Licitatie Publica - Executia lucrarilor de constructii necesare pentru realizarea obiectivului de investitii ,,AMENAJARE ALBIE RAU BISTRITA SI AFLUENTI PE SECTORUL IACOBENI ? SABASA , JUDETUL SUCEAVA SI NEAMT?
Anunt de participare numarul 115302/12.02.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Administratia Nationala "Apele Romane" - Administratia Bazinala de Apa Siret
Adresa postala: Str. Cuza Voda, nr. 1, Bacau, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Punct(e) de contact: Emil Vamanu, Tel. 0234 / 541.646, In atentia: Alis Bungeanu, Email: [email protected], Fax: 0234 / 510.050, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: gospodarirea apelor
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executia lucrarilor de constructii necesare pentru realizarea obiectivului de investitii , ,AMENAJARE ALBIE RAU BISTRITASI AFLUENTI PE SECTORUL IACOBENI ? SABASA , JUDETUL SUCEAVA SI NEAMT?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Lucrarile ce se vor executa sunt amplasate, in judetele Suceava si Neamt
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se solicita executia lucrarilor de constructii necesare pentru realizarea obiectivului de investitii , ,AMENAJARE ALBIE RAU BISTRITASI AFLUENTI PE SECTORUL IACOBENI ? SABASA , JUDETUL SUCEAVA SI NEAMT?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45246000-3 - Lucrari de regularizare a cursurilor de apa si a viiturilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se solicita executia lucrarilor de constructii necesare pentru realizarea, conform prevederilor mentionate si specificate clar in Proiectul Tehnic, Caietul de Sarcini si Detaliilor de Executie, a obiectivului de investitii , ,AMENAJARE ALBIE RAU BISTRITASI AFLUENTI PE SECTORUL IACOBENI ? SABASA , JUDETUL SUCEAVA SI NEAMT?, respectiv: - Amenajare albie rau Bistrita ? 57, 5 Km;
- Indiguire rau Bistrita 19, 8 Km;
- Parapet beton pe rau Bistrita 1, 0 Km;
- Amenajare afluenti 3, 9 Km;
- Amenajare V. Neagra ? Sarul Dornei 8, 6 Km ;
- Indiguire V. Neagra ? Sarul Dornei 6, 2 Km ;
- Amenajare V. Neagra+ Negrisoara ?Brosteni 7, 9 Km;
- Indiguire V. Neagra+ Negrisoara ?Brosteni 4, 7 Km;
Valoarea estimata fara TVA: 66, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 130.000 lei. Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10 % din valoarea (fara T.V.A.) a contractului, conform prevederilor din Documentatia de Atribuire.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Obiectivul de investitii este finantat de la BDCE, Fond de mediu si Bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita urmatoarele documente: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta; Declaratie privind eligibilitatea;certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat(valabile la data depunerii ofertelor in SEAP); Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006; Certificat de inregistrare;Certificat constatator emis de O.R.C;Persoanele straine vor pezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare in calitate de persoana juridica in conformitate cu prevederile legale ale tarii in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita urmatoarele documente: informatii generale privind operatorul economic;bilanturile contabile, contul de profit si pierderi, toate anexele la 31.12.2007, 31.12.2008 si 31.12.2009, vizate si inregistrate la organele in drept; rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani;obligatii contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari daca este cazul.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 (trei) ani, respectiv 2007, 2008, 2009, care trebuie sa fie egala (sau mai mare) cu 130.000.000, 00lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara-constructii hidrotehnice;Informatii privind personalul tehnic de specialitate; responsabil pentru executia lucrarilor-R.T.E;Informatii privind efectivele medii anuale ale persoanelor angajate si al cadrelor de conducere; declaratie referitoare la echipamentele tehnice din dotare;o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari conf. art.188 alin.3 lit a) din O.U.G. 34/2006 ;informatii privind Planul propriu de securitate si sanatate in munca pe santier;informatii privind masuri de protectia mediului;Certificat ISO 9001 sau echivalent;Certificat ISO 14001 sau echivalent;Certificat OHSAS 18001:2004 sau echivalent; Certificat SA 8000 sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita ca in ultimii 5 ani ofertantul sa fi incheiat si indeplinit contracte cu o valoare insumata egala (sau mai mare) cu 66.000.000, 00 LEI fara T.V.A.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2937/ 07.02.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.03.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.04.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.04.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Operatorii economici au obligatia sa se inregistreze in Sistemul Electronic al Achizitiilor Publice (S.E.A.P.) conform prevederilor H.G. nr. 1660/2006 cu modificarile si actualizarile ulterioare.Documentatia si clarificarile aferente se pot vizualiza in S.E.A.P. la adresa www.e-licitatie.ro prin actionarea butonului Documentatie si clarificari.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sect.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Administratia Bazinala de Apa ?SIRET?? Comp. Juridic si Contencios
Adresa postala: str. Cuza Voda, nr.1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Tel. 0234.541.646, Fax: 0234.510.050
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.02.2011 15:01