bilantul contabil pe ultimii trei ani 2006, 2007, 2008, vizat
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala - 12700000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani-formular C3, certificari de buna executie a lucrarilor prezentate in formular C3, efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere-formular F, lista cu personal de conducere si personal responsabil de contract, specialistul verificator de proiect, personal proiectare, personal RTE si CQ/AQ, atestate, CV-uri, declaratie cu utilaje si echipamente-formular E, formular D, certificat SR EN 9001-2001, certificat ISO 14001:2004
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cel putin un contract de lucrari similare cu constructii hidrotehnice maritime, cu o valoare de 1200000 lei, fara TVA
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
70%
Descriere:
2.
Avantajele solutiei tehnice recomandate
20%
Descriere:
3.
Durata de executie a lucrarilor
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.07.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.07.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.07.2009 12:30
Locul: Primaria Mun. Constanta, Bd. Tomis nr. 51, Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, observatorii UCVAP, reprezentantii ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Intreaga documentatie de atribuire este atasata la acest anunt de paricipare si se poate descarca de pe internet, de la adresa www.e-licitatie.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-310.46.41, Fax: 021-310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Constanta
Adresa postala: Str. Traian nr. 23, Localitatea: CONSTANTA, Cod postal: 900743, Romania, Tel.0241-616003, Fax: 0241-606597
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Se poate depune contestatie in termen de 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator a unui act al autoritatii contractante pe care il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.07.2009 15:31