Licitatie Publica - Executia lucrarilor de constructii si instalatii (exclusiv ERTMS, GSM-R, Centralizarea electronica) Sectiunea 3: Coslariu - Simeria -Tronsonul: Vintu de Jos ? Simeria
Anunt de participare (utilitati) numarul 125425/02.07.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: str. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: Directia Relatii Contractuale - Serviciul Achizitii Publice Proiecte Europene, Tel. 021/3192433, In atentia: Daniela Manea, Email: [email protected], Fax: 021/3192433, Adresa internet (URL): www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Tronsonul CFR: Vintu de Jos ? Simeria
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectul care face obiectul prezentei licitatii cuprinde lucrari de reabilitare/modernizare a infrastructurii feroviare, care sa asigure viteze maxime de cel putin 160 km/h pentru trenurile de calatori si 120 km/h pentru cele de marfa, lucrari executate pe linie dubla, in conditiile asigurarii derularii circulatiei feroviare in zona lucrarilor pe intreaga perioada a executiei acestora, cuprinzand urmatoarele domenii de specialitate:
1. infrastructura si suprastructura linii de cale ferata km 427+265 - km 470+022, lungime sectiune 42, 837 km:
- variante traseu ? 8, 85 km
- lucrari consolidare ? 7.780 m
- protectii albii ? 3.455 m
- poduri ? 5 poduri reabilitate si 11 poduri noi
- podete ? 5 podete reabilitate si 26 podete noi
- pasaje denivelate ? 8
- tuneluri ? 12. electrificare si energoalimentare (inclusiv reabilitarea/modernizarea a doua substatii de tractiune electrica);
3. telecomunicatii feroviare (exclusiv GSM-R);
4. lucrari de constructii civile (reabilitare cladiri si spatii aferente instalatiilor tehnologice si publicului calator, peroane, copertine, amenajari pentru persoanele cu dizabilitati);
5. lucrari de protectie a mediului.
o electrificare si energoalimentareo telecomunicatii feroviare (exclusiv GSM-R);
o lucrari de constructii civileo lucrari de protectie a mediului
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45234100-7 - Lucrari de constructii de cai ferate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Domeniul de activitate aferent obiectului contractului este: lucrari reabilitare/constructii in domeniul infrastructurii feroviare (se exclud metroul si tramvaiul), in contracte care au acoperit/acopera cel putin unul din domeniile de specialitate:
a) infrastructura si suprastructura linii de cale feratab) poduri, podete, tuneluri
c) instalatii de electrificare si energoalimentare, telecomunicatii feroviare
Valoarea estimata fara TVA: 1, 418, 495, 298RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 28.369.000 Lei sau 6.664.000 EuroGarantia de buna executie va fi de 10% din valoarea contractului de lucrari, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contributie nerambursabila de la Comisia Europeana si Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- certificatul propriu de cazier judiciar valabil (dovada neincadrarii la art 180 din OUG nr.34/2006 Formular A)- declaratia de neincadrare la art 181 din OUG nr.34/2006 Formular B1
- lista contractelor pe ultimii 2 ani in domeniul de activitate aprezentului contract si recomandarile/doc constatatoare pt demonstrarea neincadrarii la art. 181 c^1/OUG 34/2006- declaratia de neincadrare la art 69 indice 1 din OUG nr.34/2006 Formular B2- certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta Formular B3- Certificatul de inregistrare de la Oficiul Registrului Comertului- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului- Certificat constatator Ptr. pers. juridice straine in vederea confirmarii formei de inregistrare si a obiectului de actv. Coresp. Legislatiei tarii in care ofertantul este stabilit emis de registru comertului- Certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat catre bugetele componente ale bugetului general consolidat
- declaratia cu subcontractantii- dovada privind IMM, daca e cazul
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- bilanturile contabile din anii 2008, 2009, 2010 - informatii generale ? formular G- cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului trebuie sa fie de min. 2.100.000.000 lei - declaratie si lista contractelor in derulare si a celor terminate in ultimii 3 anicu prezentarea proceselor verbale la terminarea lucrarilor, pt demonstrarea cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent contractlui
- document prin care sa se demonstreze ca are resurse financiare/acces la facilitati de creditare in valoare de min 236.000.000 lei sau 55.000.000 Euro, pentru o perioada de minim 6 luni pentru prezenta lucrare
- lichiditatea generala pentru anul 2010 trebuie sa fie de minim 100%
- angajament de sustinere economica si financiara, daca e cazul
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Resursele umane:
- Manager general proiect- Manager Adjunct tehnic - Expert responsabil cu infrastructura suprastructura caii- Expert lucrari de arta- Expert energoalimentare/linie de contact- Expert telecomunicatii feroviare- Expert planificarea traficului/inchideri de linii- Expert responsabil asigurarea calitatii- Sef de Santier- Expert topograf
- Expert planificarea, progr monitorizare - Responsabil probleme de securitate si sanatate in munca
Pentru fiecare expert cheie propus, ofertantul va depune: CV, diplome, atestate, autorizari, actele de identitate, declaratia de exclusivitate/disponibilitateExperienta similara a ofertantului - valoarea cumulata a lucr, pt fiecare specialitate, sa fi fost mai mare sau egala cu valorea minima de mai jos
- numarul contr de referinta, a caror valoare minima cumulata este stabilita mai jos, nu trebuie sa il depaseasca pe cel maxim indicatla fiecare specialitate;
-pentru fiecare dintre specialitatile 1 ? 5, cel putin unul dintre contractele prezentate ca referinte sa fi fost executat in conditiile tehnice specificate in primul paragraf de la punctul B44
- Infra si supra linii de CF - nr contracte - 4 val 758.800.000 lei
- Tuneluri nr contr 3 - val 130.850.000 lei
-Electrificare si energoalimentare - nr contr 3 - val 77.675.000 lei
- Telecomunicatii feroviare (fara GSM-R) nr contracte 3 -val 19.575.000 lei
- Lucrari de constructii civile nr contr- 10- val 146.850.000 lei
Se vor depune copii dupa contracte, certificate de receptie la terminarea lucrarilor, procese verbale la terminare
Experientei similare a coordonatorului general, sa prezinte 1 contract de lucrari infra feroviara sau lucrari de reabilitare/modernizare a infrastructurii feroviare, care va fi identificat ca ?referinta principala? cu cerintele din fisa de date. Se vor depune contracte, certificate, procese verbale la terminarea lucrarilor.Cerinte minime obligatorii referitoare la asigurarea a calitatii
Cerinte minime obligatorii privind respectarea legislatiei in domeniul sanatatii si securitatii ocupationale in vigoare
Cerinta minima obligatorie referitoare la certificarea sistemului de management de mediu
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata de executie
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.08.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.08.2011 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.08.2011 11:30
Locul: Str. Dinicu Golescu, nr. 38 Palat CFR, etj 3, cam 36, Bucuresti Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si Persoanele imputernicite de ofertanti avand act de identitate BI/CI/pasaport
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contributie nerambursabila de la Comisia Europeana si Bugetul de stat;Contributie de la bugetul de stat pentru acoperirea cheltuielilor necesare taxei pe valoarea adaugata (TVA) aferenta cheltuielilor eligibile conform legislatiei nationale in domeniul fiscal
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CNCF ?CFR? SA - DirectiaAsistenta Juridica si Resurse Umane
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu, nr.38, sector 1 , (Palatul CFR), Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel. 021.3151117, Fax: 021.315.11.17
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.07.2011 14:33