Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executia lucrarilor de constructii si instalatii: Tronson 1: Frontiera ? Curtici ? Arad ? km 614


Anunt de participare (utilitati) numarul 112400/04.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala:  str. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Punct(e) de contact:  Ion Preda, Tel. 021/3192433, Email:  [email protected], Fax:  021/3192433, Adresa internet (URL):  www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Executia lucrarilor de constructii si instalatii: Tronson 1: Frontiera ? Curtici ? Arad ? km 614
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Frontiera ? Curtici ? Arad ? km 614
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executia lucrarilor de constructii si instalatii: Tronson 1: Frontiera ? Curtici ? Arad ? km 614
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45234100-7 - Lucrari de constructii de cai ferate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executia lucrarilor de constructii si instalatii: Tronson 1: Frontiera ? Curtici ? Arad ? km 614
Valoarea estimata fara TVA: 1, 177, 184, 177RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Pentru etata a II a procedurii se va solicita garantiei de participare de23.000.000 lei si garantia de buna executie de 10% din valoarea contractului de lucrare, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractul va fi finantat de Comisia Europeana, fonduri nerambursabile si de catre Guvernul Romaniei, prin bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere sau dupa caz contract de subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-certificatul propriu de cazier judiciar valabil (dovada neincadrarii la art 180 din OUG nr.34/2006)
- declaratia de neincadrare la art 181 din OUG nr.34/2006, cu toate documentele care dovedesc neincadrare la art 181 din OUG nr.34/2006, solicitate prin fisa de date,
- declaratia de neincadrare la art 69 indice 1 din OUG nr.34/2006
- certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura
- Certificatul de inregistrare de la Oficiul Registrului Comertului
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
- Certificat constatator Ptr. pers. juridice straine in vederea confirmarii formei de inregistrare si a obiectului de actv. Coresp. Legislatiei tarii in care ofertantul este stabilit emis de registru comertului- Certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat catre bugetele componente ale bugetului general consolidat,
- dovada privind IMM, daca e cazul
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- informatii generale
- document prin care sa se demonstreze ca are resurse financiare/acces la facilitati de creditare in valoare de min 85.016.000 lei sau 20.000.000 Euro
- cifradeafaceriindomeniuldeactivitateaferent obiectului contractului trebuie sa fie de min. 1.750.000.000 lei(411.687.212 Euro)
- bilanturile contabile auditate, din anii 2007, 2008, 2009
- angajament de sustinere economica, daca e cazul
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- certif. Sist. de management al calitatii, - certif. Sist. de management al sanatatii si securitatii ocupationale,
- certif. Sist. de management de mediu,
- Agremente Tehnice FeroviaresiAutorizatii de Furnizori Feroviari emise de AFER sau organisme similare AFER-ului,
- dotari tehnice: lista a principalelor masini/utilaje/echipamente- personalul cheie (2 coordonatori + 9 experti) cu toate docum. solicitate ptr demon. studiilor si experientei lor,
- experienta similara anterioara a candidatului in contracte de luc reabilitare/modernizare infrastructura feroviara in fiecare din specialitatile de la a) la f) de mai jos, in care a fost implicat in ultimii 7 ani, asa cum este solicitat in fisa de date: a) Infra si suprastructura linii de cale ferata (inclusiv podete) - max 2 contracte- cu val.insumata de min. 552.604.000 lei
b) Electrificare si energoalimentare - max 2 contracte - cu val. insumata de min. 127.524.000 lei
c) Semnalizari (instal. de siguranta circul., centralizari electr) si telecomunicatii feroviare (fara GSM-R) - max 2 contracte - cu val. insumata de min. 165.781.200 lei
d) ERTMS cu ETCS nivelul 2 (RBC cu versiune sofwtare 2.2.2 sau ulterioare) - max 1 contract - cu val. min. 17.003.200 lei
e) GSM-R pentru ETCS nivelul 2 (nu include MSC) - max 1 contract - cu val. min. 6.376.200 lei
f) Luc. de constr. civile- max 6 contracte - cu val. insumata de min. 63.762.000 lei
- experienta similare anterioare in rolul de coordonator general al luc., candidatul tb. sa prezinte 1 contract de reabilitare/modernizare a infrastr. ferov., ce tb sa intruneasca, in mod cumulativ, cond.:
(i) a asigurat viteze max. 160 km/h ptr tr calator si 120 km/h tr.mf;
(ii) 50% din distanta totala a obiectul contract., luc. au fost executate fara intreruperea totala a traficului;
(iii) sa fi cuprins cel putin specialitatile de la pozitiile a) si b) de mai sus;
(iv) valoarea contractului a fost de min. 850.160.000 lei (200.000.000 euro) (fara TVA);
(v) candidatul, sau coordonatorul asocierii (in cazul in care candidatul este o asociere), a avut o participare in contract de cel putin 40% din val. contract.
- angajament de sustinere tehnica, daca e cazul
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
75%
Descriere: Componenta financiara
2.
propunerea tehnica
25%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
9/3/3663/2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.01.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.01.2011 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.01.2011 13:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
- la etapa I a proced. nu participa reprezent. candidatilor- la etapa a II a proced pot participa reprezent. ai ofertantilor in baza imputernicirii si a BI, CI sau pasaport
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul operational sectorial pentru transport 2007-2013, Modernizarea si dezvoltarea infrastructurii feroviare de-al lungul Axei Prioritere TEN-T 22, pentru Coridor IV Pan- European
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
In prezentul anunt din SEAP, la sect: Documentatie si clarificari se va publica: memoriu tehnic, formularele si fisa de date pentru prima etapa a proced. de atribuire, anume: cea de selectie a candidatilor, urmand ca autoritatea contractanta sa transmista candidatilor selectati odata cu invitatia de participare si restul documentelor necesare intocmirii ofertei.La etapa a II-a a proced. vor fi invitati doar candidati clasati pe primele 5 locuri conform criteriului de selectie.Criteriile de selectie, in conformitate cu cele mentionate in fisa de date: - cifre medii anuale de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului ? 30%- procentulpentru experienta similara anterioara a candidatului ? 70 %Documentele solicitate la capitolul B ? Calificarea candidatilor nu pot fi depuse dupa data si ora limita de depunere a candidaturilor. Lipsa unui document sau a mai multor documente solicitate la capitolul B va atrage respingerea candidaturii ca fiind inacceptabila.Corespondenta se va face sub forma de acte oficiale in limba romana, transmise prin fax: 0213192433 sau la adresa de e-mail: [email protected], de luni pana vineri intre orele 9-14.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Sectia a ? IX ? a Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala:  Bulevardul Unirii nr. 37, Sector 3 , ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030823, Romania, Tel. 40214083600, Email:  [email protected], Fax:  40214083781, Adresa internet (URL):  www.tmb.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stravopoleus, nr. 6, sector 3 , ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 40213104642, Email:  [email protected], Fax:  40213104641, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termenule de depunere a contestatiilor: 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de un act al autoritatii contractante
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CNCF CFR SA Directia Asisitenta Juridica
Adresa postala:  b-dul Dinicu Golescu nr.38, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Tel. 0213151117, Fax:  0213151117, Adresa internet (URL):  www.cfr.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.11.2010 17:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer