Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - «Executia lucrarilor de instalatii hidrotehnice la Sursa proprie de alimentare cu apa a S.C. Uzina Automecanica Moreni S.A. necesare sectorizarii si monitorizarii consumului de apa ca urmare a infiintarii Parcului Industrial».


Anunt de participare numarul 104589/22.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UZINA AUTOMECANICA MORENI S.A.
Adresa postala:  Str. Teis , No. 16, Moreni , Dambovita, Romania, Localitatea:  Moreni, Cod postal:  135300, Romania, Punct(e) de contact:  VALERIU ZAMFIRESCU, Tel. 0245666730/2194, 0729129422, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0245665300, 0245667384, Adresa internet (URL):  www.uamoreni.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
C.N. ROMARM S.A. BUCURESTI FILIALA S.C.UZINA AUTOMECANICA MORENI S.A.
Activitate (activitati)
Altele: Fabricarea vehiculelor militare de lupta
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
«Executia lucrarilor de instalatii hidrotehnice la Sursa proprie de alimentare cu apa a S.C. Uzina Automecanica Moreni S.A. necesare sectorizarii si monitorizarii consumului de apa ca urmare a infiintarii Parcului Industrial».
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Pe traseul conductei de aductiune a S.C.Uzina Automecanica Moreni S.A. si in incinta acesteia, in localitatile Iedera si Moreni
Codul NUTS: RO313 - Dambovita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
«Executia lucrarilor de instalatii hidrotehnice la Sursa proprie de alimentare cu apa a S.C. Uzina Automecanica Moreni S.A. necesare sectorizarii si monitorizarii consumului de apa ca urmare a infiintarii Parcului Industrial».
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Scopul contractului este de a realiza sectorizarea si monitorizarea consumului de apa ca urmare a infiintarii Parcului Industrial.
Valoarea estimata fara TVA: 724, 968RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in cuantum de 10000 lei si garantia de buna executie in cuantum de 10% din valoarea contractului, fara TVA, conform prevederilor din documentatia de atribuire.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Obiectivul de investitii este finantat din fonduri bugetare, in limita sumelor aprobate anual cu aceasta destinatie si surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. nr.34/2006.Certificat de inmatriculare emis de Oficiul Registrului Comertului.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea ofertelor si trebuie sa cuprinda: domeniul principal de activitate, domeniile secundare, situatia juridica a ofertantului si obiectul de activitate in conformitate cu obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ-teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat.Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii:
- Bilant contabil la 31.12.2009 vizat de organele competente (original sau copie legalizata).
- Declaratie privind cifra de afaceri anuala: Fisa de informatii generale, Formular D din SECTIUNEA III ? Formulare, care vizeaza activitatea din ultimii trei ani;
- Atunci cand un grup de ofertanti depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
- In situatia in care, potrivit legislatiei aplicabile in tara de rezidenta a ofertantului, publicarea bilanturilor nu este obligatorie, ofertantul isi va proba capacitatea economica si financiara prin alte inscrisuri care sa reflecte in mod fidel situatia economica si financiara a ofertantului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind listaprincipalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.Ofertantul va prezenta cel putin doua recomandari din partea unor beneficiari a celor mai importante lucrari nominalizate.Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractant si specializarea acestora.In cazul in care executia lucrarilor de instalatii hidrotehnice se doreste a fi subcontractata, subcontractantii nominalizati vor prezenta Formularul F1.Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, echipamentul tehnic si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului ? lista utilajelor din dotare cu specificarea proprietarului (daca sunt in proprietate sau cu chirie) conform listei consumurilor de echipamente si utilaje din oferta.Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii, efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere.Formularul va fi insotit de CV-urile personalului de conducere desemnat de catre ofertant sa desfasoare activitatea de coordonare, executie si verificare a calitatii lucrarilor, respectiv al persoanei desemnata de ofertant ca sef de santier care va asigura coordonarea activitatii de executie a lucrarilor si care va reprezenta ofertantul la fazele determinante si in relatiile cu autoritatea contractanta, al responsabilului tehnic cu executia pentru lucrari specifice celor din caietul de sarcini care sa fie atestat MLPAT si al responsabilului cu verificarea calitatii autorizat ISC pentru lucrari specifice celor din caietul de sarcini.Certificat de atestare SR EN ISO 9001:2001 privind sistemul de management al calitatii, valabil la data limita de evaluare a ofertelor.Certificat de atestare SR EN ISO 14001:2005 privind sistemul de management de mediu, valabil la data limita de evaluare a ofertelor.Certificat de atestare OHSAS 18001:2004 privind sistemul de management al sanatatii si securitatii ocupationale, valabil la data limita de evaluare a ofertelor.Certificat de atestare ISO 27001:2005 privind sistemul de management al securitatii informatiei, valabil la data limita de evaluare a ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.08.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.08.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.08.2010 18:00
Locul: ONLINE prin SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Operatorii economici au obligatia sa se inregistreze in SEAP conform prevederilor H.G. nr.1660/2006. Documentatia de atribuire si clarificarile aferente sunt accesibile direct in SEAP prin mijloace electronice la adresa www.e-licitatie.ro prin actionarea butonului , ,Documentatie si clarificari''.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stavropoleos, nr.6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email:  [email protected], Fax:  021-3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.07.2010 16:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer