Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Executia lucrarilor de ,,modernizare drum judetean 682C Vladimirescu-Horia "


Anunt de participare numarul 75411/13.04.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Arad
Adresa postala: ARAD, BULEVARDUL REVOLUTIEI, NR. 75, Localitatea: Arad, Cod postal: 310130, Romania, Punct(e) de contact: NADIA RALUCA LUCACI, Tel.0257281600, In atentia: Diana PUIA, Email: [email protected], Fax: 0257212188, 0257281305, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Executia lucrarilor de , ,modernizare drum judetean 682C Vladimirescu-Horia "
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: judetul Arad, intravilanul si extravilanul comunei Vladimirescu, drum judetean DJ682C (tronsonul II de la km 7+000 la km 9+959, incluzand intersectia cu CF Deva-Arad spre DJ 709, in apropierea localitatii Horia, din cadrul pozitiei initiale km 5+500-10+200 din PT+DDE)
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executia lucrarilor de , ,modernizare drum judetean 682C Vladimirescu-Horia (tronsonul II de la km 7+000 la km 9+959, incluzand intersectia cu CF Deva-Arad spre DJ 709, in apropierea localitatii Horia, din cadrul pozitiei initiale km 5+500-10+200 din PT+DDE)"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul are ca scop executia lucrarilor de , ,modernizare drum judetean DJ682C Vladimirescu Horia", conform Caietului de Sarcini si Listelor de cantitati. In cazul aparitiei unor situatii neprevazute, cantitatile de lucrari si durata contractului se pot suplimenta conform reglementarilor in vigoare.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 600, 337RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare 60000 lei, garantie de buna executie 10% din pretul contractului, valoare fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-buget local-alte surse, fond de rulmentLucrarile se vor executa in limita resurselor financiare existente, pe baza comenzilor inaintate de autoritatea contractanta
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea Formularul nr. 12A, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181. din O.U.G. nr. 34 Formularul nr. 12B, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale, alte venituri ale bugetului local, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul consolidat, Formularul nr. 12C, Certificat constatator emis de ORC, Codul de inregistrare eliberat de ORC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilant contabil vizat de administratia financiara insotit de contul de profit si pierdere la data de 31.12.2008, 31.12.2007, 31.12.2006, prezentarea unei liste a contractelor in derulare, model de contract insusit,
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea cifrei de afaceri medii anuale pe ultimii 3 ani (anul 2008, 2007, 2006) sa fie de minim de 10.801.000 lei, formular nr.1, Lichiditate generala >100%, Solvabilitate patrimoniala>30%,
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratia privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani-formularul 12 I, declaratia privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare acontractului de lucrari-formular 12 H, graficul de executie al lucrarilor, lista cuprinzand asociatii, subcontractantii, lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani formular 12 F, ,certificat de atestare Asociatia Profesionala de Drumuri si Poduri din Romania, certificat de atestare Autoritatea Feroviara Romana , declaratie pe propria raspundere privind mas.de protectia mediului si a cond. de munca, ISO 9001, 18001,
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
un contractde executie cu lucrari similare cu o valoare de minim 1.080.000 lei, fara TVAPersonal minim solicitat: -coordonatorul de proiect, 1 inginer drumuri, 1 responsabil tehnic cu executia, 1 responsabil cu calitatea, 1 inginer de drumuri si poduri, 1 inginer topograf, personalul calificat necesar exploatarii masinilor, -statie de asfalt de min. 160t/h-min. 1 buc;repartizoare de asfalt 1 buc, masini de transport mai mari de 16 t 4 buc, incarcator frontal 2 buc, buldozere 1 buc, rulou compactor neted 3 buc, laborator pentru verificari si incercari de specialitate, autospeciala cu matura mecanica 1 buc, autospeciala pentru aplicarea emulsiei bituminoase 1 buc, repartizator de asfaltcu inspectie tehnica valabila 1 buc, vibrocompactor cu pneuri de cel putin 8t 1 buc transportoare de beton 1 buc, vibratoare cu lance 1 buc, autogredere 1 buc, buldoexcavator 1 buc, excavator 1 buc, laborator de gradul II autorizat ISC, ISO 14001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.05.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.05.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.05.2009 10:00
Locul: sediul Consiliului Judetean Arad, bd. Revolutiei, nr. 75
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant sau imputernicit are dreptul de a participa la sedinta de deschidere a ofertelor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Arad
Adresa postala: Bd. General Vasile Milea, nr. 2-4, Localitatea: ARAD, Cod postal: 310131, Romania, Tel.0257.228.908, Email: [email protected], Fax: 0257.251.700
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Arad- Biroul Juridic Contencios Administrativ
Adresa postala: Bd. Revolutiei, nr. 75, Localitatea: Arad, Cod postal: 310130, Romania, Tel.0257281600, Email: [email protected], Fax: 0257212188
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.04.2009 08:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer