Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executia lucrarilor de constructii si instalatii (exclusiv ERTMS, GSM-R, Centralizarea electronica) Sectiunea 3: Coslariu - Simeria; Tronsonul: VINTU DE JOS ? COSLARIU


Anunt de participare (utilitati) numarul 127149/27.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala:  Bdul. Dinicu Golescu nr. 38 ( Palat CFR ), Sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Punct(e) de contact:  Directia Relatii Contractuale ? Serviciul Achizitii Publice Proiecte Europene, Tel. 0372.843.221, In atentia:  d-lui Constantin Cezar Mihaescu, Email:  [email protected], Fax:  021.315.85.49sau0378.105.045, Adresa internet (URL):  www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Executia lucrarilor de constructii si instalatii (exclusiv ERTMS, GSM-R, Centralizarea electronica) Sectiunea 3: Coslariu - Simeria; Tronsonul: VINTU DE JOS ? COSLARIU
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Tronsonul CFR: Vintu de Jos ? Coslariu
Codul NUTS: RO121 - Alba
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectul care face obiectul prezentei licitatii cuprinde lucrari de reabilitare/modernizare a infrastructurii feroviare, care sa asigure viteze maxime de cel putin 160 km/h pentru trenurile de calatori si 120 km/h pentru cele de marfa, lucrari executate pe linie dubla, in conditiile asigurarii derularii circulatiei feroviare in zona lucrarilor pe intreaga perioada a executiei acestora, cuprinzand urmatoarele domenii de specialitate:
a) infrastructura si suprastructura linii de cale feratab) poduri, podete
c) instalatii de electrificare si energoalimentare, d) telecomunicatii feroviare (exclusiv GSM-R)
e) lucrari de constructii civile
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45234100-7 - Lucrari de constructii de cai ferate (Rev.2)
45210000-2-Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
45221112-0-Lucrari de constructii de poduri feroviare (Rev.2)
45314000-1-Instalare de echipament de telecomunicatii (Rev.2)
45315300-1-Instalatii de distributie de energie electrica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrarile cuprind urmatoarele :
1. Infrastructura si suprastructura linii de cale ferata intre km. 394+150 - km 427+265 :
- variante traseu ? 8, 91 km
- lucrari consolidare ? 300 m
- protectii albii ? 1.790 m
- poduri ? 5 poduri reabilitate si 12 poduri noi
- podete ? 5 podete reabilitate si 13 podete noi
- pasaje denivelate ? 8
2. Electrificare si energoalimentare (inclusiv reabilitarea/modernizarea a doua substatii de tractiune electrica);
3. Telecomunicatii feroviare (exclusiv GSM-R);
4. Lucrari de constructii civile (reabilitare cladiri si spatii aferente instalatiilor tehnologice si publicului calator, peroane, copertine, amenajari pentru persoanele cu dizabilitati);
5. Lucrari de protectie a mediului.
Valoarea estimata fara TVA: 877, 296, 653RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 17.550.000 Lei sau 4.120.000 Euro.Garantia de buna executie va fi de 10% din valoarea contractului de lucrari, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contributie nerambursabila de la Comisia Europeana si Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- certificatul propriu de cazier judiciar valabil - dovada neincadrarii la art. 180 din OUG nr.34/2006- declaratia de neincadrare la art. 181 din OUG nr.34/2006- declaratia de neincadrare la art. 69 indice 1 din OUG nr.34/2006- certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta- Certificatul de inregistrare de la Oficiul Registrului Comertului- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului- Certificat constatator pt. pers. juridice straine in vederea confirmarii formei de inregistrare si a obiectului de activitate corespunzator legislatiei tarii in care ofertantul este stabilit emis de Registru comertului- Certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat catre bugetele componente ale bugetului general consolidat- declaratia cu subcontractantii- dovada privind IMM, daca este cazul
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- bilanturile contabile din anii 2008, 2009, 2010 - informatii generale- media cifrei de afaceri globale trebuie sa fie de min. 1.700.000.000 lei- document prin care sa se demonstreze ca are resurse financiare/acces la facilitati de creditare in valoare de min 146.000.000 lei sau 34.350.000 Euro, pentru o perioada de minim 6 luni pentru prezenta lucrare- lichiditatea generala pentru anul 2010 trebuie sa fie de minim 100%- angajament de sustinere economica si financiara, daca este cazul
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
A)Resursele umane: Manager general proiect, Manager adjunct tehnic, Expert resp. cu infra/suprastructura caii, Expert lucrari de arta, Expert energoalim./linie de contact, Expert telecomunicatii ferov., Expert planificarea traficului/inchideri linii, Expert responsabil asig. calitatii, Sef Santier, Expert topograf, Expert monitorizarea lucrarilor, Responsabil probleme SSM.Pt. fiecare expert propus, ofertantul va depune: CV, diplome, atestate, autorizari, actele de identitate, declaratia de exclusivitate/disponibilitate.B.1.Experienta similara a ofertantului - val. cumulata a lucrarilor, pt. fiecare specialitate, sa fi fost mai mare sau egala cu valorea minima de mai jos:
1.Infra si suprastructura linii de CF - nr. max. contracte = 3 cu val. min = 513.350.000 lei2.Electrificare si energoalimentare - nr. max. contracte = 2 cu val. min = 57.000.000 lei3.Telecomunicatii ferov. (fara GSM-R)- nr. max. contracte = 2 cu val. min =13.175.000 lei4.Lucrari de constructii civile - nr. max. contracte = 7 cu val. min = 104.275.000 lei-pt. specialitatile 1, 2, 4 de mai sus, cel putin unul dintre contracte sa fi fost pt. lucrari de infrastructura ferov. cu vit. max. de cel putin 160 km/h (tr. calatori) si 120 km/h (tr. marfa), pe linie dubla, cu asig. circulatiei ferov. in zona lucrarilor.
Se vor depune copii dupa contracte, certif. de receptie la terminarea lucrarilor, PV. la terminare.B.2.Experienta similara a coordonatorului general: sa prezinte 1 contract de lucrari de reabilitare/modernizare/constuctie noua a infrastructurii ferov. care va fi identificat ca ?referinta principala?. Se vor depune contracte, certificate, PV la terminarea lucrarilor .- angajament de sustinere tehnica si/sau profesionala, daca e cazul
- Ofertantii vor prezenta o declaratie - angajament si o lista a principalelor masini/utilaje/echipamente propuse si disponibile pentru implementarea contractului- Cerinte min.oblig. referitoare la asigurarea a calitatii ISO 9001:2008
- Cerinte min.oblig. privind respectarea leg. sanatatii si securitatii ocupationale - OHSAS 18001:2008
- Cerinta min.oblig. referitoare la certificarea sist. de management de mediu ISO 14001:2004
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata de executie
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
18/1/435/22.07.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.09.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.09.2011 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.09.2011 12:00
Locul: Bdul Dinicu Golescu nr. 38 ( Palat CFR) , etaj 3, cam 36 , Bucuresti , Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si persoanele imputernicite de ofertanti avand act de identitate BI/CI/pasaport
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contributie nerambursabila de la Comisia Europeana si Bugetul de stat; Contributie de la bugetul de stat pentru acoperirea cheltuielilor necesare taxei pe valoarea adaugata (TVA) aferenta cheltuielilor eligibile conform legislatiei nationale in domeniul fiscal.
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Documentatia tehnica (caiete de sarcini, memorii tehnice, liste cantitati lucrari, parti desenate) se va pune la dispozitia operatorilor economici ce au transmis o solicitare de participare la procedura gratuit, pe suport magnetic, in termen de maxim 4 zile de la primirea solicitarii. In solicitare se va preciza persoana care se va prezenta pentru intrarea in posesie a suportului magnetic cu documentatia tehnica. In cazul in care se doreste transmiterea prin posta (curierat) a DVD-ului, operatorul economic respectiv va suporta contravaloarea transportului si a taxelor postale.Completare III.2.3. Capacitate tehnica.Cerinte experti: Manager general proiect (exp.gen.min. 12 ani , exp.specif. 7 ani), Manager adjunct tehnic (exp.gen.min. 10 ani , exp.specif. 5 ani), Expert resp. cu infra/suprastructura caii (exp.gen.min. 8 ani + exp.specif. 1 contract), Expert lucrari de arta (exp.gen.min. 8 ani + exp.specif. 1 contract), Expert energoalimentare/linie de contact (exp.gen.min. 8 ani + exp.specif. 1 contract), Expert telecomunicatii ferov. (exp.gen.min. 8 ani + exp.specif. 1 contract), Expert planificarea traficului si inchideri de linii ((exp.gen.min. 8 ani + exp.specif. 1 priect), Expert responsabil asig. calitatii (exp.gen.min. 8 ani + exp.specif. 1 contract), Sef de Santier (exp.gen.min. 8 ani + exp.specif. 1 contract), Expert topograf (exp.gen.min. 8 ani + exp.specif. 1 contract), Expert planificare , programare si monitorizarea lucrarilor (exp.gen.min. 8 ani + exp.specif. 1 contract), Responsabil probleme SSM (exp.gen.min. 8 ani).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stravropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CNCF ?CFR? SA - Directia Asistenta Juridica si Resurse Umane
Adresa postala:  B-dul Dinicu Golescu, nr.38, sector 1 - (Palatul CFR), Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Tel. 021.315.11.17, Fax:  021.315.11.17
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.07.2011 13:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer