Licitatie Publica - Executia lucrarilor de constructii necesare pentru realizarea obiectivului de investitii ?Regularizare albie parau Tarcau la Tarcau, judetul Neamt?
Anunt de participare numarul 115351/14.02.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Administratia Nationala "Apele Romane" - Administratia Bazinala de Apa Siret
Adresa postala: Str. Cuza Voda, nr. 1, Bacau, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Punct(e) de contact: Serv. Investitii, Tel. 0234 / 541.646, In atentia: ing. Dana Manoliu, Email: [email protected], Fax: 0234 / 510.050, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: gospodarirea apelor
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executia lucrarilor de constructii necesare pentru realizarea obiectivului de investitii ?Regularizare albie parau Tarcau la Tarcau, judetul Neamt?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Lucrarile sunt amplasate pe paraul Tarcau, pe teritoriul localitatii Cazaci, comuna Tarcau, in sud-vestul judetului Neamt.
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Este solicitata executia lucrarilor de constructii necesare pentru realizarea obiectivului de investitii ?Regularizare albie parau Tarcau la Tarcau, judetul Neamt?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45246000-3 - Lucrari de regularizare a cursurilor de apa si a viiturilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Este solicitata executia lucrarilor de constructii necesare pentru realizarea, conform cerintelor mentionate si specificate clar in Proiectul Tehnic, CaietuldeSarcini si Detaliile de Executie, a obiectivului de investitii ?Regularizare albie parau Tarcau la Tarcau, judetul Neamt?, respectiv: regularizare albie parau Tarcau pe o lungime de 800 m si consolidari ale malurilor pe o lungime de 777 m.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 835, 289RON
II.2.2) Optiuni
Da
In conditiile art.122, alin. j) din O.U.G. nr. 34/2006.
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 56.000, 00 lei.Cuantumul garantiei de buna executie va fi 10 % dinvaloarea (fara T.V.A.) a contractului conform prevederilor din documentatia de atribuire.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Obiectivul de investitii este finantat de la Bugetul de stat si fondul de mediu.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita prezentarea urmatoarelor documente: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta; Declaratieprivindeligibilitatea; certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (valabile la data depunerii ofertelor in S.E.A.P);Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006; Certificat de inregistrare; Certificat constatator emis de O.R.C; Persoanele straine vor prezenta documentecaredovedesco formadeinregistrare/atestare in calitate de persoana juridica si Certificat constatator (sau document echivalent) emis de registrul comertului (sau autoritatea echivalenta din tara in care ofertantul este rezident)dincaresarezulteobiectulde activitate relevant.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita prezentarea urmatoarelor documente: Informatii generale;Bilanturile contabile, contul de profit si pierderi, toate anexele la 31.12.2008, 31.12.2009 si 31.12.2010 sau Balanta de verificare contabila la 31.12.2010, vizate si inregistrate la organele in drept;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie egala (sau mai mare) cu 5.600.000, 00 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita prezentarea urmatoarelor documente: Lista lucrarilor executate in ultimii 5 (cinci) ani insotita de certificari de buna executie ptr. cele mai importante lucraricf.art.188 al.3 lit.a) din OUG nr.34/2006;Fisa privind , ,Experienta Similara?;Informatii privind personalul tehnic de specialitate responsabil pentru executia lucrarilor; Se solicita responsabil tehnic cu executia (R.T.E.); Declaratieprivindefectivul mediu anual al personalului angajat si alcadrelorde conducere; Declaratie referitoare la echipamente tehnice din dotare; Planul propriu de securitate si sanatate in munca pe santier si informatii privind masuri de protectia mediului pe care operatorul economic le va aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari.Se mai solicita: Certificat ISO 9001; Certificat ISO 14001;Certificat OHSAS 18001:2004; Certificat SA 8000 sau echivalente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita ca in ultimii 5 ani ofertantul sa fi incheiat si indeplinit contractecu o valoare insumataegala (sau mai mare) cu 2.835.289, 00 LEI (fara T.V.A)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2958/08.02.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.02.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.03.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.03.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Operatorii economici au obligatia sa se inregistreze in S.E.A.P. conform prevederilor H.G. nr. 1660/2006 cu modificarile si actualizarileulterioare.Documentatia si clarificarile aferente se pot vizualiza in S.E.A.P. laadresa www.e-licitatie.ro prin actionarea butonului Documentatie si clarificari.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sect.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Administratia Bazinala de Apa?SIRET?? Comp. Juridic si Contencios
Adresa postala: str. Cuza Voda, nr.1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Tel. 0234.541.646, Fax: 0234.510.050
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.02.2011 13:07