Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - executia lucrarilor de constructii pentru proiectul ?Reabilitarea, modernizarea si echiparea Ambulatoriului Integrat al Spitalului Judetean de Urgenta Calarasi


Anunt de participare numarul 109532/14.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Calarasi
Adresa postala:  Str 1Decembrie 1918, nr1, Localitatea:  Calarasi, Cod postal:  910019, Romania, Punct(e) de contact:  Gabriel Dima, Tel. 0242311302, Email:  [email protected], Fax:  0242331609, Adresa internet (URL):  www.calarasi.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: administratie publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
executia lucrarilor de constructii pentru proiectul?Reabilitarea, modernizarea si echiparea Ambulatoriului Integrat al Spitalului Judeteande Urgenta Calarasi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: ambulatoriul spitalului judetean de urgenta - calarasi
Codul NUTS: RO312 - Calarasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
executia lucrarilor de constructii pentru proiectul?Reabilitarea, modernizarea si echiparea Ambulatoriului Integrat al Spitalului Judeteande Urgenta Calarasi
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45215130-7 - Lucrari de constructii de clinici (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 11, 716, 688RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare 100.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget propriu + FEDR + buget National
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere se va legaliza la notariat in cazul castigarii licitatiei
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
prezentarea anexei nr. 10- declaratie privind situatia personala a opertorului economic
certificat ANAF
certificat buget local
certificat constatator ORC
certificat unic de inregistrare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la data de 31.12.2009 vizat si inregistrat de organele competente in conditiile art. 185 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
- declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani - Fisa de Informatii generale, Anexa nr. 11 - se completeaza; (cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie de minim 20.000.000 lei);
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Secompleteaza Anexa nr. 16 cu contractele de executie lucrari a caror valoare depaseste 500.000 EURO, Convertirea in lei si euro, pentru ofertantii romani si straini, se va realiza la cursul mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: 2005:1 euro = 3, 6234 lei;2006:1 euro = 3, 5245 lei; Anul 2007:1 euro = 3, 3373 lei; Anul 2008:1 euro = 3, 6827 lei; Anul 2009:1 euro = 4, 2373 lei.Se solicita experienta in realizarea cu succes in ultimii 5 ani a unui contract similar cu o valoare de minim 10.000.000 lei sau maxim 2 contracte similare a caror valoare insumata sa fie de minim10.000.000 lei fara TVA.Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii Anexa nr. 13 ? echipamentele puse la dispozitie de ofertant pentru indeplinirea contractului de achizitie publica supus ofertarii
Situatia personalului disponibil pentru executia lucrarii, precum si personalul de specialitate necesar pentru executia lucrarii, pregatirea cadrelor de conducere Anexa nr. 14 ? original
SR EN ISO 9001/2008eliberat de un organism de certificare a sistemului calitatii acreditat in tara sau in strainatate, valabil la data deschiderii ofertei.
Certificarea sistemului de management al mediului, respectiv CERTIFICAT ISO 14001 sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertei
certificare OHSAS 18001/2004 - certificarea sistemului de management al sanatatii si securitatii al organizatiei sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertei
certificare SR EN 16001:2009 - certificarea sistemului de management al energiei sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
punctaj tehnic
50%
Descriere: Ptehn=P1gar+P2Proc tehn.exec /instr.lucru desc
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.11.2010 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.11.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.11.2010 11:00
Locul: consiliul judetean calarasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): fonduri FEDR por 2007-2013 axa prioritara 3 DMI 3.1
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
cnsc
Adresa postala:  str.stavropoleos nr.6, Localitatea:  bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
curtea de apel bucuresti
Adresa postala:  str. splaiul independentei nr 5, Localitatea:  bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 0213195181, Email:  [email protected], Fax:  0213195176, Adresa internet (URL):  www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform OUG 34/2006 art 256^2 5(cinci) zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta in conditiile OUG 34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
consiliul judetean calarasi
Adresa postala:  str 1 dec 1918 nr 1, Localitatea:  calarasi, Cod postal:  910019, Romania, Tel. 0242311301, Email:  [email protected], Fax:  0242331609, Adresa internet (URL):  www.calarsi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.10.2010 16:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer