Licitatie Publica - Executia lucrarilor de constructii necesare pentru realizarea obiectivului de investitii "Dig aparare oras Siret pe parau Negostina, judetul Suceava? - etapa a II-a
Anunt de participare numarul 110473/28.10.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Administratia Nationala "Apele Romane" - Administratia Bazinala de Apa Siret
Adresa postala: Str. Cuza Voda, nr. 1, Bacau, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Investitii, Tel. 0234.537.383, In atentia: ing. Iulian-Sorin ALBESCU, Email: [email protected], Fax: 0234.510.050, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- MediuAltele: Gospodarirea apelor
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executia lucrarilor de constructii necesare pentru realizarea obiectivului de investitii "Dig aparare oras Siret pe parau Negostina, judetul Suceava? - etapa a II-a
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Lucrarile sunt amplasate in albia minora a paraului Negostina, in intravilanul orasului Siret, judetul Suceava.
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se solicita executarea lucrarilor pentru realizarea obiectivului de investitii "Dig aparare oras Siret pe parau Negostina, judetul Suceava? - etapa a II-a.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45246000-3 - Lucrari de regularizare a cursurilor de apa si a viiturilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se solicita executarea lucrarilor necesare pentru realizarea, conform Proiectului Tehnic, Caietelor de sarcini si a Detaliilor de executie, a obiectivului de investitii "Dig aparare oras Siret pe parau Negostina, judetul Suceava? - etapa a II-a, respectiv: recalibrare albie pe o lungime de 102 ml, consolidari de mal pe o lungime de 250 ml si amenajare terenuri alunecate pe o suprafata de 0, 68 ha.
Valoarea estimata fara TVA: 743, 412RON
II.2.2) Optiuni
Da
In conditiile art. 122, alin. j) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: 14.500 lei.Garantia de buna executie se va constitui in cuantum de 10% din valoarea (fara TVA) a contractului, in conformitate cu prevederile din Documentatia de atribuire.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Obiectivul de investitii este finantat de la Bugetul de Stat.Facturare lunara a lucrarilor executate.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita prezentarea urmatoarelor documente: Declaratie privind eligibilitatea; Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (valabile la data depunerii ofertelor in S.E.A.P.); Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G.nr.34/2006; Certificat de inregistrare; Certificat constatator emis de O.R.C.; Persoanele straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare in calitate de persoana juridica in conformitate cu prevederile legale ale tarii in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita prezentarea urmatoarelor documente: Formularul "Informatii generale"; Bilanturile contabile la 31.12.2007, 31.12.2008 si 31.12.2009, vizate si inregistrate la organele in drept; Fisa privind informatiile financiare; Rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani; Obligatii contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 (trei) ani, respectiv 2007, 2008, 2009, trebuie sa fie egala (sau mai mare) cu 1.400.000, 00 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani; Experienta similara-constructii hidrotehnice; Recomandari de la alti beneficiari pentru executie lucrari similare - constructii hidrotehnice (5); Informatii privind personalul tehnic de specialitate responsabil pentru executia lucrarilor (se solicita responsabil tehnic cu executia-R.T.E. cu experienta de cel putin 5 ani); Informatii privind efectivele medii anuale ale persoanelor angajate si al cadrelor de conducere; Declaratie referitoare la echipamentele tehnice din dotare; Informatii privind Planul propriu de securitate si sanatate in munca pe santier, in conformitate cu prevederile H.G. 300 din 2006 si informatii privind masuri de protectia mediului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita ca in ultimii 5 ani ofertantul sa fi incheiat si indeplinit contracte cu o valoare insumata egala (sau mai mare) cu 700.000, 00 lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
17271/28.10.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.11.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.11.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.11.2010 18:00
Locul: Administratia Bazinala de Apa ?SIRET? Bacau, str. Cuza Voda, nr. 1 - Sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Alte cerinte obligatorii: ? Certificat ISO 9001 sau echivalent pentru sistemul de management al calitatii; ? Certificat ISO 14001 sau echivalent pentru Sistemul de Management de Mediu; ? Certificat OHSAS 18001:2004 sau echivalent-Sistem de Management al Sanatatii si Securitatii Ocupationale; ? Certificat SA 8000 sau echivalent - Sistem de Management de Responsabilitate Sociala. Operatorii economici au obligatia sa se inregistreze in Sistemul Electronic al Achizitiilor Publice (S.E.A.P.) conform prevederilor H.G. nr. 1660/2006.Documentatia si clarificarile aferente se pot vizualiza in S.E.A.P. la adresa www.e-licitatie.ro prin actionarea butonului Documentatie si clarificari.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala: str. Cuza Voda, nr. 1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Tel. 0234.513.296, Fax: 0234.514.275
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de sesizare a CNSC in vederea anularii unui act considerat nelegal este de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre acel act. Deciziile CNSC pot fi atacate cu plangere la Curtea de Apel Bacau in 10 zile de la comunicare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Administratia Bazinala de Apa ?SIRET? Bacau ? Compartiment Juridic si Contencios
Adresa postala: str. Cuza Voda, nr. 1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Tel. 0234.541.646 interior 135, Email: [email protected], Fax: 0234.510.050
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.10.2010 21:45