Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executia lucrarilor de intretineri, reparatii strazi,poduri si trafic rutier in municipiul Oradea


Anunt de participare numarul 72981/04.03.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL ORADEA
Adresa postala: P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Punct(e) de contact: Iuliana Kocsis, Tel.0259.437000, int.230, Email: [email protected], Fax: 0259.440746, Adresa internet (URL): www.oradea.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Primaria municipiului Oradea
Adresa postala: P-ta Unirii nr.1, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Punct(e) de contact: Mariana Demian, Tel.0259/437000, Adresa internet (URL): www.oradea.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Primaria municipiului Oradea
Adresa postala: P-ta Unirii nr.1, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Punct(e) de contact: Mariana Demian, Tel.0259/437000, Adresa internet (URL): www.oradea.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executia lucrarilor de intretineri, reparatii strazi, poduri si trafic rutier in municipiul Oradea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: municipiul Oradea
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 121, 200, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 8 contracte subsecvente, respectiv 2 pe an
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
-executie lucrari de reparatii si intretinere strazisi poduri in municipiul Oradea;
-intretinere semafoare, instalare indicatoare rutiere, executie marcaje rutiere
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
34922100-7-Marcaje rutiere (Rev.2)
45221119-9-Lucrari de constructii de renovari de poduri (Rev.2)
45233290-8-Instalare de indicatoare rutiere (Rev.2)
50232200-2-Servicii de intretinere a semafoarelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 121, 200, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
-garantie de participare: 848.000RON;
-garantie de buna executie :10% din pretul contractului subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
-asociere legalizata inainte de semnarea acordului cadru
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie de eligibilitate;
-declaratie privind neancadrarea in prevederile art.181 di OUG 34/2006;
-certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata la bugetul general consolidat si la bugetul local;
- certificat constatator emis de ORC, eliberat cu cel mult o luna inainte de data deschiderii ofertelor;
-certificat de inregistrare (CUI)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-fisa de informatii generale;
-bilantul contabil, vizat si inregistrat de organele competente pe anii fiscali2005, 2006, 2007;
-documente din care sa rezulte ca sunt indeplinite cerintele minime impuse la cifra de afaceri si profitabilitate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-valoarea minima solicitata pentru cifra de afaceri medie anuala in anii fiscali 2005, 2006, 2007 in domeniul de activitate -Lucrari de constructii =36.000.000 RON/8.383.791 EURO;
-profitul operational trebuie sa fie pozitiv(firma sa nu fi fost in pierdere)in fiecare din cei 3 ani fiscali 2005, 2006, 2007 pentru fiecare operator economic participant la procedura
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani(2004-2008);
- Copii dupa contractele cu valorile minime solicitate+procese verbale de receptie+recomandari;
-copie legalizata dupa certificatul de atestare tehnica eliberat de Asociatia Profesionala de drumuri si poduri din Romania valabil pentru anul in curs;
-declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si de conducere in ultimii 3 ani(2006-2008);
-declaratii privind asigurarea cu personalul de specialitate;
-declaratie privind asigurarea cu utilaje si mijloace de transport;
-lista cu subcontractantii, specializarea acestora+acordurile de subcontractare;
-Certificate SR EN ISO9001/2001;SR EN ISO 14001/2005;OHSAS 18001:2004;
-Declaratie pe proprie raspundere privind respectarea legislatiei de securitate si sanatate in munca, in vigoare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-ofertantul trebuie sa faca dovada ca a finalizat in anii2004-20008: -1 contract de lucrari intretineri, reparatii strazi, poduri in val. de minim 3.705.000 RON fara TVA/862.831 EURO si-1 contract de lucrari de trafic rutier in val. de minim 45.000 RON fara TVA/10.480 EURO-Valoare insumataa celor 2 contracte de mai sus sa fie de minim 3.750.000 RON fara TVA/873.311 euro;
-asigurarea personalului de specialitate minim solicitat in caietul de sarcini;
-asigurarea necesarului cu utilaje si mijloace de transportminim solicitat in caietul de sarcini;
-contract cu un laborator autorizat minim gradul II;
-dovada ca detine spatiul necesar desfasurarii activitatii, situat pe raza municipiului Oradea(contract de inchiriere, vanzare-cumparare sau alta forma de detinere) fie sa prezinte un angajament scris prin care se obliga ca in max.30 de zile de la semnarea acordului cadru, isi va infiinta un punct de lucru in Oradea pentru executarea lucrarilor contractate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.04.2009 15:30
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata documentatiei se face la casieria Primariei Oradea sausuma se depune in contul nr.RO02TREZ0765006xxx000160, titular de cont Municipiul Oradea
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.04.2009 15:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.04.2009 11:00
Locul: Primaria municipiului oradea, sala mica
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si reprezentantii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria municipiului Oradea -Serviciu Juridic
Adresa postala: P-ta Unirii nr.1, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Tel.0259/437000, Fax: 0259/440746
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.03.2009 15:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer